CASEAPP – ONTWERP JE EIGEN IPHONE HOESJE.

IMG_3169 (1)

Lange tijd heb ik veel meegekregen van de zogeheten ”caseapp” , een website waar je je eigen Iphone hoesje, of Imac hoesje kan bewerken. Maar ook kun je er een Samsung hoesje laten maken. Ik mocht een mooie samenwerking met hun aangaan, en mocht dus ook een hoesje laten ontwerpen, en daar zeg ik zeker geen nee tegen. Vandaag vertel ik er meer over.

Naamloos

ABOUT CASEAPP

Caseapp biedt je de mogelijkheid om een custom telefoonhoesje te ontwerpen. Je upload je ontwerp naar hun site en een paar dagen later kun je je hoesje in je brievenbus verwachten. Caseapp was zo succesvol in thuisland Zweden, dat ze besloten om het groter aan te gaan pakken. Sinds kort hebben ze een Nederlandse website voor Caseapp gelanceerd.

Ze hebben sinds kort ook Extra protection tough case’s die extra bescherming bieden voor de Iphone. Je kan ook nu voor de Iphone 6, en 6 plus bestellen, of voor de Samsung. Genoeg hoesjes dus!

DSC_0592

Dit was de tekst op de achterkant van de doos. Vertaling : Ben trots, je houd een uniek product in je handen. Gemaakt door jou, geniet ervan en zorg er voor. Van Caseapp. Super leuke tekst.

DSC_0599

Ik heb er voor gekozen om mijn hoesje helemaal persoonlijk te maken en niet gewoon een printje erop te kiezen. Ik heb zelf een roze Apple logo bewerkt, en mijn IPhone ID , nummer ( die is op elke iPhone anders) , op de achterkant te zetten zoals het op de achterkant van je iPhone ook hebt staan. Met de naam van mijn dochter er net boven! Ik ben hier zo blij mee en is super speciaal.

DSC_0601 (1)

Het hoesje op zich is best stevig. Wat betreft het omdoen van het hoesje is een stuk lastiger. Wat betreft de prijs is het ook niet super goedkoop, ookal is het een uniek ontwerp je betaald toch € 29,00 voor je hoesje. Al met al ben ik super blij met dit prachtige exemplaar.

DSC_0607

IMG_3133 (1)

Het eindresultaat is fantastisch, Je kan ook nog kiezen of je mat wilt of glazend. Mijn hoesje is glanzend, en ben ontzettend tevreden met het drukwerk. Het kan zijn dat het iets wat donkerder of lichter uitvalt, maar ik denk dat je dat altijd wel zult hebben als je een ontwerp via de computer doet. Voor mijn gevoel is het precies hoe ik hem wou hebben. En ben blij met mijn gepersonaliseerde hoesje van Caseapp.

 

Je kunt je eigen Iphone, samsung , of Imac laten ontwerpen bij Caseapp

Dit artikel bevat producten die zijn opgestuurd door een merk en of bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet.

ImagingService (1) (1)

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

9 reacties

  1. Ik vind het ontwerp van je hoesje heel mooi. Minimalistisch en toch persoonlijk, ik denk dat je er niet snel op uitgekeken raakt. Maar lijkt het maar zo of wordt de onderkant van je telefoon niet echt beschermd, of in ieder geval de hoekjes niet. Verbeter me maar als ik het fout heb.

    Beantwoorden
    • Je hebt gelijk! Je kan er ook voor kiezen om een extra bescherming te nemen hoor. Maar ik denk dat ik dit hoesje niet dagelijks ga gebruiken hihi.

      Beantwoorden
  2. dailycupofblablabla

     /  10 november 2014

    Een heel classy case heb je. Echt heel gaaf! Ik wil ook, ik ga zeker even kijken.

    Beantwoorden
  3. De kwaliteit ziet er goed uit!

    Beantwoorden
  4. Wat super leuk

    Beantwoorden
  5. Heb je leuk gedaan!

    Beantwoorden
  6. haia

     /  10 november 2014

    Super cool. Mooi gedaan.

    Beantwoorden
  7. Super leuk! Ik wil ook nog heel graag mijn eigen hoesje ontwerpen..

    Beantwoorden
  8. Wauw ziet er heel mooi uit!

    Beantwoorden

Geef een reactie

