Dingen die ik nog graag zou willen doen in mijn leven.

large (3)

Het is geen wishlist, met de nieuwste designer bags , geurkaarsen of paar schoenen. Dit keer is het een serieuze wensenlijst, dingen die ik graag nog zou doen in mijn leven. Met of zonder mijn gezin, allemaal dromen om het zo maar te noemen die ik hoop af te vinken.

Parijs , Italie (Milaan en Venetië) zien:
Ik heb vliegangst maar voor deze dingen zou ik nu zelfs het vliegtuig op stappen, dit is niet een onbereikbaar doel dus ik kan niet wachten tot we naar deze plekken en landen toe gaan want ik vind het prachtige landen / steden.

Een eigen huis bouwen:
Of het realistisch is weet ik niet. Maar dat ik het wil is zeker zo, op dit moment hebben we een huurhuis, waar we ook prettig wonen. Maar goed je bent altijd zo afhankelijk van de ruimte en hoe die is ingedeeld, makkelijk veranderen is ook niet echt realistisch. Dus wie weet!

Een boek schrijven:

Vaak heeft mijn man het laten vallen, dat ik een boek moet schrijven. Laten we eerlijk zijn dat is niet iets dat je zomaar doet, tenminste ik niet. Ik ben wel heel erg benieuwd hoe zoiets werkt en tot stand komt. Voor nu is het nog een doel die op de achtergrond staat maar me wel leuk lijkt.

Iemand Inspireren:
Het is misschien het gevoel dat ik ooit van iemand een berichtje krijg dat ik iemands leven heb veranderd op een positieve manier en dat is wel een van de mooiste dingen die je kan en mag horen. Dat je iemand zijn of haar leven hebt veranderd,en geïnspireerd op een positieve manier .

Mijn Kind gelukkig en oud zien worden:
Iets waar ik elke dag bij stilsta, van mijn dochter haar levensjaren wil ik helemaal niks missen. En ja er komt een tijd dat ik haar moet loslaten maar toch wil ik op een bepaalde manier haar groei doormaken als vrouw, en de doelen die ze hopelijk gaat bereiken.

Oud worden met mijn man:
Mijn man mijn soulmate, en beste vriend. Daar wil ik mij hopelijk als het me gegunt is om oud te worden, een eigen huis waar mijn kinderen en kleinkinderen langskomen. En genieten van onze oude jaren samen, pratend over vroeger, die goude oude tijd.

Wat zou jij ooit nog echt graag willen doen!?

ImagingService (1) (1)

 

 

 

 

 

 

 

Een reactie plaatsen

10 reacties

  1. Heel erg mooi! 🙂

    Beantwoorden
  2. Erg mooie lijst

    Beantwoorden
  3. Heel mooi lijstje welke gaat zorgen voor een hele mooie toekomst, denk ik !:-)

    Beantwoorden
  4. dailycupofblablabla

     /  19 november 2014

    Ik hoop dat je hier van mag genieten! Sommige zijn onbetaalbaar en andere kost je tijd en geld. Paris oui, oui!

    Beantwoorden
  5. Mooi lijstje. Het scheelt dat je met de auto binnen vijf uur al in Parijs bent.
    Ik zou nog zoveel van de wereld willen zien.

    Beantwoorden

Geef een reactie

