What i did this week. Cadeau´s, en opgroeiboekje.

FullSizeRender (27)

Deze week heb ik lekker genoten, veel gegeten. Maar ook veel gedaan, jammer genoeg heb ik niet alles vastgelegd vooral de eetmomenten. Ik zal hopelijk de volgende keer meer delen zodat jullie echt een beeld krijgen van mijn week. Want ik doe meer dan eten haha.

FullSizeRender (28)

Me man is al een tijdje aan het werk, maar niet fulltime. Dit betekent dat hij veel thuis is, en dus voor 50% werkt. We genoten dus van een bak chips, en keken veel films die middag. Ik hou ervan om films te kijken en al helemaal als me man in de stemming is.

FullSizeRender (29)
Soms kan ik er gewoon niet bij hoe lief mijn man is, we spraken pas nog over een oplaadbaar hoesje. Maar omdat ik net een dunne telefoon heb en zo een hoesje je telefoon zo dik maakt vond ik het het proberen niet waard. Achter mijn rug om heeft hij een super mooie externe oplader voor mij gekocht. Zodat ik onderweg tot 5 x kan opladen. Nou dat is meer dan genoeg. Ik ben er super blij mee!

FullSizeRender (30)

De dag erop keken we naar the fault in the stars, want ik was daar zo benieuwd naar. Wat een ontroerende film was dat. Diezelfde middag kreeg ik opnieuw een cadeautje ik denk dat ze eigenlijk allebei op dezelfde dag hadden moeten komen maar apart geleverd werden dat is alleen maar leuker. Ik had er een oogje op, en mijn man wist dit. De tranen sprongen in mijn ogen want hij doet alles zo doordacht en met liefde. Buitenom dit alles is hij ook nog eens super lief, en ik kan hem soms gewoon niet dankbaar genoeg zijn. Ookal is het maar een hoesje, mijn dag kon niet meer stuk.

FullSizeRender (31)

Die avond aten we Viennetta ijs als toetje. Wat een verwennerij zeg, en natuurlijk kon Feerozah niet wachten. Ik vind hem persoonlijk lekkerder dan de ´normale´.

FullSizeRender (32)

De volgende dag was het tijd om de stad in te gaan, maar niet zonder koffie. En dit keer met gingerbread als topping ZOOO lekker.

FullSizeRender (33)

Zo mooi de lichtjes in de stad, vooral in de maand december, super sfeervol. Ik was ook nog even naar de Apple store geweest, omdat mijn geluidsknopje het niet zo goed deed en moeilijk indrukte, ik kreeg direct een nieuwe afspraak om een nieuwe telefoon op te halen! Tof

FullSizeRender (34)

Ik kreeg dit verschrikkelijk mooie en speciale hoesje van Caseapp binnen. Wat ben ik hier blij mee zeg! De naam van mijn dochter heb ik erop laten zetten en het resultaat mag er wezen. Hier stond al een artikel over online.

FullSizeRender (36)

Mijn man had zin in kogelbiefstuk, en dat eet ik het liefste met patat, en salade. So we did! Heerlijk wat hou ik hier toch van.

FullSizeRender (38)

Bij de prenatal scoorde ik deze dinsdag een opgroeiboekje. Hier kan ik alle mijlpalen van me dochter in delen. Ze word Dinsdag ook 1,5 jaar, en ik kan niet geloven hoe snel de tijd gaat, en hoe snel Feerozah groeit.

FullSizeRender (39)

We aten nog even voor het etenstijd, ik had zo een zin in zalm. Het was heerlijk, Mijn dochter sliep rustig in de kinderwagen dus het was erg rustig me man en ik hebben lekker bijgepraat.

FullSizeRender (41)

Dinsdag, mijn dochter alweer 1,5 . Even emotioneel, ik zocht Feerozah haar kleren uit voor speelgroepje. En moest toch wel even slikken, het gaat voorbij voor je het weet. Maar haar leeftijd is zo geweldig! Zoveel praten, ontdekken en zo levendig.
FullSizeRender (26)

En als laatste kreeg ik dit prachtige cadeau, vroeger droeg ik nooit ringen maar sinds ik getrouwd ben en mijn man mij hiermee verrast, merk ik echt dat ik er waarde aan hecht. En als ik het verlies er ook echt mee zit. Het is het meest mooie cadeau dat hij me kan geven.

De rest van de week , weet ik nog niet echt wat ik ga doen. Niet heel veel bijzonders, ik merk dat ik best wel moe ben en dus wat minder doe op de dag. Hopelijk dat ik een moment goed kan uit uitrusten en weer vol energie zit maar op het moment zit het er er even niet in.

Hoe was jou week?

cropped-imagingservice-1.jpg

Een reactie plaatsen

7 reacties

  1. Oh die kleertjes van Feerozah! Zo lief en schattig. Prachtige kleuren. Wat zal ze er mooi uitgezien hebben. En foodfoto’s zijn altijd goed! 😀

    Beantwoorden
  2. dailycupofblablabla

     /  13 november 2014

    Geweldige cadeaus, te lief allemaal. Hopelijk is het geen winterdipje, klim er maar snel uit 😉

    Leuke post weer met mooie foto’s.

    Beantwoorden
  3. Nathalie Eline

     /  13 november 2014

    Mooie foto’s allemaal! Het hoesje is erg tof!

    Beantwoorden
  4. Leuke foto’s allemaal! Die ring is zo mooi ❤

    Beantwoorden
  5. Wat een leuke foto’s allemaal. Je case van caseapp is echt mooi geworden!

    x

    Beantwoorden

Geef een reactie

