Inspirerende Quote.

20140509-185039

 

 

De eerste jaren van je leven ben je niet echt bezig met aan jezelf werken, maar naarmate je ouder word tenminste ik wel ga je toch steeds meer naar jezelf kijken, wat je min en pluspunten zijn en hoe je jezelf op een positieve manier kan verbeteren.

Meestal ben je ook alleen maar met andere dingen bezig dan met jezelf, dagelijks leven enzovoort kunnen dat aardig belemmeren maar er zijn momenten dat je jezelf tegen kan komen, en je even geconfronteerd word met hoe jij soms kan zijn.

Het beste en de moeilijkste project waar je aan kan werken dat ben jezelf! En dat merk ik vooral in de moeilijkste fases in me leven, vervelende keuzes, of juist de stap zetten om in de spiegel te kijken en na te denken over jezelf en hoe je jezelf op een betere manier kunt verbeteren.

Maar dit is ook het beste project waar je ooit aan zult werken, ondanks alles wat er moeilijk aan is en kan zijn. Niet te vergeten met het mooiste resultaat, laten we dat vooral niet vergeten. Dit is ook mijn motivatie om niet te vergeten om aan mezelf te werken, op elk punt dat nodig is. Zodat ik terug kan kijken en trots mag zijn.

Wat denk jij als jij deze quote ziet?

Een reactie plaatsen

8 reacties

  1. Lola

     /  31 oktober 2014

    Erg goed geschreven! Ben het er helemaal mee eens

    Beantwoorden
  2. Mooi geschreven! Zelf ben ik altijd erg bezig met het verbeteren van mijzelf, maar ik merk dat niet iedereen er evenveel mee bezig is, wat ik erg jammer vind; niemand is perfect maar als we allemaal ons best doen om elke dag een betere versie van onszelf te zijn kunnen we zowel onszelf als anderen veel geluk geven en narigheid besparen 🙂

    Beantwoorden
  3. Demix

     /  31 oktober 2014

    Wat goed geschreven, zelf ervaar ik dat wanneer ik me in een situatie bevind en ik me afvraag of het dan aan mij ligt. Dan houd ik mezelf zoals jij zegt een spiegel voor. Het is goed om aan jezelf te werken, maar soms ook erg moeilijk helaas

    Beantwoorden
  4. dailycupofblablabla

     /  31 oktober 2014

    Yup. Helemaal goed deze quote. Deze quote geeft mij zelfvertrouwen en motivatie.

    Beantwoorden
  5. Zeker waar! En wat een project is dat zeg.. Het duurt erg lang en ik loop ook vaak vast.. ^^

    Beantwoorden

Geef een reactie

