Yankee Candle waxtarts favorieten herfst/winter , en wishlist.

FullSizeRender (12)

Ik ben gek op Yankee candles, ik heb al een tijdje deze wax tarts geprobeerd, en heb nu al mijn favoriete herfst / Winter waxtarts gevonden. Ik ga er een paar toelichten, en ook vertellen welke nog op mijn wensenlijstje staan.

Eerst mijn favorieten op een rijtje, bijna alle waxtarts zijn er nu doorheen dus ik weet al welke mijn favorieten zijn.

Cinnamon stick : Heel kruidig , en zoete geur. Het ruikt super erg naar de licht bruine kaneel snoepjes met rode strepen erop. De geur was erg aanwezig, en ik merk dat dit echt de enige was die 3 dagen bleef hangen in me huis. vooral als je binnen kwam was het goed te ruiken.

Kiwi Berries : Een hele fruitige geur, voor mijn gevoel lekker en niet te. Erg fris, dus voor deze koude dagen niet helemaal op zijn plek maar wel erg lekker!

Fruit Salad:  Wauw, mijn man en ik zijn helemaal verliefd op de geur van Fruit salad, allemaal geuren door elkaar heen vooral fruitig en fris. Mijn absolute favoriet samen met de Cinnamon stick, en kiwi berries.

29776_wit (1)

Mijn Mini wishlist. Ik wil graag nog de Christmas gariand, Icicles , en Cranberry Ice proberen. Van de wax tarts. Allemaal zijn ze een stuk of €1,75. En als laatste de grotere Yankee candle winter garden geurkaars. Die kost naar mijn weten  €27,50 met 150 branduren. Volgensmij komen ze allemaal van de herfst , en wintercollectie.

Ken jij het merk Yankee candlee al? , zo ja welke is jou absolute favoriet?

cropped-imagingservice-1.jpg

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

10 reacties

  1. Heerlijke geuren! Die wintergarden… alleen om te zien al mooi! Ik heb afgelopen week voor het eerst besteld, maar een ander merk. Ben zo benieuwd!

    Beantwoorden
  2. Hele lekkere geuren!!

    Beantwoorden
  3. Ik ken het niet. Wel veel over gelezen, je hebt ook een wax schijfje met een Chanel geur toch (whaaaaaaa).

    Beantwoorden
  4. Van Yankee candle wil ik alles wel ❤

    Beantwoorden
  5. Ze zijn zo heerlijk ❤ Alle soorten die jij hebt ken ik nog niet, maar ga ik ongetwijfeld een keertje bestellen!

    Beantwoorden
  6. Shanti

     /  17 november 2014

    Ik vind het zo’n heerlijke geuren he ❤

    Beantwoorden
  7. Ik heb ze nog steeds niet geprobeerd. Maar ik moet echt zeker gauw is een aantal gaan kopen.

    Beantwoorden
  8. naima

     /  19 november 2014

    Ik ben benieuwd! Waar kan je deze kopen?

    Beantwoorden

Geef een reactie

