CUBE ARRAY POWERBANK

DSC_0765

Een tijdje geleden, kreeg ik een cadeautje van mijn man. Waar ik super enthousiast over ben geworden. Ik heb het een tijdje getest, en zou graag mijn ervaring met jullie delen. Deze Cube array, is voor mij een onmisbare gadget geworden.

DSC_0767

DE CUBE ARRAY 

In tegenstelling met andere merken heeft de Cube Array een paar unieke tools, zo heeft de Cube Array twee verschillende aansluitingen voor de uitvoer aan de zijkant. De power bank bezit  een smart-slaapfunctie waardoor de powerbank zelfs na een lange periode van ´´slapen´´ meteen weer gebruikt  kan worden.

´´De Cube Array A5 heeft met zijn 10.000mAh genoeg capaciteit om bijvoorbeeld een iPhone4S meer dan 5 keer op te laden. ´´ Aldus Cube array. In de doos zitten een oplader, en de Cube array zelf, een erg mooie verpakking die je makkelijk mee kan meenemen. Maar je de powerbank ook weer makkelijk kan opbergen.

DSC_0776

DSC_0774

MIJN MENING

Ik ben gek op dit product, zoals je ziet zitten er 4 vakjes in de vorm van een batterij, deze kun je opladen tot het 4e vakje vol is , en in die volgorde gaat hij ook leeg. Je hebt twee kabelruimtes waar je je telefoon of ipad kan opladen tot wel 4 keer.

Ik heb een hele dag kunnen opladen , en ben super verrast geworden door de kwaliteit en houdbaarheid van de batterij. Ik kan nu zorgenloos mijn telefoon onderweg opladen en dat is heerlijk. Ik heb hiervoor een oplaadbaar hoesje gehad maar dat was een ramp, mijn hoesje ging steeds op off staan dus laden het niet op, en het was een dikke brok aan me telefoon. Wat me telefoon heel dik maakte. Dit is perfect.

DSC_0778 (1)

CONLUSIE CUBE ARRAY POWERBANK

Wauw, deze powerbank is erg toegankelijk. Fijn in gebruik niet te groot past in al mijn tassen, heeft twee openingen voor kabels om op te laden. Kan mijn telefoon meer dan 1 dag opladen want mijn telefoon laad ik 2 keer op op een dag. Als je een intensieve gebruiker bent is een dag ook goed te doen. Zeker is je telefoon 5 x 100% opgeladen en van de belofte is niets gelogen! Een echte musthave. Deze is onmisbaar bij lange reizen en lange dagen dat ik weg ben van huis.

De Cube Array is onder andere bij bol.com 

ImagingService (1)

 

 

Vorige bericht
Een reactie plaatsen

8 reacties

  1. Wat een handig dingetje, uberhaupt lief dat je man een cadeautje voor je meebrengt!

    Beantwoorden
  2. Jana

     /  22 november 2014

    Klinkt super, ik was al op zoek naar zoiets!

    Beantwoorden
  3. Wat een handig ding! Lief van je man. ❤

    Beantwoorden
  4. IDEAAL! Ik sleep tegenwoordig mijn oplader overal mee naar toe, deze powerbank is top!

    Beantwoorden
  5. Klinkt handig! Gelukkig gaat de batterij van mijn nieuwe iPhone echt mega lang mee!

    Beantwoorden
  6. Wat handig zeg 😀 waarom heb ik dit niet eerder gezien haha

    Beantwoorden
  7. Dit klinkt heel handig! Ik heb zelf ook wel een mobiele oplader, die laadt alleen niet zoveel % op, maar het scheelt dat mijn batterij nu eigenlijk uit zichzelf al sterk genoeg is.

    Beantwoorden
  8. artisticstateofmind

     /  23 november 2014

    Wauw! Ik heb nu zo`n goedkoop ding van de Action, kan ik mn telefoon net weer 1 keer volladen, maar ik wil nog een betere aanschaffen!

    Beantwoorden

Geef een reactie

