NATURA SIBERCIA HANDCRÈME

DSC_0659 (2)

Een paar keer heb ik jullie verteld over het merk Natura Sibercia. Met de meest bijzondere producten, vandaag behandelen we de favoriet van mij. Namelijk een handcrème, ik hou ervan om er eentje mee te nemen in mijn handtas of om overdag even goed mijn handen mee in te smeren, want ook ik heb last van droge handen deze koude dagen.

DSC_0670

De handcreme zit in een wit doosje, met een mooi gebloemde voorkant. De inhoud van de handcrème is 75 ml, en is redelijk gevuld. Ik vind de clean look van het bedrijf Natura Sibercia prachtig.

DSC_0678

De handcrème is in principe qua uiterlijk eigenlijk hetzelfde als het doosje. Wit met een goud / geel bloemenmotief. Erg mooi. De handcrème is zonder : Minerale oliën , Parabenen,SLS,SLES,Siliconen, synthetische parfum enzovoort.Mooi om te weten, nu over naar de ingrediënten.

DSC_0684 (1)

INGREDIËNTEN

Het eerste wat mij opvalt is de hoeveelheid oliën , ook extracten wat niet perse heel veel anders is dan parfum. Of het echt actieve ingrediënten zijn, en vooral verzorgende kan ik niet direct zeggen. Maar er zit niet veel troep in, en kan voor mijn gevoel gerust gebruikt worden voor de wat gevoeligere huid.

Kan je niet tegen parfum of iets in die richting raad ik je aan alsnog dit product na te laten, aangezien er wel gebruikt gemaakt word van bepaalde soorten en type parfum.

DSC_0706

MIJN ERVARING

Voor mijn gevoel zijn de geur, substantie en het gebruik van de handcrème fijn. De geuren daarintegen zijn erg apart ik kan het ook niet echt plaatsen,het heeft wel een erg warme geur,het heeft ook iets warms een beetje in de richting van citrus. Het fijne aan de handcrème is dat het makkelijk uitsmeert, daar kan je me hoe simpel het ook klinkt erg blij mee maken.  De substantie is wit, en niet te dik zodat het makkelijk in kan trekken. De prijs van de handcreme is €10,50 voor 75ml.

DSC_0691

 CONLUSIE NATURA SIBERCIA HANDCRÈME 

Het is een fijne handcrème, prima voor de gevoelige huid ook. Mijn droge huid voelt goed gevoed, en gehydrateerd aan. Geen droge plekken meer, en ik merk erg verschil met en zonder deze handcrème. Dit is bij lang niet alle handcrèmes het geval. De prijs is niet budget maar wel te doen, want high end is het ook niet. De look en feeling zijn perfect en ik ben erg blij om dit product te gebruiken.

Dit artikel bevat producten die zijn opgestuurd door een merk of bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet.

De handcrème van Natura Sibercia is onder andere hier verkrijgbaar.

 cropped-imagingservice-1.jpg

 

 

Een reactie plaatsen

8 reacties

  1. Het klinkt erg goed in je review! Ik ben benieuwd 🙂

    Beantwoorden
  2. Linda

     /  15 november 2014

    ik ben gek op crèmes , handcremes gebruik ik niet zo vaak maar lijkt me wel eens leuk voor de verandering. Fijne review!

    Beantwoorden
  3. Klinkt als een hele fijne crème. Zelf gebruik ik elke dag wel handcrème, ik heb hele droge handen. Meestal die van Rituals omdat ik daar ook echt verschil bij merk.

    Beantwoorden
  4. Nathalie Eline

     /  15 november 2014

    Dat klinkt als een fijn product!

    Beantwoorden
  5. Dit klinkt wel als een prima handcrème!

    Beantwoorden
  6. dailycupofblablabla

     /  15 november 2014

    Klinkt goed. Fijn review ben nu heel benieuwd naar de geur.

    Beantwoorden
  7. Fijne handcrème! Nice 😀

    Beantwoorden

Geef een reactie

