Mommy musthave : The daiper clutch

20140506-153946
Kan het nog beter? De zogeheten Clutches zijn er nu ook voor kersverse mama’s in een fasionable clutch genaamd : The diaper clutch Navy chevron , en niet zomaar nee voor billendoekjes en luiers!

Het is eigenlijk een heel simpele clutch maar toch Trendy die je bij je kan dragen of juist in je tas kan laten om alles een beetje op orde te houden.Ik ontving deze clutch van lauraslittleboutique

* Dit is een herplaatst artikel

20140506-145931

Dit is de binnenkant een mooie groene kleur van binnen en aan de buitenkant wit met blauwe strepen het is gemaakt van zachte stof, het heeft een rondje in het midden , en dit is bedoeld voor de doekjes! Zo kan je gemakkelijk je doekjes eruit halen zonder het pakje doekjes uit clutch te halen, Let op! Als je een hele grote pak doekjes meeneemt kan het zijn dat er niet super veel luiers meer in passen, denk aan 4/5 luiers.

20140506-150855 20140506-150636
In deze clutch gaan in totaal ik denk zo een 7/8 luiers, meer denk ik niet. Maar met 7/8 luiers kan je zeker wel een lekker dagje weg, als je de doekjes meeneemt denk ik dat het er iets minder zullen zijn. Ik kreeg er 5 in.

Het is een super mooi en handige clutch ik zou hem echt iedereen aanraden! Ik ben erg tevreden met mijn item, het is heel handig en ik zal het zeker vaker gaan gebruiken deze clutch kost 29,95.

Dit Artikel bevat producten die ik heb opgestuurd gekregen door een merk of bedrijf. Dit beinvloed mijn mening niet.
Verkrijgbaar bij lauraslitlleboutique

Wat vind jij van deze diaper clucth , en zou jij hem als mama zijnde ook willen gebruiken?

Een reactie plaatsen

3 reacties

  1. writingmonique

     /  9 december 2014

    Wat een handige tas zeg en hij ziet er ook nog onwijs mooi uit!

    Beantwoorden
  2. O, hij is leuk!

    Beantwoorden
  3. theorangegarden

     /  9 december 2014

    Hij ziet er mooi uit. Mijn luiertassen hebben wel altijd een aparte ruimte voor luiers e.d. dus dit zou ik niet nodig hebben.

    Beantwoorden

Geef een reactie

