Bugdet finding : Ikea geurkaarsen

DSC_0872

Wat ik het liefste aan heb in huis zijn kaarsen en dan met name geurkaarsen. In potjes vind ik ze het mooiste en dan in glazen potjes. Een paar dagen geleden gingen ik en mijn man naar de ikea en ik spotte deze budget geurkaarsen die echt heel erg lekker roken, ik kon het dus niet weerstaan om deze ook met jullie te delen.

DSC_0877

Ik koos voor de Vanille, aardbei, en kalmerende spa. Het zijn de kleinere varianten van de grotere glaasjes, die ik helaas niet kon vinden. Het opvallende aan de kaarsen is dat ze erg goed te ruiken zijn, maar niet overheersen. De branduren zijn 25 uur, staat op de verpakking. Je zou er dus zeker een tijdje mee kunnen doen, ligt er wel aan hoe lang en veel je het gebruikt.

GEBRUIK , PRIJS EN MIJN MENING

Het gebruik is eenvoudig te noemen, je hebt er geen omkijken naar en het is een aangename sfeermaker in je huishouden. Ook de prijs is lekker budget je betaald ā‚¬0,99 per geurkaars. In vele gevallen is dit anders, en dit maakt mij zo enthousiast.

DSC_0879

AARDBEI ( ROOD )

Aangezien ik gek ben op zoete geuren kon ik deze zeker niet laten staan. De geur is een van de lekkerste uit het assortiment van de ikea geurkaarsen. Fruitig en fris, niet perse een warme geur maar wel een die ik vaker zou willen branden.

KALMERENDE SPA ( GRIJS)

Dit is echt een aanrader voor diegene die gek zijn op kalmerende en rustige geuren. Die je een rustgevend gevoel geven. Ik kan de geur niet plaatsen, maar hij is wel uniek. Veel geurkaarsen gehad maar dit is toch echt de eerste keer dat ik zo een fijne geur ruik. Je moet er wel echt van houden maar hij hoort zeker in een spa thuis!

VANILLE ( WIT )

Ook dit is een zoete geur, maar wel een zachte heel anders dan de aardbei variant. Het ruikt een beetje naar vanille ijs. Ik zou deze kaars heel gevarieerd gebruiken, omdat ik hou van afwisseling. Maar dit zou wel echt mijn zintuigen prikkelen. Heerlijk!

DSC_0867

Ik ben echt enthousiast geworden van deze geurkaarsen, toen ik erover hoorde leek het me niet zo super maar eenmaal geroken en geprobeerd, denk ik zeker dat ik er veel plezier van ga hebben. Ben zoiezo een kaarsen en geurkaarsen liefhebber dus dat moet wel goed komen.

Gebruik jij wel eens geurkaarsen?

cropped-imagingservice-1.jpg

Een reactie plaatsen

9 reacties

  1. writingmonique

     /  11 december 2014

    Ik ben gek op de IKEA geurkaarsen. Vooral die met de geur van vanilleijs is mijn favoriet. Kalmerende Spa heb ik nog nooit geprobeerd, maar ik ga er zeker even naar kijken als ik de bij IKEA kom.

    Beantwoorden
  2. aspasiablog

     /  11 december 2014

    Die grijze heb ik onlangs nog geroken. Vond ik niet zo speciaal., maar ik heb wel andere geurkaarsen van bij IKEA die ik wel heerlijk vind ruiken.

    Beantwoorden
  3. lonnie101

     /  11 december 2014

    Lijken me heerlijk! Jammer dat ik niet tegen geur kaarsen kan.

    Beantwoorden
  4. Deze lijken me zo fijn! Vooral de vanille variant lijkt me heerlijk! šŸ™‚

    Beantwoorden
  5. Ik gebruik nu heel vaak geurkaarsen, maar nog liever waxmelts šŸ™‚
    Die vanille geur klinkt fijn!

    Beantwoorden
  6. mounia.mammievanabdje

     /  11 december 2014

    Leuk artikel meid! Ik gebruik ze ook. Heeeel lekker! De vanille en donkergrijze variant (ik denk dat het iets met blauwe bes is. Kom even niet op de naam ervan). Ben er dol op. Nu wil ik graag de jewel candles uitproberen, die lijken me ook heerlijk! xxx

    Beantwoorden
  7. artisticstateofmind

     /  11 december 2014

    Ik moet toch echt weer eens naar de Ikea ! Waarom is die zo ver weg šŸ˜¦

    Beantwoorden
  8. Deze geurkaarsen lijken me lekker! Als ik weer bij de Ikea kom neem ik ze mee šŸ˜€

    Beantwoorden

Geef een reactie

