♥ WAT ZIEN JULLIE GRAAG TERUG OP OUMFEEROZAH.COM

IMG_0153

Al maanden schrijf ik over de meest uiteenlopende artikelen. Van beauty artikelen over verzorging , van persoonlijke artikelen tot en met mama artikels. Ik hou er van om dingen met jullie delen. En ik hou het  allermeeste van bloggen!

Vandaag vraag ik me af wat jullie het allerliefste terug zien op mijn blog, een beauty artikel, persoonlijk . Of juist over lifestyle. Mijn leven als moeder of een mama artikel. Natuurlijk is er wel aan mijn statistieken te zien wat jullie echt leuk vinden, maar het zou nog fijner zijn als het expliciet word toegelicht.

Sinds ik schrijf heb ik persoonlijk nooit echt om jullie mening gevraagd betreft mijn blog, en daar kies ik nu wel voor omdat ik graag ook wil weten wat jullie echt leuk vinden. Of voor terug komen.

Misschien als ik nog zo een artikel maak, zal ik er een enquête van maken zodat jullie die makkelijk kunnen invullen. Ik zou gewoon heel graag oprecht willen weten wat jullie het liefste lezen op mijn blog, of als je een idee hebt voor iets anders kan je dit natuurlijk ook vertellen.

Laat het me zeker even weten in een reactie!

ImagingService (1)

Een reactie plaatsen

10 reacties

  1. Zelf hou ik juist heel erg van de afwisseling op jouw blog. Dan weer beauty, dan weer lifestyle, dan weer persoonlijk.

    Beantwoorden
  2. Ik volg je nog niet zo heel lang maar ik denk dat juist de afwisseling erg leuk is..
    Liefs Nathalie

    Beantwoorden
  3. Linda

     /  14 november 2014

    Ik heb een lichte voorkeur voor persoonlijke artikelen. Maar ook ik hou van afwisseling.

    Beantwoorden
  4. afwisseling is goed!

    Beantwoorden
  5. Ik vind de afwisseling die je nu hebt heel fijn!

    Beantwoorden
  6. De afwisseling is leuk. Ik ben zelf altijd wel van het lezen van persoonlijke stukjes en stukjes over lifestyle. Dus dat sowieso!

    Beantwoorden
  7. Ik vind wat je nu doet erg leuk! Er is veel afwisseling, ik heb niet het idee dat ik telkens hetzelfde voorbij zie komen. 🙂

    Beantwoorden
  8. Ik vind dat je het leuk doet zoals je het nu doet! Ik houd wel van de afwisseling tussen bijvoorbeeld reviews en persoonlijke stukjes 🙂

    Beantwoorden
  9. peachlifenl

     /  14 november 2014

    Leuke blog heb je! Ik ben nieuw hier haha 🙂 Ik ga je volgen meid. Dan kan ik ook wat beter zien welke afwisseling je gebruikt! Liefs, Roxanne/ http://www.peachlife.nl

    Beantwoorden
  10. Afwisseling is leuk! Gewoon lekker doorgaan met wat je nu doet!

    Beantwoorden

Geef een reactie

