DE LEUKE DINGEN AAN GETROUWD ZIJN.

FullSizeRender (26)

Ik ben al een tijdje samen met mijn man. Nu 2 jaar, en ik heb natuurlijk de leuke en minder leuke dingen ondervonden van het huwelijk. Graag deel ik met jullie de leuke dingen van het huwelijk, misschien kan ik het beter een persoonlijk artikel noemen omdat niet alles een feit is , en andere getrouwde dames hier anders over denken.

LEVENSMAATJE.

Het idee dat je een maatje ( in de meeste gevallen), zult hebben die je je leven lang bij staat, je steunt en er voor je is is een geweldig gevoel. Bij hem wil je je hart luchten. Je openstellen, en dingen vertellen die je nog nooit iemand verteld hebt. Welke levensfase je ook doormaakt, hij begrijpt het want hij is er bij, en jij kan op hem bouwen. Voor zo lang het mag duren.

SAMEN EEN GEZIN VORMEN.

Een van de dingen die me hart verwarmt is samen een gezin vormen, voor mijn gevoel is ons gezin nu al compleet. Maar je weet maar nooit wat de toekomst brengt. Het voelt fijn om een gezin te zijn, en dat kan alleen met een partner. Maar natuurlijk ook als je niet getrouwd bent;).

JE EIGEN LEVENSKOERS BEPALEN

Wellicht geld dit niet alleen voor getrouwde koppels, maar het is wel heerlijk om vooral weg te dromen bij dingen die je nog graag anders ziet. Reizen die je nog graag wilt maken, een eventueel huis die je op het oog hebt, of je nog een speciaal iets wilt doen in je leven. Wereldreis maken bijvoorbeeld je kan het zo gek niet bedenken.

JE HEBT EEN MAN!! 

Ja ik ben er trots op, hij is van mij *gniffel*, nee ik ben niet hebberig hoor maar vind het gewoon leuk om te zeggen. Ik heb een man! Het is waar een man hebben is gewoon tof.

STILSTAAN BIJ JULLIE MIJLPALEN IN HET HUWELIJK

Heerlijk, je kan weer eens zeggen dat je niet 1, maar 2 jaar getrouwd bent. En dat met de hele wereld delen, het van de daken schreeuwen ( misschien iets te uitbundig). Anyways, je kan er trots op zijn. And it feels good!

Ben jij getrouwd?

cropped-imagingservice-1.jpg

 

Vorige bericht
Een reactie plaatsen

12 reacties

  1. Ja getrouwd zijn is echt super leuk! Nu alweer ruim 2 jaar geleden…

    Beantwoorden
  2. writingmonique

     /  12 november 2014

    Oh! Lijkt me heerlijk inderdaad 🙂 Ik vind het zo mooi om te lezen hoeveel je van je man houd! Prachtig!

    Beantwoorden
  3. Ik ben niet getrouwd maar wil het later zeker een keer doen als mijn droomprins gevonden heb:) erg leuk artikel

    Beantwoorden
  4. Ik weet niet of ik ooit ga trouwen, voor mij hoeft het niet zo! Het feest enzo lijkt me heel leuk, maar uiteindelijk zie ik het als een papiertje. Mijn vriend is sowieso al mijn levensmaatje 🙂

    Beantwoorden
  5. Ik ben alweer drie jaar getrouwd en ga na de vier jaar toe. Natuurlijk vind ik het fijn dat ik een lieve man heb, maar je maakt ook genoeg minder leuke dingen mee..

    Beantwoorden
  6. Leuk om te lezen! Ik wil erg graag trouwen, maar dat doe ik pas over heel veel jaartjes. ^^

    Beantwoorden
  7. 10 jaar nu hihi. Het wordt alleen maar leuker alhamdulillah.

    Beantwoorden
  8. Ahh, leuk om te lezen. Wij gaan bijna trouwen, dus ik mag ook bijna tegen iedereen zeggen ‘Dit is mijn man!’. Haha.

    Beantwoorden
  9. dailycupofblablabla

     /  12 november 2014

    Mooie post en herkenbaar. In 2001 ontmoetten mijn man en ik elkaar, 2002 zijn was de verloving in Istanbul, 2005 een bruiloft in Nederland, 2008 zijn wij ouders geworden en in 2012 voor de tweede keer vader en moeder.

    De jaren vliegen voorbij en nog steeds, thank god, is hij mijn maatje mijn alles, soulmate durf ik nu hardop te zeggen.

    Beantwoorden
  10. haia

     /  12 november 2014

    Zalig om getrouwd te zijn. Mijn man is mijn alles. Hij heeft me gebracht waar ik wilde zijn en waar we samen naartoe willen moeten we elkaar niet vertellen. Na een hele zware periode bracht hij een totale omezwaai en hij weet beter dan wie ook waar ik nog werk aan heb en steunt me dan ook voor 100 procent.

    Beantwoorden
  11. Ik ga helemaal met je akkoord! Hopelijk heb ik ooit het geluk om te trouwen, want mijn vriend loopt er helaas niet bepaald warm voor. Als ik het woord al uitspreek krijgt hij serieuze paniekaanvallen. We zijn nochtans al bijna 7 jaar samen, maar af… Mannen 🙂

    X Sara

    Beantwoorden
  12. Yes! Het huwelijk is een prachtig iets alhamdullilah. Hier inmiddels alweer 6,8jaar getrouwd.. Het wordt alleen maar mooier en leuker naarmate de jaren verstrijken.

    Moge Allah al onze huwelijken zegenen. ♡

    Beantwoorden

Geef een reactie

