Favorieten November.

DSC_0831

Beauty spullen ik ben er gek op, de laatste tijd heb ik al heel wat pakketjes binnen gehad, en producten mogen testen vooral in de maand november zat dat er dik in, en op mijn vorige persevent maakte ik kennis met nieuwe merken. Het is weer tijd voor een nieuwe favorieten artikel.

Sigma lipgloss – Een super mooie kleur voor een lipgloss al zeg ik het zelf ik ben niet echt weg van de gekleurde lipglosjes en gebruik meestal doorzichtig of licht roze maar deze wauw!

Rock & Ruddle Haarborstel – De haarborstel die ik al zolang ik hem gebruik, behalve dat ik gek ben op het design en de schattige print van deze haarborstel word ik ook erg blij van het gebruik, en de manier hoe het mijn haar zacht maakt. Onmisbaar, en ik zal er zeker nog even plezier van hebben.

Natura Sibercia Handcreme – Mijn liefde voor handcrèmes is groot, en deze hoort zoals vele andere handcrèmes ook tot mijn favorieten! Ssubtiele en fijn geur, maar vooral handig in gebruik.

Dr van der hoog ooggel – Oogsgels, ik gebruikte ze voorheen nooit noch had ik ervan gehoord, maar sinds ik met deze ooggel van Dr van der hoog in aanraking ben gekomen wil ik niet anders. Erg verfrissend, en zacht voor de huid.

Dr hauscka powder brush – Deze high end powder brush vind ik in alle opzichten fijn, vooral op mijn gezicht brengt het goed en netjes aan zonder strepen, het design is prachtig en de kwast is lekker zacht.

Formula 10.0.6 Mud Mask – Maskers vind ik prettig, en dan vooral wanneer ik lekker een lazy day heb zodat ik even rustig een masker kan aanbrengen, dit masker is erg prettig, en gebruik ik regelmatig!

DSC_0838

Dit waren alweer mijn favorieten producten van de maand november. Ben erg happy met deze producten,maar ben ook erg benieuwd geworden naar wat jullie favorieten producten zijn van november.

cropped-imagingservice-1.jpg

 

 

 

Een reactie plaatsen

5 reacties

  1. Leuke favorieten! Ik wil de Dr Hoog ooggel zeker nog proberen 🙂

    Beantwoorden
  2. Zien eruit als fijne favorieten

    Beantwoorden
  3. Wat een mooie producten zeg! De dr Hauschka is ook mijn favoriet 🙂

    Beantwoorden
  4. De Rock & Ruddle moet ik meteen noteren. Leuke favorieten verders!

    Beantwoorden
  5. Dat masker lijkt me fijn! Leuke favorieten 😀

    Beantwoorden

Geef een reactie

