Mijn ultieme beautyfavoriet ♥ Lacome Teint visionaire

DSC_0883
Ja ik weet het pas geleden nog deelde ik mijn beauty favorieten van afgelopen november maar daar zat deze foundation van  Lacome ook niet bij. Maar dit is niet een maandelijkse favoriet maar een grote favoriet die ik eigenlijk al maanden met jullie wil delen, ik vertel je er vandaag wat over!

DSC_0875

Omdat ik best een donkere huidskleur hebt vallen niet alle kleuren foundation op mijn huid op zijn plek. Vroeger gebruikte ik altijd de foundation van mijn moeder maar die ging na een tijd op en die verkochten ze toen der tijd niet meer. Nu ik op mezelf woon, moest ik dus zelf opzoek gaan. Ik vond deze Lacome foundation en was verkocht, de kleur zelf is lichter dan mijn huid maar eenmaal aangebracht brengt het super mooi aan zonder grijze vlekken, of gloed.

829071eec025c4a25fd6d971de6d0962

bron foto : Lorealusa

De bovenstaande foundation is die van mij het is ingedeeld in twee stukken een kan je opendraaien waardoor je je de foundation kan aanbrengen en het andere gedeelte is niet een vloeibare maar een dikkere substantie , ik gebruik ze allebei maar ik weet niet of ze allemaal dezelfde functie hebben.

DSC_0890

De kleur en houdbaarheid zijn prima! Ik hoef helemaal niet zo veel te gebruiken en het dekt mijn huid prima. Ik breng de foundation eerst met mijn handen aan op inperfecties en vervolgens breng ik het over mijn hele gezicht aan. Deze foundation verminderd donkere plekken en cirkels op mijn huid.

Kortom ik ben erg tevreden, voorlopig ben ik wel een tijdje zoet met deze foundation. Het is fijn om even ergens aan vast te zitten zo hoef ik ook niet op zoek te gaan naar iets beters, en als ze uit het assortiment gaan sla ik er gewoon nog een paar in zodat ik er echt een tijdje mee kan doen. Ik weet zeker dat ik er een tijd plezier van ga hebben. De Lacome teint visionnaire is €46,00.

Wat is jou ultieme beauty favoriet?

cropped-imagingservice-1.jpg

Een reactie plaatsen

5 reacties

  1. Het ziet er uit als honing

    Beantwoorden
  2. dailycupofblablabla

     /  7 december 2014

    Klinkt goed! Fijn als je de ultieme foundation hebt gevonden hè. Mag mijzelf ook sinds vorige week gelukkig prijzen 😉

    Beantwoorden
  3. mellavieee

     /  7 december 2014

    Klinkt goed!

    Beantwoorden
  4. Wat een leuk concept, 2 verschillende foundations in een. Hij lijkt me erg fijn!

    Beantwoorden

Geef een reactie

