HI! SOMETHING NEW

large (1) (1)

Lange tijd ben ik bezig geweest met verschillende dingen voor mijn website. Ik hoopte dat dit zou resulteren in iets positiefs maar helaas is dit anders gelopen. Ik heb er dus voor gekozen om mijn website iets aan te passen naar mijn smaak. Hopelijk is het net zo gebruiksvriendelijk als voorheen.

Een tijdje geleden vertelde ik jullie dat ik bezig was met opbouwen van een nieuwe website, niet zelf maar dit zou gebeuren door een bedrijf. Helaas pakte het niet uit zoals ik had gehoopt, er gaat veel tijd en geld in zitten. Voor mijn gevoel moet het eindresultaat perfect zijn, en dat was het gewoon niet. Mooie praatjes maar de levering was niet wat ik had gehoopt. Je kan je wel voorstellen dat ik geen zin heb in extra zorgen, dat is ook waarom ik het wou laten doen. Voor nu hou ik het gewoon lekker simpel zodat ik me op andere leukere dingen kan focussen. Want dat is natuurlijk ook de reden dat ik een blog ben begonnen. Om plezier te hebben!

Opvallende aanpassingen:
–  Kleinere pagina’s ( worden getoond , zal even wennen zijn)
– Mooier Lees verder teken ( vind ik zelf)
– Andere achtengrondkleur.
– Aangepaste lettertype.

Zoals je al kunt horen niks geks, maar gewoon iets anders iets nieuwer. Mischien was je al helemaal gewend aan mijn andere thema. Maar soms is het gewoon fijn om het anders te hebben. Ik hoop dat ik nu alles stressvol kan afsluiten, en hierna rustig verder kan kijken wat het beste is voor mij, en mijn website. Je kan natuurlijk wel begrijpen dat dit een groot deel van mij is , en ik niet zomaar dingen ermee laat gebeuren.

Laat me zeker weten wat jullie ervan vinden.

bron beeld: weheartit.

cropped-imagingservice-1.jpg

Een reactie plaatsen

11 reacties

  1. Ik vind het mooi. De kleinere pagina valt mij direct op en leest fijn.

    Wat goed dat je dit soort zaken oppakt, ik moet ook echt veel aanpassen.

    Beantwoorden
  2. Het is leuk geworden!

    Beantwoorden
  3. Ik vind je layout heel erg prettig! Overzichtelijk en het geheel oogt strak. Wel vervelend dat je alles door een bedrijf wil laten doen en dat het dan vervolgens niets wordt.

    Beantwoorden
  4. Shanti

     /  8 november 2014

    Wat balen dat de samenwerking met het bedrijf niet liep zoals gehoopt 😦 het ziet er in ieder geval mooi uit nu!

    Beantwoorden
  5. Ik vind je layout er mooi uitzien, heel duidelijk ook! Wel balen van dat bedrijf dat je niet de perfecte layout heeft kunnen geven, ik zou als ik ergens voor betaal ook perfectie verwachten inderdaad.

    Beantwoorden
  6. Wat jammer dat het niet liep zoals je wenste. Ik hoop dat je de komende tijd rustig aan je blog kan werken 🙂

    Beantwoorden
  7. Leuke layout! Deze had ik in het begin van mijn site… Hij is erg fijn in gebruik 🙂

    Beantwoorden
  8. Ik vind hem hartstikke goed! Echt heel jammer voor je dat het niet uitdraaide zoals je wou, ik zou ook balen, zeg! Je inhoud is trouwens altijd heel goed, en dat is het belangrijkste hoor, geloof me. Doe zo voort!

    Beantwoorden
  9. Ibtissam

     /  10 november 2014

    Ik vind de kleine veranderingen wel hartstikke positief. Vooral je oude lettertype met de witte achtergrondkleur vond ik soms wat moeilijk lezen. Dit is perfect, als je het mij vraagt!

    Beantwoorden

Geef een reactie

