Qiriness Gold Velvet Toning Lotion

DSC_0746
Toen ik een paar maanden geleden van mijn Pr bureau, een fijn serum ontving waarvan ik nog een review online heb staan, kreeg ik allemaal lekkere samples in mijn perspakket. Deze Qiriness Gold velvet toning lotion, was er een van en ik werd verliefd op de substantie. Ik schrijf een korte review over deze beauty!

DSC_0747
Aangezien dit een sample size is , is het product en het uiterlijk niet veel anders. Ik gebruik dagelijks dagcremes en lotions! Dit is een goede toevoeging aan je routine. Het is niet de bedoeling dat je hem vervangt als lotion als een toevoeging ziet. Door je huid schoon te maken met deze lotion zorg je ervoor dat ook je dag en nachtcrème sneller intrekken. Als je het product direct aanbrengt nadat je een gezichtcreme of dag-nachtcreme hebt gebruikt. Zullen de ingrediënten sneller intrekken.

DSC_0752

INGREDIËNTEN 

Er zijn geen ingrediënten te vinden op de verpakking nog op de website , wat ik erg jammer vind anders had ik hier dieper op kunnen ingaan. Ik heb de lotion getest, en niks geks gevoelt of irriterends dus ik hoop dat het fijn zal zijn. Wel jammer dat er niks te vinden.

DSC_0754

De lotion heeft een super fijn en mooie , pompje die erg handig werkt. Vooral als een gezichtsreiniger. Het geeft echte luxe aan de Lotion / toner. Fullsize is het ( 200 ml ) , en kost het €22,40.

DSC_0755

SUBSTANTIE & GEBRUIK

Je kan je natuurlijk wel indenken dat ik verliefd ben geworden op de substantie. De mooie gloed in de lotion is super met lichte kleurtjes erdoorheen. Ik gebruik de lotion graag met een wattenschijfje. Maar kan ook op een deppende manier op je vingertoppen. Het voelt erg hydraterend, en fris aan op de huid, en is een heuse toevoeging in mijn ochtendroutine vooral als ik net wekker ben! De kleur, en glitterige glow is niet meer te zien als je hem eenmaal hebt aangebracht.

DSC_0762

CONCLUSIE GOLD VELVET TONING LOTION

Wat een geweldig product, ik baal werkelijk ervan dat er totaal niets te vinden is over de ingrediënten volgens de Ici Paris is de lotion en toner zonder Parabenen, en hypoallergeen.  De prijs is niet goedkoop maar redelijk te doen. Niet perse een echte musthave. Maar wel een mooi extratje.De gebruiksvriendelijkheid is geweldig, het product maakt mijn huid ook super zacht. Super prettig product, een fijn extraatje in een dagelijkse routine.

De producten van Qiriness zijn verkrijgbaar bij verschillende drogisterijen, en parfumerieën 

Dit artikel bevat producten die zijn opgestuurd door een merk en of bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet.

ImagingService (1) (1)

 

 

 

 

 

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

2 reacties

  1. Wat raar van de ingrediënten! Echt jammer, want het klinkt als een goed product.

    Beantwoorden
  2. Klinkt als een super fijn product

    Beantwoorden

Geef een reactie

