Mommy findings : Haar eerste haar bewaardoosje. ♥

IMG_1802
Een goede tijd geleden ben ik met Feerozah mijn dochter naar de kapper geweest, ze is nog niet zo oud maar er waren heel wat doffe punten te vinden. Het werd dus tijd om langs de kapper te gaan ik zocht een wat duurdere kapper uit voor het ultieme eerste keer kapper met mijn dochter gevoel! En ik kreeg haar haartjes in een mooi wit zakje mee naar huis. We kregen ook haar kapperbeurt helemaal gratis. Te lief!

DSC_0841

Ik zocht al een hele lange tijd naar iets om het in te bewaren maar kon een hele lange tijd niks vinden. En ik wou ook niet zomaar wat kopen. Me man en ik gingen een laatst naar Amsterdam, en we hebben toen de bijenkorf bezocht! Ik kwam toen dit haardoosje tegen bij de Baby afdeling, en ik vond hem werkelijk prachtig. Silver plaited, en met een mooi kapper schaartje erop! Van het merk Bambam.

DSC_0843 (1)

Op het doosje staat er ‘ first hairlock’ erop. Een erg mooi detail. Zo kan ze het nog even bewaren en is haar haar helemaal veilig, beter dan in het zakje. Dat raak je zo snel kwijt.

Ben super blij met haar doosje, ik moet er nog wel een mooi plekje voor vinden. Maar dat moet vast goed komen. Dit was trouwens de eerste keer dat ik mijn ‘mommy findings’ met jullie deel, wat vinden jullie ervan?

Het bambam first hairlock doosje is verkrijgbaar bij de bijenkorf, en bij Bambam.

 

Een reactie plaatsen

1 reactie

  1. Wat ontzettend schattig!

    Beantwoorden

Geef een reactie

