TWIJFELS

IMG_0277

Al een tijdje blog ik, onderhand deel ik al heel wat dingen. Reviews lifestyle artikelen, tips maar ook hele persoonlijke dingen die je normaal niet snel verteld. Ik twijfel al een tijdje over de manier waarop ik dingen deel.

Buitenom dat ik veel meegemaakt heb, en ik heel veel dingen heb gezien op mijn leeftijd, kamp ik met nog andere problemen. Ik wil graag dingen delen, mijn hart luchten, maar dit is natuurlijk anders dan een review.

Het verteld niet hoe het met mij gaat, of hoe ik me voel. Wat ik doe op een dag, en wat voor leuks ik nou weer heb meegemaakt, omdat er bepaalde mensen zijn waar ik niet te diep op in wil gaan die ik het gewoonweg niet gun om een kijkje te nemen in mijn leven. Wellicht klinkt het raar uit een mond van een blogger, maar zo voelt het voor mij wel.

Ik ga eerlijk zijn 70 % deel ik gewoonweg niet, maar veel ook wel waardoor de meerderheid gewoon kan meegenieten van mijn leven. Niet dat ik het erg vind want ik deel het met veel plezier. Alleen het idee dat zo iemand meeleest maakt het heel erg moeilijk,en ik gun het de personen die ik met een goede reden uit me leven heb gezet niet. Die Afgunstige mensen, die me niets liever dan ongelukkig zien. Ik twijfel daarom ook heel erg om hier nog mee door te gaan. Ik vraag me af of jullie hier behalve dat ik het super graag doe ,überhaupt wel blij van worden in de zin van of jullie het nu ´´onmisbaar´´ vinden op mijn blog.

De reden dat ik om jullie mening vraag is omdat ik, niet de kwaliteit van me blog wil verpesten omdat ik het die personen niet gun, want anders beïnvloed dit een deel van mijn leven en dat wil ik niet. Maar als het geen impact heeft op mijn lezers, en of jullie mijn lezers het niet vervelend of jammer zouden vinden ( mijn persoonlijke leven delen). Zou ik er wel voor kunnen kiezen om er een einde aan te maken ( persoonlijke artikelen).

Het zou me erg veel plezier doen als jullie je mening willen delen. 

Wat vind jij, doorgaan of nalaten?

ImagingService (1) (1)

Een reactie plaatsen

9 reacties

  1. Ik deel misschien totaal 10% van m’n persoonlijke leven. Een persoonlijke touch aan je blogs geven hoeft niet door alles online neer te zetten lieve Yudeska. Het is jouw blog. Doe vooral waar jij je prettig bij voelt.

    Beantwoorden
  2. Ik snap wat je bedoelt… Je hoeft zoiezo niet alles op je blog te zetten je moet er op zetten waar jij je goed bij voelt:) en als je je ergens niet goed bij voelt gewoon niet op je blog zetten:)
    Liefs Nathalie

    Beantwoorden
  3. Ik snap je helemaal. Je moet delen waar jij je goed bij voelt. Dat voelt voor jou het beste en je blijft dicht bij jezelf wat voor lezers altijd fijn is om te lezen!

    Beantwoorden
  4. Zoals je weet deel ik wel een heleboel persoonlijke dingen, maar dat is ook een doel van mijn blog. Ik wil herkenning en steun bieden. Ik wil erkenning en begrip vragen. Dan zal ik die persoonlijke artikelen moeten delen. Het gaat erom wat jouw doel is. Wat wil je bereiken? Zou ik het niet meer doen omdat ik weet dat bepaalde mensen meelezen en zich misschien in de handen wrijven omdat ik in de shit zit? Nee, nooit. Ik ga hier sterker uitkomen en mensen die voldoening halen uit andermans leed, die komen zichzelf nog wel een keer tegen. Het allerbelangrijkste is echter dat jij volledig achter jouw artikelen staat. Voel je twijfel, dan zou ik zeggen: niet doen. Volg je gevoel, je intuïtie. Vertrouw maar op jezelf. Liefs!

    Beantwoorden
  5. Och jeetje…Ik snap het.

    Wat zegt jouw gevoel? Je moet je hart en hoofd samen zetten in deze. Jij schrijft hartstikke fijne beautyposts en het persoonlijke er tussendoor vind ik ook hartstikke leuk. Het is niet dat ik voor het één of ander kom lezen.

    Zet anders een duidelijk doel voor je blog op papier. Wat wil jij met je blog bereiken aan inhoudelijke posts?

    Hoe dan ook je bent een geweldige blogger en ik hoop dat je hart en hoofd snel een helder beeld kunnen geven welke richting je in wilt slaan. Laat je niet gek maken door de ‘haters’, die zullen er altijd zijn…F*k em.

    Beantwoorden
  6. Oké, nu gaat iedereen heel begripvol reageren. Daarom doe ik dat niet. Het is jouw blog en het zijn jouw gevoelens die je wilt delen. Je kunt niet een ‘misgunner’ de kracht geven over jouw woorden. Als jij iets wilt plaatsen, is dat jouw goed recht.

    Ik heb de eerste zoveel jaar van mijn leven aan niemand verteld dat ik blogde. Dan zou ik bepaalde dingen anders moeten schrijven. Dan kon ik dit niet en dat niet. Dus toen ik weer begon met bloggen, heb ik het anders gedaan. Iedereen mag het weten. Kom maar kijken. Staat iets je niet aan? Kan gebeuren, mail me. Maar ik verander mijn blog niet voor iemand anders.

    En zo moet jij jouw blog niet ‘klein’ houden door anderen. Lekker laten gaan. Mensen die met jaloerse of boze ogen kijken, komen zichzelf nog wel tegen. Jij staat daarboven.

    Beantwoorden
  7. Je moet je er sowieso prettig bij voelen wat je deelt. En je hoeft ook zeker niet alles te delen, sommige dingen gaan andere gewoon niks aan 😉

    Beantwoorden
  8. Je moet echt zelf kiezen. Als jij je er fijn bij voelt om te stoppen met persoonlijke artikelen, moet je dat zeker doen. Ik vind het persoonlijk altijd wel leuk om te lezen.. maar het blijft jouw keus! Succes <3.

    Beantwoorden

Geef een reactie

