Share your shopping secrets.

S
Al een lange tijd deel ik zowat alle ins , en outs op mijn blog. Van mijn nieuwe portemonnee, tot mijn nieuw geteste serums, hierdoor ben ik super benieuwd geworden naar al jullie shopgeheimen.

Van nieuwe aankopen, tot jullie favorieten webshops! Misschien heb je zelf wel een webshop die je graag wil delen of ben je in een winkel niet weg te slaan. Het maakt eigenlijk niet uit ,iedereen houd toch wel van een nieuw item of het nou een gadget is of een lippenstift. Het is soms echt fijn om iets nieuws in te slaan.

Maaar.. Nu ben ik toch wel erg benieuwd geworden, naar jullie place to be , voor tja vul het maar in! Ik zal alvast mijn eigen place to be en shopgeheim delen.
Allereerst hou ik van merken combineren, dat is niet met alles even makkelijk maar vooral met kleding. Van Budget tot en met echte duren merken. Zo houd ik balans in mijn gaderobe, vooral in die van mijn en die van mijn dochter. Mijn favoriete plekken voor zowel mij als mijn dochter zijn: Zara, h&m, cook & co, Bijenkorf,Houseofjamie, katespade, nordstorm.

Nu ben jij aan de beurt, en het maakt niet uit ookal ga je er heen voor je kids of is het juist iets heel speciaals, en plek die niemand kent of gewoon plekken die je nooit overslaat in de stad.Ben erg benieuwd!

Bron beeld

cropped-imagingservice-1.jpg

Een reactie plaatsen

2 reacties

  1. First of all ik ben afgeleid door de Jimmy Choo tas 😉

    Sjeetje, ik zou het niet weten. Ik vind boetiekjes als La Peche en Le Ballon wel altijd de moeite waard om naar binnen te lopen.

    Beantwoorden
  2. Sterre

     /  26 november 2014

    Zara en Le Ballon én natuurlijk de exclusieve winkels, of course. haha!

    Beantwoorden

Geef een reactie

