Air Motion haarborstel

DSC_0966
Een goede haarborstel is voor mij het halve werk, ik gebruik dan ook graag een fijne haarborstel die mijn haar het beste borstelt, ik heb in vergelijking een goede Tangle teezer thuis, en deze Air motion heeft daar veel van weg. Vandaag vertel ik je graag meer over deze borstel ,en mijn ervaringen.
DSC_0960
De Air motion is vekrijgbaar in zwartwit, en de kleur roze. Ik koos voor een zwart witte, omdat daar mijn voorkeur naar uit ging. De haarborstel komt in een doorzichtig doosje, waarin je de borstel kunt zien.

DSC_0963

OVER DE AIR MOTION HAARBORSTEL

De borstel heeft een mooi en simpel design, ligt fijn in de hand en is erg gebruiksvriendelijk. Ik moet zeggen dat het echt wat wegheeft van de Tangle teezer, en heeft als extratje een fijn handvat om vast te houden. Ik heb geen last van pluizig haar maar dit schijnt het wel te voorkomen. Met klitten uitkammen, is dit ding werkelijk een van de beste borstels, die ik gebruik.

DSC_0967

MIJN MENING

Over het algemeen ben ik heel tevreden over de haarborstel, het heeft alleen niet echt iets waar ik van denk dat het een wauw factor heeft, maar deze Air motion is heel wat beter dan de gewone haarborstels in de winkels, en dat extratje kan mijn haar goed gebruiken. Mijn dochter haar haar kan ik hier ook moeiteloos mee uitkammen zonder dat ze het ervaart als vervelend, en mijn haar borstelt het goed van boven tot helemaal beneden.

Bij sommige borstels heb ik het gevoel dat ze niet al mijn haartjes goed genoeg pakken. Hier is dat gevoel er totaal niet en dat beschouw ik als erg fijn. Het handvat is ook meer dan fijn, en voor gevoelig haar is dit een geweldige borstel, zelf heb ik hier geen last van maar mijn dochter wel en ik merk dat het haar net wat minder pijnlijk uitborstelt dan andere haarborstels. De borstel kost €14,95.

DSC_0975

CONCLUSIE AIR MOTION HAARBORSTEL

De borstel bevalt goed, en beter dan ik eerlijk gezegd had verwacht. Het design is mooi en simpel, en past zo goed als bij iedereen, ook borstelt het mijn haar goed uit en ik heb het gevoel dat het alle stukken van mijn haar goed pakt. Mijn klitten zijn ook zo verdwenen, en ik kan mijn dochter haar haren zorgeloos uitkammen wat echt een voordeel is. Voor mijn gevoel heeft het nog meer voordelen dan de Tangle teezer, zeker door de manier waarop de borstel mijn haar uitkamt, en de gebruiksvriendelijkheid.

De Air Motion is verkrijgbaar bij de Haarshop

Dit artikel bevat producten zijn opgestuurd door een merk of bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet.

 

 

Een reactie plaatsen

5 reacties

  1. wat een prachtige borstel, hij lijkt me erg fijn! Ik wilde eerst ook misschien de Tangle Teezer.. maar dan moet ik eens naar deze kijken. 🙂 Zou je nog eens naar het artikel bij mij van vandaag willen kijken? Ik zie de juiste foto wel gewoon.. ik heb wel iets geprobeerd aan te passen, dus ik hoop dat je het nu goed ziet!

    Beantwoorden
  2. Klinkt goed 🙂 Hij heeft inderdaad een mooi design!

    Beantwoorden
  3. Linda

     /  18 december 2014

    Wat een fijne haarborstel, ik ben nu erg benieuwd geworden!

    Beantwoorden

Geef een reactie

