Welcome December, mijn favoriete bezigheden deze maand.

FullSizeRender (17)

De maand van december is aangebroken, en ik ben helemaal niet zo weg van de koudere dagen omdat ik simpelweg gewoon een zomer lente mens ben, maar omdat de maand december zo sfeervol is leek het me leuk om mijn favorieten bezigheden van deze koude maand te delen!

Ik heb absoluut geen last van een winterdip, gisteren heb ik nog heerlijk koekjes gebakken met me dochter, en hebben we een hele gezellige middag gehad!

FullSizeRender (18)

KOEKJES BAKKEN

Je voelde hem al aankomen, ik heb gister koekjes gebakken en merkte echt dat ik het leuk vond. Ik ben absoluut geen expert , en kan wat dat betreft echt nog wat leren van goede bakkers maar samen met mijn dochter heb ik wel een leuke dag gehad! En koekjes bakken kost echt wel iets meer tijd dan ik dacht!

FILMS KIJKEN

Of het nou films zijn die speciaal in de maand december komen, of gewoon een spontaan filmpje kijken van mijn favoriete actuer of actrice. Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Ik kijk gewoon graag film! Vooral rond deze tijd van het jaar.

FullSizeRender (16)

KAARSJES AAN

Ik hou zoveel van sfeer, ik haal dus ook graag heerlijke nieuwe geurkaarsjes, of yankee candles, om te genieten van de wintergeuren die verspreid worden door mijn woonkamer. Ook de decoratie kaarsen trekken mij erg aan, enige wat mist is een open haard! Kan niet wachten tot we zo een plekje krijgen, maar dat kost meer tijd dan een gewone kaars natuurlijk.

CHOCOLADEMELK

Voor mij echt onmisbaar, ben gek op chocolade melk zelf in de zomer dus de winterdagen en dan vooral de december dagen die meestal zijn voorzien van sneeuw zijn mijn excuus om te genieten van een kop chocomelk met een toef slagroom!

Wat doe jij het liefst in de maand december?

cropped-imagingservice-1.jpg

Vorige bericht
Volgende bericht
Een reactie plaatsen

5 reacties

  1. dailycupofblablabla

     /  2 december 2014

    Ik hoop op lekker koud weer en dat je warm je huis in loopt. Verder natuurlijk veel kerstfilms voor de kinderen en hoop ik ook vaak te gaan schaatsen op een kunstbaan buiten.

    Beantwoorden
  2. Dit zijn dingen die ik ook graag doe:)

    Beantwoorden
  3. Wat een leuke dingen noem je! Ik vind bakken met dit weer ook leuker dan anders en kijk meer films en series (maar wel allemaal veilig vanonder mijn dekentje op de bank want ik ben een echte koukleum haha). De kaarsjes staan hier ook lekker veel aan!

    Beantwoorden
  4. Ongeveer dezelfde dingetjes! Kerstlichtjes, kerstbomen, mooie cadeauverpakking, allerlei lekkers bakken en erover bloggen, chocolademelk of lekkere thee, geurkaarsen en met mijn man en familie samenzijn.

    Beantwoorden
  5. Leuke dingen allemaal! Ik wil ook weer zo graag wat lekkers bakken! Je brengt me op ideeën :D.

    Beantwoorden

Geef een reactie

