Toekomst dromen die niet perse uit hoeven te komen.

FullSizeRender

Iedereen heeft ze wel , tenminste bijna iedereen. Dromen over een nieuwe dure auto of juist een mooie reis maken een wereldreis. Of vertrekken naar een gebied om arme kinderen te helpen, wat dat betreft bestaat er wat betreft mij geen limiet. Vandaag deel ik de dromen die ik heb maar niet perse uit hoeven te komen.

Laat ik beginnen te zeggen dat ik er niet veel kan benoemen die ik niet uit wil laten komen, of dat ik het niet erg zou vinden als het niet uit komt, veel van mijn dromen zijn niet perse onrealistisch te noemen. Maargoed je weet nooit hoe het leven loopt!

ADVOCAAT WORDEN.

Een tijd geleden had ik het erover met mijn man, over het onrecht wat er speelt in de wereld en hoe ik dat wou aanpakken. Toen begon het te dagen advocaat worden ligt wel in mijn straatje, het idee vond ik wel echt fijn. Alleen heeft het zijn voor en nadelen een voordeel is dat ik voor sommige mensen die onrecht aan gedaan zijn kan helpen, maar het nadeel is dat dat ook geld voor criminelen! Ik zou dan een koude kikker moeten zijn, en worden. Wat ik niet ben, dus dit is een toekomstdroom die niet perse hoeft uit te komen.

HOOGTEVREES OVERWINNEN

Het klinkt heel erg, maar dat is het niet sinds een tijd heb ik enorme hoogtevrees. Op dit moment ga ik dus ook niet zomaar meer in een achtbaan, of een draaimolen echt niet gewoon. Ik zou het wel fijn vinden om daar over heen te komen, en die angst te overwinnen maar als het niet gebeurt dan niet.

MEER TALEN LEREN

Ik ben gek op taal, en ik leer ook graag talen zo zou ik nog graag Arabisch leren , Frans goed Engels spreken en eventueel nog spaans of iets dat afwijkt van de ´normale talen´ zoals (Duits,Engels,Frans). Aangezien dit allemaal niet onmogelijk is zou ik het wel graag werkelijkheid zien worden maar als het niet gaat lukken kan ik me er makkelijk bij neer leggen!

Wat zijn de toekomstdromen die voor jou als het niet anders kan in de koelkast mogen komen te staan?

cropped-imagingservice-1.jpg

Een reactie plaatsen

5 reacties

  1. Wat tof om er een keer op deze manier over te schrijven! Zo heb ik het nog nooit bekeken. Heel goed artikel. Zet me aan het denken.

    Beantwoorden
  2. dailycupofblablabla

     /  10 december 2014

    Wat leuk dat je dit omdraait!

    Het zet mij aan het denken. Wat ik altijd wou is Wenen leuke job, in dienst zijn en vastigheid.
    Nu pas ik daarvoor. Een eigen zaak samen met mijn man runnen, flexibel zijn en toch veel bij de kindjes zijn is heerlijk.

    Beantwoorden
  3. Wat een leuk artikel! Onrecht is inderdaad verschrikkelijk, maar advocaat moet je inderdaad heel kil zijn. Ik zou het ook niet kunnen!

    Beantwoorden
  4. haia

     /  10 december 2014

    Wilde vroeger architect worden maar heb er nooit de kans voor gekregen of genomen. Denk dat het er nu niet meer zal van komen, maar zeg nooit nooit. Een droom die ik zeker in vervulling wil zien komen is een verhuis naar een ander land (buiten europa). zou het zeer jammer vinden als die droom niet uitkomt.

    Beantwoorden
  5. Leuk artikel dit zeg! Advocaat zijn lijkt me wel heel gaaf..

    Beantwoorden

Geef een reactie

