Dr. Hauschka Make-up kwasten.

DSC_0735 (1)

Hoe gek ik ben op make up kwasten, weet niemand. Ik ben best wel kritisch als het aankomt op synthetische kwasten, en ik gebruik ze ook liever niet aangezien ik veel liever mijn make -up aanbreng met een goede kwast. meestal ook met echt haar. Het merk  Dr. Hauschka heeft ook make – up kwasten, die je high end kan noemen. Deze test ik voor jullie uit.

DSC_0715

Zoals je kan zien zijn alle twee de kwasten netjes, en mooi verpakt. Ze zijn goed te zien door de verpakking heen. Ik koos, een Rouge brush en Powder brush uit. Omdat ik deze het meeste gebruik. Ik gebruik meestal make – up niet zo veel maar als ik het doe, ga ik wel voor kwaliteit en daar horen mooie / kwalitatieve kwasten bij.

DSC_0712

Het materiaal van Dr. Hauschka Powder Brush , en Rouge Brush bestaan beide uit geitenhaar. Wat voor mij alleen maar goed uitkomt, omdat het niet synthetisch is. In de doosjes is al te zien hoe goed de kwaliteit er uit ziet. Mooi glad, en fijne haartjes.

DSC_0731

DR. HAUSCHKA POWDER BRUSH 

Ten eerste wauw, wat een plaatje ook direct het duurste item uit het kwasten assortiment van Dr. Hauschka. Nu over naar de kwaliteit van de kwast, de haartjes zijn zacht en fijn. De haartjes zijn niet te dicht op elkaar maar mijn Poeder brengt het prima aan,en het geeft een mooi egaal geheel. Van haaruitval heb ik tot nu toe nog geen last gehad. Het fijnste is dat het niet prikt, en dat is eingelijk ook echt waar ik naar op zoek ben in een kwast. De prijs is € 37,50.

DSC_0733

DR. HAUSCHKA ROUGE BRUSH 

Dit is toch een van me favorieten. Ik gebruik heel vaak blush, en je kan je wel voorstellen hoe zacht geitenhaar is. De haartjes steken wat uit, maat in principe zijn ze perfect. Heerlijk op de huid, en brengt bij mij rouge goed aan, normaal gesproken doe ik dat met een real techniques kwast, maar wauw deze is wel erg fijn. Zo fluffy, stevig en veert goed op de huid en zo zacht! De prijs is € 27,50, niet heel goedkoop maar in prijs en kwaliteit verhouding heel fijn.

DSC_0736

CONCLUSIE DR HAUSCHKA MAKE – UP KWASTEN.

Wauw, ik ben helemaal verliefd op deze kwasten. Gewoonweg de kwaliteit is perfect, gebruiksvriendelijk en heel mooi. Wel duur maar als je voor goedkopere kwasten gaat kan dat sneller onbruikbaar zijn, en deze gaan jaren mee. De stelen, zijn stevig de haartjes super zacht en van goede kwaliteit. In principe als je je kwasten goed onderhoud, kan je er veel plezier van hebben. Dit is zeker een topper in de collectie van Dr. Hauschka, ja ik ben verrast.

Dr. Hauschka word op verschillende online shops verkocht. O.a. Bijenkorf.

Wat voor kwasten gebruik jij, en ken jij het merk Dr. Hauschka al?

Dit artikel bevat producten die zijn opgestuurd door een merk of bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet.

 cropped-imagingservice-1.jpg

 

Vorige bericht
Een reactie plaatsen

8 reacties

  1. Zijn de haren echt zacht?
    Ik ken geitenhaarkleden en die prikten altijd als een gek.

    Ik gebruik zelf zo weinig make-up dat ik pas sinds kort een kwast (budget geval) heb gekocht omdat ik het nodig had voor een feestje. Wil nu toch voor een kwalitatieve kwast gaan, al had ik niet verwacht dat goede kwasten meer dan 20euro zouden kosten hahah.

    Beantwoorden
    • Haha ja ze zijn super zacht. De kwaliteit is perfect, en dat is echt waar. Zelf heb ik een kwastenset van Real techniques daar kan je ook een hele set van vinden voor € 40. Dit zijn gewoon erg luxe kwasten, van goede kwaliteit.

      Beantwoorden
  2. writingmonique

     /  18 november 2014

    Klinkt super goed :)! Ze zien er ook onwijs mooi uit 🙂

    Beantwoorden
  3. Wat een fijne review 🙂

    Beantwoorden
  4. Ze zien er ook erg goed uit!

    Beantwoorden
  5. dailycupofblablabla

     /  18 november 2014

    Klinkt goed. Ik gebruik een easy cheap kwast (ja heb er maar 1) van Essence 😉
    Gebruik dan ook alleen voor mijn blush.

    Klinkt goed, moet een keer over naar kwaliteit.

    Beantwoorden
  6. Klinkt als hele fijne kwasten!

    Beantwoorden
  7. Dat klinkt erg goed. Ze zien er ook echt fijn uit zeg.

    Beantwoorden

Geef een reactie

