Yogi & Yousef Dadels

DSC_0794 (1)

Dadels ik ben er gek op, en ook op snacken. Een tijdje geleden kwam ik in aanraking met het vernieuwende merk Yogi Yousef. Een merk dat bekend staat om het verkopen van dadels, ik kreeg een paar pakketjes opgestuurd en vertel jullie vandaag wat ik ervan vind.

Hier kan je vinden wat dadels precies zijn.

DSC_0792

Yogi & Yousef hebben heerlijke sukkary dadels vol voedingsstoffen , in een handige snackverpakking. Perfect om je dag mee te beginnen of als snack. Er zit onder andere Vitamine A,B1,B2,C,K & Mineralen in. De dadels zijn honderd procent natuurlijk, en groeien in de woestijn aan een palboom. Lekker exotisch dus.

DSC_0799 (1)

De verpakkingen zijn handig , en daarmee ook super om mee te nemen naar werk en of school als je een liefhebber bent. Of gewoon even tussendoor lekker wilt snacken, die behoefte heb ik namelijk dagelijks en dit is dan een top vervanging.

DSC_0801
Je kan makkelijk het zakje uit de Yogi & yousef dadel verpakking schuiven. Er zitten drie zachte dadels in de verpakking. Erg handig, als je klaar bent kun je dus ook de overgebleven dadels terugschrijven als je het plastic goed bewaard, niet dat ik denk dat je dat  overweegt want als je van dadels houd zijn ze zo op!

DSC_0804

ABOUT THE DATE

Ik vind de smaak van deze dadels , geweldig niet alleen lekker zoet maar ook super zacht. Ik knap vaak of bijna altijd af van de te droge dadels of te taai, deze zijn zacht en zoet perfect voor mij, bij de gedachte eraan loopt het water me al in de mond. Zelf denk ik dat ik nog wel ga genieten van deze dadels , ze zijn gewoon erg lekker als snack. Als je niet zo bekend bent met dadels is dit een prima merk om mee te beginnen, zo kan je 4 verpakkingen krijgen voor €4,95. Niet duur maar ook niet erg goedkoop, je moet het zo zien de kwaliteit speelt hier de hoofdrol!

Binnenkort komt er nog een recept online met deze dadels dus als je inspiratie nodig hebt houd me blog dan in de gaten!

Vekrijgbaarheid Yogi & Yousef dadels, Momenteel zijn Yogi & Yousef sukkary dadels te verkrijgen bij geselecteerde café’s en traiteurzaken in Nederland. Vind ze hier 

Dit artikel bevat producten die zijn opgestuurd door een merk of bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet.

cropped-imagingservice-1.jpg

Een reactie plaatsen

3 reacties

  1. Ik ben er wel benieuwd naar geworden nu…
    Liefs Nathalie

    Beantwoorden
  2. Het ziet er wel heel bijzonder uit! Leuke verpakking ook. ^^

    Beantwoorden
  3. De verpakking ziet er schattig uit! Ze lijken mij lekker!

    Beantwoorden

Geef een reactie

