NATURA SIBERCIA NORTHERN SOAP

DSC_0574

Ik ben gek op cleansers, maskers en alles wat mijn huid schoon laat aanvoelen. Laatst schreef ik over het merk Natura Sibercia nog een baby review over hun massage olie maar vandaag vertel ik heel wat anders over hun merk. Ik ga wat dieper in over hun gezichtszeep.

DSC_0576

Het eerste dat je tegenkomt als je deze doos openmaakt is natuurlijk de gezichtszeep, en erbij nog een sponsje. Die niet aanvoelt als een spons maar meer als een zwart licht stuk blok, waar je in het begin eerst je vraagtekens bij zet. Eenmaal goed doorgelezen op een doosje, moet de ‘spons’ eerst nat worden voor het zacht word en je het kunt gebruiken.

DSC_0578

Een close – up van de producten. Het opmerkelijke is dat de zeep, het uiterlijk de doos en de spons allemaal zwart zijn. Uniek vind ik het omdat ik meestal witte of gekleurde verpakkingen heb. Dit is weer even wat anders! Helemaal niet verkeerd ook.

DSC_0581

Het ziet er in eerste instantie niet erg aantrekkelijk uit maar ik denk niet dat dat echt nodig is , het belangrijkste is dat het mijn huid op een milde en goede manier reinigt. En het reinigt veel beter dan dat het er nu uitziet!

DSC_0579

INGREDIËNTEN 

Actieve ingrediënten:  Duindoorn olie, Siberische Ceder Olie, Lijnzaad olie, Extract van Dwarf Birch knoppen, Extract van Cloudberry, Blauwe Bosbes extract, Sakhalin Raspberry seed oil. Veel olieen dus.

Duindoorn olie verzacht, voedt en verbetert de elasticiteit van de huid

– Schisandra chinensis (Limonnik Nanai) extract is een effectieve tonic, actief betrokken bij het verhogen van de stofwisseling en biedt bescherming voor de huid tegen het milieu.

– Siberische Ceder Olie bevat vitamine E en vitamine P, die bijdraagt ​​aan hydraterende, en versterking van de huid.

– Lijnzaad olie is Rijk aan vitamine F, het geneest ontsteking van uw huid.

– Extract van Dwarf Birch knoppen : hydrateert de huid, heeft een versterkende werking, kalmeert, verjongt en herstelt de natuurlijke kleur en de stevigheid van de huid, terwijl waardoor het zacht en soepel.

– Het extract van Kruipbraam bevat vitamine C, Omega 3 en omega-6 vetzuren.Het herstelt de huid.

Kortom veel verzorgende ingrediënten die je huid niet alleen gaan reinigen maar ook verzorgen, love it!

DSC_0588

MIJN MENING

Looks a bit better to me, mijn spons is zachter en smeert fijn op de huid. Wel moet ik zeggen dat het een beetje raar aanvoelt om te gebruiken want het is een zeep. het schuimt bij het uitsmeren wel een beetje maar is op zich niet erg, ik raad aan niet teveel te gebruiken in een keer een beetje is al genoeg. De gezichtszeep is € 19,50 ( 100ml). Niet super goedkoop dus, maar de bestandsdelen van de zeep zijn zeker fijn en het meest actief in deze reiniger.

DSC_0586

CONCLUSIE NATURA SIBERCIA NORTHERN SOAP 

Het is je vast al opgevallen ik ben gek op de spons! , en al helemaal weg van de gezichtzeep, reiniger. Je zou hem tevens ook kunnen gebruiken als gezichtsmasker. Maar het is en blijft een gezichtszeep / cleanser. De ingrediënten zijn super, de prijs is in verhouding met de actieve ingrediënten zeker wel op zijn plek, en guess what je krijgt er een spons bij om je gezicht mee te reinigen.  Laten we eerlijk zijn dat is ook niet in elke cleanser aanwezig. Stoor je dus vooral niet aan het uiterlijk van de zeep zelf! Het potje is geweldig en zolang je er niet met je handen in gaat ( de pot) is het met de spons ook nog hygiënisch. Super product!

De Natura sibercia producten zijn verkrijgbaar in de webshop.

Dit artikel bevat producten die zijn opgestuurd door een merk of bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet.

cropped-imagingservice-1.jpg

 

Vorige bericht
Volgende bericht
Een reactie plaatsen

4 reacties

  1. Linda

     /  6 november 2014

    Erg fijne review! Wel grappig dat het zwart is, zie je niet vaak

    Beantwoorden
  2. Heel bijzonder dat zwart, want echt aantrekkelijk is het niet voor een verzorgingsproduct. Toch lijkt het juist daarom de nieuwsgierigheid te trekken van mensen.

    Beantwoorden
  3. Wat een apart product! Hij lijkt me wel erg fijn. 😀

    Beantwoorden
  4. writingmonique

     /  6 november 2014

    Wow, ik moest even aan de kleur wennen want dat zie je niet vaak maar dit klinkt als een goed product! Zeker eentje die mijn interesse wekt!

    Beantwoorden

Geef een reactie

