Pinterest findings : Je eigen kalender uitprinten.

DSC_0537 Creativiteit maakt heel veel mogelijk, je moet alleen soms de inspiratie vinden of het talent hebben om daar iets mee te kunnen doen. Maar niet alles is zo moeilijk laatst zat ik op Pinterest , en toen kwam ik bij het zoeken van Filofax’s ( agenda’s ) uitprintbare kalenders tegen vandaag laat ik zien hoe dat eruit ziet.

DSC_0525
Zoals je kan zien is dit de eerste maand van het jaar, ik heb zelf foto papier gebruikt waardoor het niet aanvoelt als papier, en het materiaal stevig is. Ik moet alleen nog wat verzinnen om het op te hangen, maar omdat dit een kalender van 2014 is .. ja ik weet het fail, wacht ik tot ik hopelijk eentje vind voor 2015, en die link zal ik dan ook delen op mijn blog. Het idee van dit artikel is alleen om te laten zien dat je meer kan dan je denkt, je eigen kalender maken bijvoorbeeld.DSC_0531
Zoals je kan zien heeft elke bladzijde een ander printje, dat maakt het ook extra leuk, en geeft je het gevoel dat elke maand anders is. Ik had niet gedacht dat het me gelukt was om zo een kalender te maken, tot hoever dat gelukt is maar zie hier het resultaat. Ik denk dat naarmate de tijd er steeds meer kalenders komen om uit te printen van 2015, ik houd het in iedergeval in de gaten want ik vind het super leuk om te doen.
DSC_0534
Zo zien de maanden april, en mei eruit. Je zou er ook voor kunnen kiezen om ze helemaal zelf te ontwerpen, dat zou me ook super leuk lijken. Maar daar gaat denk ik ongelofelijk veel tijd in zitten want leukste zou zijn dat je elke maand een ander soort kalender blad zou hebben, maar mocht je dat willen doen kun je wel persoonlijke foto’s erop zetten! Bijvoorbeeld de maand van de geboorte van je kind, de foto van je kindje erbij.
DSC_0566
En als laatste de maand December soort van sneeuwvlokjes, erg pretty deze laatste maand samen met november ga ik proberen op te hangen met een lintje lijkt me super. En ik kan niet wachten tot ik die van 2015 met jullie kan delen, ben je al nieuwsgierig geworden en heb je zin om beetje creatief te zijn ga dan lekker rondneuzen op Pinterest .

Kijk jij wel eens op Pinterest, en heb je wel eens een poging gewaagd om een kalender te maken?
cropped-imagingservice-1.jpg

Vorige bericht
Een reactie plaatsen

11 reacties

  1. Wat een leuk idee dit, om zelf zo een kalender te maken. Ik ben benieuwd naar die van 2015.

    Beantwoorden
  2. mammievanabdje

     /  1 november 2014

    Wat leuk zeg!! bedankt voor het delen meid.

    Beantwoorden
  3. Wat leuk dit! Pinterest is ook zo leukk 😀

    Beantwoorden
  4. Demix

     /  1 november 2014

    Erg leuk! Nu ga ik zeker op zoek, ben gek op pinterest.

    Beantwoorden
  5. ziet er echt mooi en clean uit!

    Beantwoorden
  6. dailycupofblablabla

     /  1 november 2014

    Heel mooi, ik heb helemaal geen kalender in huis. Dit is een leuk idee.

    Beantwoorden
  7. Mooi! Heel netjes.

    Beantwoorden
  8. Ziet er leuk uit!

    Beantwoorden
  9. Ooooh wat een te lieve patroontjes heeft die kalender! Thanks voor de leuke tip!

    Beantwoorden
  10. Supermooi! Ik wou onlangs mijn eigen agenda maken maar toen zak ik zo’n grappige met hondjes in de winkel en ik kon niet weerstaan haha!

    Beantwoorden

Geef een reactie

