Mommy special : Wat Feerozah voor mij betekent.

FullSizeRender (14)

Moeder zijn vind ik geweldig, maar nooit heb ik zo een liefde gevoelt voor zo een klein mensje. Eentje die mijn hart veroverd heeft, alles goed heeft gemaakt wat slecht is in mijn leven letterlijk alles! Maar ook zo veel mooier, het moederschap is al mooi maar zij was mijn ster in alle donkere dagen.

Ik ben al jong moeder geworden, een tijd dat niet alles zo op rolletjes liep, en omdat ik dit niet tot diep in de eindjes wil en ga delen kan ik zeggen dat hoe mijn situatie ook was , het alles behalve rooskleurig is geweest.

Toen Feerozah geboren werd veranderde er veel, mijn leven draaide niet meer om mij maar om haar en het leek op haar alleen, in het begin kwam het ‘moederschap’ nog niet zo hard binnen. Met hard bedoel ik , dat het niet besef van moeder zijn niet direct binnen sloeg, maar geleidelijk aan begon het te dagen. In een positieve zin, het contact met me ouders dat toen slecht verliep werd steeds beter, en ook mijn diepste angsten en gevoelens en problemen begonnen een plek te krijgen, ik keek steeds meer naar mij wie ik ben en was geworden. Ik haalde mezelf als het waren open om zo een nieuwe start te beginnen , zodat ik mijn dochter het allermooiste en beste stukje van mezelf kan meegeven. Want de praktijk leert, dat ook hoe je als ouder bent overslaat naar je kinderen.

Feerozah kwam aan als een bom, toen bleek dat ik zwanger was. Maar de niet zo geplande zwangerschap, die overigens altijd welkom is geweest bleek tot in de puntjes bijna uitgekozen door god, zo leek het wel. Ze heeft mijn leven verrijkt, en ze heeft mij de echte belangrijke dingen in het leven laten inzien. Ze kwam als een ster in mijn donkere dagen.

Mijn liefde voor haar is zo groot, en ik denk dat ik een heel boek kan vullen over hoe geweldig ik haar vind hoeveel ik van haar hou , en hoe diep haar wezen mij raakt. Haar lach, gezicht en stralende ogen hebben mijn leven compleet veranderd in de positiefste manieren die je jezelf maar kan bedenken.

Haar wil ik nooit meer kwijt, alles wat zij voor me gedaan heeft zonder dat ze het weet valt niet te terug te betalen, wat hou ik toch ontzettend veel van haar.

 

 

 

 

Een reactie plaatsen

15 reacties

  1. Wat prachtig geschreven! 🙂 Je dochter is een geschenk! Je liefde voor haar is in elk woord te lezen!

    Beantwoorden
  2. Heel mooi. Woorden van liefde van een mooie moeder. Je kunt er een boek mee vol schrijven en toch is het in woorden niet uit te drukken.

    Beantwoorden
  3. mammievanabdje

     /  27 november 2014

    Allaahoema baarik lieve meid!! Wat een prachtig geschreven artikel. Geniet van jullie prinsesje!

    Beantwoorden
  4. Wat een ontroerend mooi geschreven stuk. ♥

    Beantwoorden
  5. Prachtig om te lezen 🙂

    Beantwoorden
  6. Sophie

     /  27 november 2014

    Mooi geschreven! Dan en ik zouden ook niet meer zonder haar kunnen!

    Beantwoorden
  7. Wouw wat is dit mooi geschreven!

    Beantwoorden
  8. Ahhh, nu snap ik de naam van je blog! Mooi!

    Beantwoorden
  9. Wat mooi en liefdevol geschreven! ❤

    Beantwoorden
  10. Wat een lief stukje heb je geschreven! ❤

    Beantwoorden
  11. Mooi om te lezen! Je kindje is je grootste geschenk en geluk, je leert prioriteiten stellen en voelt liefde die zo overweldigend is, het is prachtig om mee te maken :). Lief dat je dit met ons deelt.

    Beantwoorden

Geef een reactie

