My new bag – Zara kroko mini city

DSC_0896
Als je mij vraagt wat mijn favorieten accessoires zijn dan is het eerste waar ik aan denk een tas! Ze zijn handig geven me de beste comfort, en ik heb en draag ze het meeste bij me. Omdat ik Moeder ben heb ik altijd een goede tas bij mij. Ook vind ik het fijn om een redelijk formaat mee te dragen, maar daar ben ik zo nu en dan nogal kritisch over. Niet te groot, maar ook niet te klein. Toen ik bij de Zara deze tas tegenkwam , waarvan ik eerst een groter formaat had gezien was ik direct verkocht. Deze wilde ik hebben!

DSC_0893

Allereerst wil ik kwijt dat deze tas ongelooflijk veel ruimte heeft. Niet omdat het zo een grote tas is maar er is aan alles gedacht veel vakjes, Mini zakje aan de binnenkant twee sluitingen aan de zijkant twee ritsen, en noem maar op. Ik stond echt in de winkel van wow hier ook nog een vak en hier en hier. Dus bereid je voor!

DSC_0900

De kroko mini city heeft voor een groot vak, ik wou hier eerst mijn portemonnee kwijt maar aangezien ik bang ben voor diefstal doe ik dit niet en stop ik hier mijn sleutels in, en alles wat er nog bij kan dat ik op dat moment in dat vakje kwijt kan. Ik kan er makkelijk bij, en dat maakt het erg handig, in gebruik! Zonder te graaien in je tas dus.
DSC_0903
Geen idee wat dit is maar ik vind het echt iets extra’s geven aan mijn tas. Its all about the details!

DSC_0906

Hier bovenaan kan je de tas fijn sluiten, bij veel tassen heb ik dat deze twee hengsels ( weet er even geen naam voor) vaak hangen! Waardoor het er een beetje sullig bij hangt. Dit houd het geheel bij elkaar en ik denk dat dit mooi zou staan bij veel tassen.
DSC_0908
Een van de details die ik graag met jullie wil delen is dit. De tas heeft een kliksysteem aan de zijkant om het model van de tas meer tot elkaar te laten komen. Ga je veel spullen vervoeren in deze kroko mini city tas , dan zal het kliksysteem opengaan, maar daar zie je in principe niks van.
DSC_0910
Onmisbaar voor mij bij een tas! Een lange hendel, om op je schouders te dragen wat super fijn is. Ik merk dat ik dit het meeste gebruik aangezien de kleine hendels aan de bovenkant gewoon niet super werken omdat je zo weinig ruimte hebt voor je arm, en als ze te lang zijn slungelt de tas bij beenhoogte. Dus ik doe het graag op mijn schouder!
DSC_0912
Hier wou ik ook nog iets meer aandacht aan besteden. Dit vakje is prima voor pasjes, of je ov. Gewoon een extratje dat ik zeker waardeer. Ik heb hem nog niet gebruikt. Maar ik denk dat ik dat met de tijd wel ga doen.
DSC_0913
Als laatste wou ik er nog even bij zeggen dat deze tas twee ritsen heeft zodat je makkelijk je producten en gadgets in je tas kan scheiden. Dit doe ik graag met mijn telefoon en sleutels, zo gaat het niet krassen. In het midden heb je dan ook nog extra ruimte en het is gewoon super fijn. De tas kost €49,95.
DSC_0922
Ik ben helemaal weg van deze tas. De tassen van Zara collectie vallen bij mij zoiezo altijd wel in de smaak. De kwaliteit is goed, en deze tas is gewoon super in gebruik. Het enige nadeel aan de tas is dat het af en toe wat moeite kost om de knopjes dicht te drukken, maar dat is niet perse storend voor mij!

Deze tas is ook nog in de kleur ‘huidskleur’ verkrijgbaar, de Kroko mini city tas is hier vekrijgbaar

Ben jij ook een tassenliefhebber?

ImagingService (1)

Een reactie plaatsen

4 reacties

  1. writingmonique

     /  12 december 2014

    Wat een prachtige tas! Verschillende vakjes zijn zo fijn!

    Beantwoorden
  2. Omg zo mooie tas

    Beantwoorden
  3. Linda

     /  12 december 2014

    Wat een mooie tas, alle extra zakjes en vakjes zijn altijd mooi meegenomen:)

    Beantwoorden
  4. Wat een super mooie tas!! ❤

    Beantwoorden

Geef een reactie

