Hema geurkaars Jasmine freesia pear.

DSC_0899
De Hema heeft al langere tijd blij makers, nooit heb ik er echt gekeken en gister nam ik het ervan en vond ik de meest leuke dingen. Iets verderop vond ik heerlijke geurkaarsen, kleine maar ook grote. En vond het leuk om er eentje mee te nemen en te proberen! 

DSC_0898

Je hebt drie varianten van de Hema geurkaarsen de : Jasmine freesia pear, orange musk roses, tea cedar lily. Allemaal in een kleine variant maar ze komen ook in een grotere variant!

De Jasmine freesia pear , is een bloemige geur met een goede vleug peer erin. Ik moet eerlijk toegeven dat de kaars niet erg veel geur afgeeft, ik gebruik al lange tijd geurbranders met waxtarts van Yankee candles, en deze geuren zijn sterk aanwezig waardoor ik al snel andere kaarsen minder vind ruiken. Het is een milde geur maar wel een fijne en zachte geur, die me huis fris laat ruiken!  Door deze kaars, ben ik erg benieuwd geworden naar de andere kaarsen!

DSC_0907

Ik ben weg van de kaarsen niet alleen omdat ze goedkoop zijn ( 2,- per stuk) maar ook de subtiele geur, en het uiterlijk van de kaarsen vind ik geweldig! Simpel met een roze printje op het midden van de kaars.

Zoals ik al zei heb je ze ook in groter formaat en deze prijs is volgensmij €3,95 ,kan niet wachten om die uit te proberen omdat ik weet dat deze veel branduren hebben.

De geur is geweldig en het staat super bij al mijn andere kaarsen die toevallig ook een roze kleur hebben, daarbij kan je met deze budget kaarsen je huisje opleuken!

Maak jij ook gebruik van geurkaarsen? Wat is jou favoriet.

cropped-imagingservice-1.jpg

 

 

 

Een reactie plaatsen

6 reacties

  1. Ziet er prachtig uit inderdaad! Heel erg sfeervol! Ik heb dit soort lichte geuren vaak op de slaapkamer. Lekker om voor het slapen gaan even te ontspannen. Deze ga ik zeker een keer uitproberen. Fijne tip!

    Beantwoorden
  2. writingmonique

     /  8 december 2014

    Klinkt goed 🙂 De prijs is fantastisch en ik ben gek op subtiele geuren!

    Beantwoorden
  3. Altijd leuk om geurkaarsen te proberen. Ben benieuwd naar deze. Ik koop vaak geurkaarsen bij Primark en de White Cotton van Kruidvat is mijn favoriet.

    Beantwoorden
  4. Hij lijkt me wel erg fijn zeg! Ik vind het zelf soms wel fijn om wat minder aanwezige geuren te gebruiken met name als ik hoofdpijn heb. Verder kies ik toch vaak wel voor sterke en foodie geuren 🙂

    Beantwoorden
  5. Lijkt me een super lekker product! Misschien dat ik deze nog wel haal, de prijs is ook niet verkeerd natuurlijk :D.

    Beantwoorden

Geef een reactie

