ASK ME ANYTHING #2

FullSizeRender (24) (1)Al een tijdje geleden plaatste ik een Ask me anything artikel, en nu vind ik het weer tijd worden om vragen te beanwtoorden die jullie voor mij hebben. Zodat jullie mij beter leren kennen, en dieper kunnen ingaan op dat wat jullie graag van me willen weten, omdat ik niet altijd alle vragen kan beantwoorden.

Voor een artikel zou ik het leuk vinden als jullie mijn vragen stellen over mij, of over wat jullie van mij willen weten. Zodat ik hier een uitgebreid artikel over kan schrijven , zover dit kan.
Het idee is dat jullie mij vragen stellen, en dan een beetje inhoudelijk, zodat ik dan de vijf leukste vragen uit kan kiezen voor een ander artikel die ik hierna zal gaan plaatsen. Natuurlijk beantwoord ik niet alles (o.a. rare vragen), maar de meest originele en leuke vragen zal ik zeker meenemen.

Als je gewoon een lieve reactie achter wilt laten mag dat natuurlijk ook dat vind ik alleen maar leuk. Je kan natuurlijk ook gewoon vragen hoe het met me gaat. En vragen over dingen waar je nog nieuwsgierig naar bent.

cropped-imagingservice-1.jpg

Een reactie plaatsen

12 reacties

  1. Ik ben heel erg geïnteresseerd in het onderwerp discriminatie. Als je het er niet over wilt hebben, prima hoor, dat zou ik kunnen begrijpen. Mijn vraag zou zijn ervaar jij veel intolerantie in Nederland en dan vooral omdat je een hoofddoek draagt of heb je juist het idee dat het weer beter wordt de laatste tijd? Ik kom zelf weinig onder de mensen, maar in mijn werk heb ik veel contact gehad met verschillende culturen en ik vond mensen daarin hard tegenover elkaar. Weinig begrip, weinig tolerantie, weinig open staan voor elkaar. Er werd niet meer gecommuniceerd. Eenmaal een mening, altijd een mening zal ik maar zeggen. Ik ben benieuwd hoe jij en ook je man dit ervaren. Liefs, Marion

    Beantwoorden
  2. Hoe heb jij je man leren kennen? Daar ben ik best wel benieuwd naar! 🙂

    Beantwoorden
  3. Heb jij een drie wensen (zo ja welke) en hoe wil je die gaan waarmaken?

    Beantwoorden
  4. Wat leuk een ask me anything! Ik ben wel heel benieuwd: hoe hoop je dat je leven eruit ziet over 5 jaar?

    Beantwoorden
  5. Wat een leuk onderwerp! Ik ga hier over nadenken misschien komt er wel een vraag…Ben in ieder geval benieuwd naar het resultaat.

    Beantwoorden
  6. Wat leuk! Hoe voelde het om mama te worden? Dat allerbegin.. Daar ben ik zo benieuwd naar.. Ik wil ook zo graag mama worden, maar ik wacht echt nog even hehe. ^^

    Beantwoorden
  7. dailycupofblablabla

     /  5 november 2014

    Een vraag van een moeder aan een moeder: waar zou je nu staan als je geen kind zou hebben?

    Beantwoorden
  8. Hoe gaat het nou écht met je?

    Beantwoorden
  9. Wat die jij het liefst op een vrije dag?

    X Sara

    Beantwoorden
  10. leefenlaatleven2014

     /  6 november 2014

    Hoe ben je in aanraking gekomen met de Islam ❤

    Beantwoorden
  11. artisticstateofmind

     /  6 november 2014

    Heel erg leuk! – Wat is je favoriete herfstdrankje? – Wat is voor jou een ultiem dagje genieten?

    Beantwoorden

Geef een reactie

