Vorige bericht
Een reactie plaatsen

6 reacties

  1. Oooh wat super leuk en lief van je! Ik probeer altijd zelf wat te knutselen maar het is het eigenlijk altijd net niet, nu mijn blogje begint te groeien lijkt het me heel erg fijn om zo’n mooi logo / mooie header te hebben! 🙂

    Beantwoorden
  2. Wat lief van je! Ik gebruik voor mijn header mijn eigen foto’s. Ik ben nogal een wisselvallig type en wil iedere keer wat anders, dus ik sla deze Give Away over, maar ik vind het heel tof dat je dit doet! Wilde ik je toch even laten weten. X

    Beantwoorden
  3. Ow wat leuk zeg! Ik heb ook op enkele sites zitten zoeken naar een geschikte header, maar ik vond geen een mooie. Om er een te laten maken kost ook heel wat geld. Het zou zo lief van je zijn als je mij hierbij wilt helpen! Wanneer ik niet uitgekozen wordt, gun ik het een ander ook net zo goed! Liefs!

    Beantwoorden
  4. dailycupofblablabla

     /  25 november 2014

    Super dat je dit doet. Ziet er heel goed uit. Misschien doe ik een beroep op je in de toekomst. Work it!

    Beantwoorden
  5. Wat een leuk idee. Have fun designing!

    Beantwoorden
  6. SoubhanAllah dit komt als geroepen. Ik ben net van plan om een blog te gaan starten over healthy lifestyle voor de moslima, namelijk. Een leuke header zou veel doen voor mij blog.

    Beantwoorden

Geef een reactie

