Mijn Gekke gewoontes.

FullSizeRender (13)

Je kent ze wel , gekke gewoontes. Iedereen heeft ze wel, misschien praten ze er niet over maar ze zijn er wel degelijk. Tenminste bij mij wel, gekke gewoontes die onderhand deel van me zijn geworden.

De ik peuter in me neus en eet het daarna op verhaaltjes zal ik jullie niet vertellen, een ik doe het niet en twee het is nogal ranzig.Ik ga nu gewoon in op de dagelijkse gewoontes niet allemaal zijn dagelijks ,vaak spelen ze wel op momenten in mijn dagelijkse leven.

Abnormaal gebruik van Wasverzachter, en wasmiddel. Met name wasverzachter, na mijn zwangerschap ben ik dol op wasverzachter geworden, de geur ik word er zo happy van, ik drink het nog net niet. Maar met de dagen dat ik vol hormonen zat, en zwanger was had ik hier wel de neiging toe.

Mijn man zijn sloffen, en kleding aantrekken als hij weg is. Mijn man zijn kleding ruikt zooo lekker, en ook zijn sloffen zitten gewoon het lekkerste in vergelijking met mijn eigen.  Toevallig is alles super oversized bij mij omdat ik zo een tenger lichaam heb, en hij echt een mannen lichaam. But i love it.

– Chaotisch tijdens het koken. Ik kook altijd super rommelig, de potjes pannen kannen kruiden en al liggen werkelijk overal! Je kan het je bijna niet bedenken en het ligt op mijn werkblad. Van opruimen komt het niet tot na het koken, maar het eten is altijd heerlijk !

Altijd checken of ik mijn mobiel, sleutels en portemonnee nog heb. Ik weet niet of het herkenbaar klinkt maar als ik het huis uit ga controleer ik altijd of ik alles bij me heb. Als ik dan bijvoorbeeld midden in de stad sta check ik nog 3 keer me tas.  Ja een beetje panisch klinkt het misschien maar ik doe het echt regelmatig, bang dat het weg is of gestolen.

– Cake opwarmen. Als cake uit de oven komt wil ik het eigenlijk niet eens laten afkoelen. Als de cake afgekoeld is warm ik het altijd op in de magnetron ja dit klinkt echt akward maar ik doe het echt. Hihi.

Heb jij ook gekke gewoontes? Durf jij ze te delen?

ImagingService (1)

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

10 reacties

  1. dailycupofblablabla

     /  21 november 2014

    Wasverzachter check. Kleding man check (zit ook zoveel lekkerder), chaoot tijdens het koken CHECK! Alleen warm ik geen cake op 😉

    Leuk geschreven!!

    Beantwoorden
  2. mammievanabdje

     /  21 november 2014

    Oooh dat van wasverzachter is heel herkenbaar. Ik ben er ook helemaal gek op!!! 😀

    Beantwoorden
  3. haia

     /  21 november 2014

    Wat leuk. Het controleren of dat alles nog in je jas, tas zit doe ik ook. Vervelen als je op reis gaat want ik check voordurend of ik de paspoorten nog bij me heb en de tickets enzo.
    Als ik ’s morgens de brooddozen maak heb ik een vaste routine, je weet wel eerst de flessen vullen dan het fruit. Maar het is nog erger bij mij, de eerste boterham moet dan ook in de doos van de oudste zoon en dan zo verder tot aan de jongste. Doe ik het niet raak ik de kluts kwijt. Er he. Of denk als zovelen bijvoorbeeld je m&m’s opeten per kleur. Eerst alle gel dan de blauwe, jaja ik doe het

    Beantwoorden
  4. Het beauty Archief

     /  21 november 2014

    Leuk om te lezen! Ik trek ook heel vaak kleren aan van mijn vriend als ik thuis ben.. haha ^^

    Beantwoorden
  5. Wat een leuk artikel!!!

    Beantwoorden
  6. Ik heb deze week je blog ontdekt, ik vind hem errugggg leuk! Elke dag kijk ik benieuwd of je weer iets hebt gepost. Je komt zo lief over 🙂 Als echte ‘weirdo’ zou ik het eigenlijk niet moeten doen want waarom zou je je gekke gewoontes openbaar maken maar ik dacht misschien als iemand anders zich minder gek voelt door mij dan beschouw ik dat maar als goede daad 🙂 Ok, wat ik dus doe is dat als ik iets koop in de supermarkt, ik nooit het produkt pak dat vooraan op de schappen staat, meestal neem ik de derde in de rij ofzo. Waarom? Omdat de meeste mensen hun handen niet wassen na het naar de wc gaan en er dus minder icky dingen zitten op de produkten die niet vooraan staan…. Wel zet ik alles weer netjes in het rijtje, dat weer wel…

    Beantwoorden
  7. Hahahaha, ik drink het nog net niet!!! Wat een ontzettend leuk artikel dit! 😀

    Beantwoorden
  8. Wat een leuk artikel haha, vooral dat van de wasverzachter. Zo ben ik ook eens na gaan denken over mijn gekke gewoontes; ik kan niet goed tegen lades die open staan, of deuren. Die doe ik ALTIJD dicht haha

    Beantwoorden

Geef een reactie

