WAT IK ZO LEUK VIND AAN BLOGGEN

FullSizeRender (23) (1)

Ik blog nu al een tijdje, en ik heb natuurlijk de voor en nadelen ondervonden. Vandaag wil ik graag wat meer vertellen over alles, ik wil graag de positieve dingen vertellen over het bloggen, en wat ik er zo leuk aan vind. Misschien herken je het wel.

CONTACT

Het allereerste is contact met mijn lezers, ik vind het geweldig om te weten dat er mensen zijn die speciaal een kijkje komen nemen op mijn blog. Lezers die een berichtje achter laten, of vertellen dat ik hun leven verander op een positieve manier. Ik word daar intens gelukkig van , en dan besef ik me hoe fijn het is om dingen met jullie te delen.

UITLAATKLEP

Ook vind ik het super om mijn gedachtes te delen, mijn ervaringen of gewoon mijn mening omtrent een product. Als ik het dan test denk ik hmm dit ga ik zeker even delen zodat iedereen ervan op de hoogte is. Het is ook een manier voor mij om mijn talenten en dingen die ik leuk vind te delen.

INSPIRATIE

Het feit dat ik inspiratie hier kan delen is meer dan fijn, en als het goede ”inspiratie” is zie ik het aan mijn eindresultaat, namelijk mijn statistieken en dat is weer goed voor mijn blog. im just loving it.

SCHRIJVEN

Ik hou van schrijven, maar deed het voorheen bijna niet. Zo kan ik toch doen wat ik naast fotograferen en creatief bezig zijn het liefste doe namelijk schrijven. Soms iets te veel haha , maar ik vind het gewoon super.

PERSPAKKETJES & PERSDAGEN, SAMENWERKINGEN ETC.

Een van de leuke dingen, de dingen die mensen het meeste opvallen. De persdagen, perspakketjes en de leuke samenwerkingen met bedrijven. Ik vind het meest leuke om pakketje te ontvangen van bedrijven uit het buitenland. Voelt exclusief, en voel me vereerd als bedrijven me iets willen opsturen. Al met al is dit allemaal extra voor mij maar ik vind het wel leuk. Van persdagen word ik ook blij, of als ik een berichtje ontvang in mijn mailbox over een opening of een persuitnodiging krijg , ik kan niet altijd gaan maar als ik ga geniet ik er zeker van!

cropped-imagingservice-1.jpg

 

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

13 reacties

  1. Demix

     /  4 november 2014

    Erg leuk om te lezen! Ik zou nooit de disipline kunnen hebben die jij hebt. Ga zo door

    Beantwoorden
  2. Heel leuk om te lezen 🙂

    Beantwoorden
  3. Heel erg herkenbaar! En blijf er vooral lekker van genieten. 😀 bloggen is tof!

    Beantwoorden
  4. O, lekker positief! En helemaal waar 🙂

    Beantwoorden
  5. Linda

     /  4 november 2014

    Wauw erg mooi opgeschreven, je doet het goed dus ga zeker zo door

    Beantwoorden
  6. dailycupofblablabla

     /  4 november 2014

    En ik vind het leuk dat jij het leuk vindt!
    Je doet het met liefde dat merk ik 😉

    Beantwoorden
  7. Als mede-blogger ben ik het totaal met je eens!

    Beantwoorden
  8. Leuk om te lezen! Hele herkenbare punten noem je ook! Bloggen is ook gewoon superleuk ❤

    Beantwoorden
  9. northflix

     /  4 november 2014

    Heel herkenbaar! Alleen de perspakketjes en uitnodigingen herken ik niet, maar ik blog ook nog niet eens 2 maanden. En ik blog omdat ik het tof vind om te schrijven en te fotograferen.

    Beantwoorden
  10. Wat een leuk artikel! En erg herkenbaar!

    Beantwoorden
  11. Leuk om te lezen! Ben blij dat ik ook weer begonnen ben.

    Beantwoorden
  12. Super tof dat je bloggen zo leuk vindt! Voor mij is vooral contact met mensen die dezelfde passie en interesses hebben een groot genot

    Beantwoorden
  13. artisticstateofmind

     /  6 november 2014

    Heel erg leuk! Vooral het contact vind ik erg bijzonder!

    Beantwoorden

Geef een reactie

