Dr van der hoog Hydraterende ooggel

DSC_0518

De ogen, die krijgen jammer genoeg niet heel veel aandacht in mijn routine. Sterker nog die worden haast bijna altijd overgeslagen, en als je lijntjes krijgt of rimpels dan ga je dat ook zien bij je ogen en dat doet dan weer niets goed voor je gezicht! Het verzorgen ervan is dus erg belangrijk. Deze ooggel van Dr. van der hoog, test ik dus voor jullie uit.

DSC_0495

De ooggel zit in een doosje, en in het doosje zit een handige houder waardoor je tube makkelijk blijft zitten in de doos, en dus niet heen en weer beweegt. Niet dat ik het in het doosje laat maar het toont wel dat er over na gedacht is en dat is natuurlijk wel weer leuk.

DSC_0506

De tube, een gel voor je ogen om je ogen te verfrissen, hydrateren en het beloofd zelfs stevigheid. ´´Het unieke CM GlucanTM vormt een beschermende laag op je huid en verfrist en herstelt de natuurlijke vochtbalans´´. Zegt Dr. van der hoog, perfect tegen wallen en een vermoeide blik. ( Klinkt goed ).

DSC_0522

INGREDIËNTEN 

Het eerste ingredient is water, en het tweede is glycerin wat een vocht vasthoudend middel is, wat voor een hydraterend effect zorgt. Ook zit er Alchohol denat in, maar ik denk dat de hoeveelheid mijn huid niet zal uitdrogen , tenminste dat hoop ik. Wat betreft de extracten mochten die er van mij wel uit blijven. Behalve hydraterende bestandsdelen heb ik niets speciaals gezien, dat valt dan wel weer tegen.

DSC_0505 (1)

WERKING & MIJN ERVARING

Wat ik vind van de gel is dat hij super verkoelend is voor mijn ogen. De prijs is trouwens €13,49 voor een tube van 15 ml, niet heel veel zou je zeggen maar heel veel heb je niet nodig voor je ogen. Ik merk dat mijn ogen al heel snel nat zijn, een raar gevoel maar wel heerlijk als je net wakker bent. Het verkoeld mijn ogen , en mijn lijntjes zijn duidelijk minder. Het verschil met mijn wallen merk ik niks, maar wel krijg ik er een zachtere huid door.

DSC_0509

Het grootste pluspunt aan de ooggel vind ik het gebruik. Gebruiksvriendelijkheid staat ook redelijk hoog in het lijstje van mijn favorieten producten, ik hou ervan als daar aandacht aan word besteed. Hier zie je ook dat Dr. van der hoog, een soort van rol systeem heeft gebruikt, voelt even koud aan maar erg prettig in gebruik. Het zelf smeren zou niet fijn zijn en ook minder hygiënisch. Grootste pluspunt.

DSC_0511

CONCLUSIE DR. VAN DER HOOG HYDRATERENDE OOGGEL

Nu over naar de conclusie, ik ben tevreden. Qua verzorgen mua not so special, maar het hydrateren de gebruiksvriendelijkheid en de feeling daar word ik helemaal blij van. De look en feel scoren zeker een 7 , en  wat betreft de ingrediënten wat lager. Maar ach als mijn lijntjes er minder van worden, en het mijn huid een boost geeft en zacht laat aan voelen is het het geld dubbel en dwars waard. Vooral als je soms lange dagen maakt en je nog een een oppeper nodig hebt , voor het begin van de dag. Wel vind ik het jammer dat ze bij de beloftes niet vertellen in hoeveel tijd je resultaat moet zien, dat vind ik altijd bij serums zo fijn! Al met al ben ik gewoon tevreden!

Dr. van der hoog hydraterende ooggel is verkrijgbaar bij de drogist , en de online webshop.

Dit artikel bevat producten die zijn opgestuurd door en merk of bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet.

cropped-imagingservice-1.jpg

 

 

Een reactie plaatsen

12 reacties

  1. beautycreatures1

     /  3 november 2014

    Lijkt me echt een super fijn product! 🙂

    Beantwoorden
  2. Hydrateren vind ik het allerbelangrijkste! Ik kan niet meer zondrr ooggel, die gevoelige huid ziet wat af met al die make-up en make-up remover. Fijn artikel!

    Beantwoorden
  3. Klinkt goed! Dr van der Hoog is een fijn merk. Toch heb ik voor onder mijn ogen wat meer verzorging nodig i.v.m. lijntjes.

    Beantwoorden
  4. writingmonique

     /  3 november 2014

    Klinkt goed! Ook onwijs gemakkelijk met het rol systeem inderdaad!

    Beantwoorden
  5. Lijkt me fijn en lekker fris!

    Beantwoorden
  6. Het lijkt me wel een fijn product!

    Beantwoorden
  7. Nice one weer! Dat bolletje lijkt mij ook even koud aanvoelen 😉

    Beantwoorden
  8. inspiredbylifee

     /  3 november 2014

    Lijkt me een fijne ooggel !

    Beantwoorden
  9. Dit lijkt me voor mij een erg fijn product. 😀 Leuk artikel!

    Beantwoorden
  10. Dat verkoelende effect lijkt mij heerlijk

    Beantwoorden
  11. Oem zaid

     /  14 november 2014

    Wat goed wil het zeker proberen.

    Beantwoorden

Geef een reactie

