Gocustomized Designer hoesje – + WINACTIE

DSC_0947

Laatst kreeg ik een berichtje van het bedrijf Gocustomized of ik een hoesje uit de designer collectie wou ontvangen. Daar zei ik natuurlijk geen nee tegen want ik ben gek op telefoonhoesjes. Ik voelde me dan ook vereerd dat ik hier iets over mocht schrijven, want de items zijn super. 

DSC_0928
Ik ontving een doorzichtig hoesje van de Designer collectie Kind of style. Deze ontwerper is gek op kleuren, patronen en alle soorten stippen! Je ziet dit duidelijk terug in mijn hoesje hoe dat zich uit. Het heeft een stippen effect maar dan met kleine hartjes. Die zich overal op het hoesje bevinden. Omdat ik het zelf mooi vind om mijn iphone terug te zien ookal draag ik een hoesje om mijn Iphone vond ik het een gaaf effect hebben om dit Kind of style hoesje uit te kiezen. Je kunt bij GoCustomized zelf ook een Iphone hoesje maken.

Ik ben super blij met dit hoesje, het geeft net wat extra’s aan mijn Iphone, en is toch nog goed te herkennen. Ik hou van gedetailleerde items zoals deze. Kind of style past helemaal bij mij!

DSC_0948

In samenwerking met Gocustomized Mag ik een hoesje weggeven aan mijn lezers. Zo kun je kiezen tussen of de designercollectie waarvan het assortiment per toestel verschilt, en je kan kiezen om zelf een hoesje te ontwerpen.

WAT MOET JE DOEN OM TE WINNEN?

– Volg mij op Facebook
 Volg Gocustomized op Facebook
– En laat een reactie achter dat je meedoet aan de winactie.

Voorwaarden :Je moet wel over een Mobiel beschikken wil je deelnemen aan deze winactie.

Deze winactie verloopt op 28 december. De winnaar krijgt een email binnen 2 dagen.

cropped-imagingservice-1.jpg

Een reactie plaatsen

13 reacties

  1. Issabel

     /  15 december 2014

    Ik heb alles geliked en doe daarmee mee aan de winactie !!

    Helemaal top want heb pas een iphone 6 gehaald en ben opzoek naar een megavet hoesje. Hopen dat ik win!!!!!

    Beantwoorden
  2. Nancy

     /  15 december 2014

    leuk! Ik doe zeker mee 😃

    Beantwoorden
  3. dailycupofblablabla

     /  15 december 2014

    Gaaf hoesje! Ik vind het zelf ook mooi als de telefoon zelf te zien is.

    Beantwoorden
  4. writingmonique

     /  15 december 2014

    Wat een prachtig hoesje!

    Beantwoorden
  5. Sanae

     /  15 december 2014

    Ik heb alles geliked , i hope i win 😊

    Beantwoorden
  6. Sumeyye Kilic

     /  15 december 2014

    Ik doe mee 😊

    Beantwoorden
  7. Ginger

     /  15 december 2014

    Ik doe mee hihi 😬❤️

    Beantwoorden
  8. Leuk! Ik doe mee 😀

    Beantwoorden
  9. Die hartjes zijn echt zo schattig. Ik wil dat mijn telefoon meer uitkomt, dus dit hoesje is daar perfect voor

    Beantwoorden
  10. Oumaima R

     /  15 december 2014

    Ik doe mee! Super leuke actie 😊🙋

    Beantwoorden
  11. Lina

     /  15 december 2014

    Leuk! Ik doe mee! xxx

    Beantwoorden
  12. Wat een super mooi hoesje! ❤

    Beantwoorden
  13. Tessa

     /  20 december 2014

    Super, juist wat ik nodig heb!

    Beantwoorden

Geef een reactie

