What i did this week, Persdag , en een Herfstsfeertje.

FullSizeRender (6) (1)

Deze week had ik natuurlijk ook een volle week, we zijn inmiddels alweer wat verder maar ik ga toch een artikel schrijven. De herfstdagen zijn begonnen, en de herfstcollecties zijn er niet minder om kortom een redelijk volle week.

FullSizeRender (1) (1)

Ik kreeg mijn Rivera maison order binnen in de late avond heerlijk, ik heb weer nieuw servies ben er super blij mee, niet allemaal even betaalbaar maar wel erg mooi!

FullSizeRender (3) (1)

Mijn dochter had hiervoor mooie pompoen uitgezocht bij de bloemenzaak , vond het wel leuk voor de herfst. Het kreeg een mooi plekje in huis tussen de kaarsen, en geurkaarsen. Zo sfeervol!

FullSizeRender (4) (1)

De volgende dag , moest en zou ik sushi eten. Het is een soort verslaving denk ik zo. Maar het was zooo lekker eenmaal thuis kon ik eindelijk gebruik maken van mijn nieuwe blond sushi plate, zo smaakte mijn sushi extra lekker.

FullSizeRender (5) (1)

De volgende dag zat ik alweer super vroeg in de trein onderweg naar Amsterdam. Met een heerlijke beker chocolade melk inclusief slagroom en cacao, om een persdag bij te wonen! Je moet er wel zin in hebben om om 09:00 in Amsterdam te zijn! Maar zo miste ik niks.

FullSizeRender (7) (1)

Diezelfde ochtend kwam ik aan bij FS Agency, met super leuke meiden die mij hartelijk ontvingen. Ik kreeg direct een kop koffie, en werd goed geïnformeerd over alle nieuwe beauty producten. Zo ook de kerst en wintercollecties. Ik was erg enthousiast!

FullSizeRender (8) (1)

En zo was ik weer onderweg naar huis, erg leuke meiden waren het heel erg vriendelijk. Ze hebben me een hele volle goodiebag gegeven met de nieuwste beauty producten. Blogger zijn is niet altijd alleen maar hard werk. Veel merken leren kennen, of producten die ik al een lange tijd wou uitproberen. Ik ging met een goed gevoel naar huis!

FullSizeRender (19) (1)

We lunchde met zelfgemaakte tomatensoep, met groenten en stokbrood met kruidenboter. Vooral in de koudere maanden vind ik het lekker om soep te eten, in de zomer en lente dan weer niet zo. Dus hier kan je me deze tijd heel blij mee maken.

FullSizeRender (20) (1)

Feerozah werd deze ochtend opgehaald door oom en tante, en ik zat alweer in de trein naar Zwolle, met een chocolate chip cookie. Ik heb nog nooit zo een lange treinreis meegemaakt, maar binnenkort mag ik weer dus dan weet ik wat me te wachten staat.

FullSizeRender (21) (1)

En ik was weer klaar met een dagje Zwolle. Wat dingen over ingrediënten te weten gekomen , die ik nog ga behandelen op mijn blog. En dit certificaat mee gekregen omdat ik meedeelde aan deze dag. Het was erg leuk!

FullSizeRender (15) (1)

De dag erna hadden we lekker een momentje bij de Bijenkorf, me lieve man bracht me weer helemaal naar Amsterdam. Omdat dit nog op mijn wensenlijstje stond, en ja dit was de perfecte dag. Lekker!

FullSizeRender (16) (1)

Ik kreeg deze prachtige portemonnee binnen, waarvan je al een artikel online kon zien. Helemaal verliefd op deze By Loulou portemonnee.

FullSizeRender (13)

 

En zo beginnen we de maand November. Dit was alweer mijn week die al bijna geen week meer is maar bijna 2 weken, ik heb ook niet alle foto’s gedeeld omdat ik het niet een te lang artikel wou maken maar het meeste heb ik wel gedeeld. november word weer een leuke maand, dus daar heb ik onwijs veel zin in! Wel een lekker warm begin maar kan niet wachten om te genieten van een lekkere kop chocolademelk! ( Heel veel!)

 

cropped-imagingservice-1.jpg

Een reactie plaatsen

9 reacties

  1. Leuk overzicht. Pompoenen staan nu zó leuk in huis!!!

    Beantwoorden
  2. beautycreatures1

     /  2 november 2014

    Wat een super leuke foto’s! Die portemonnee is echt prachtig 🙂

    Beantwoorden
  3. Wat een leuke foto’s en leuke dingen heb je gedaan afgelopen week! Ik ben trouwens erg fan van je nieuwe portemonnee, wauw!

    Beantwoorden
  4. Leuke foto’s! Leuk dat je naar de persdag van FS Agency bent geweest ook!

    Beantwoorden
  5. Gezellig met al die kaarsjes en de pompoen, heel herfstig! Dus je gaat binnenkort weer veel treinen? Ga je een opleiding volgen? Ik en benieuwd wat je gaat doen!

    Beantwoorden
  6. Oh de gave portemonnee komt weer voorbij….Wat een beauty.
    Ziet er allemaal weer leuk (en lekker) uit!

    Beantwoorden
  7. Ik krijg altijd spontaan honger van dit soort posts. Chocolademelk, chocolate chip cookies, soep en ijs, heerlijk. Ik ben benieuwd naar wat er nog op je blog komt over de aromatherapie workshop. Daar weet ik zo weinig van af, lijkt me leuk om daar wat meer over te lezen.

    Beantwoorden
  8. Ik geniet altijd van die foto’s van eten 😀

    Beantwoorden

Geef een reactie

