By Lou Lou La petite xl cognac

byloulou Ik ben gek op portomonee’s, ik gebruik het regelmatig en draag het altijd met mij mee. Deze Petite By LouLou portemonnee is helemaal mijn ding, ik deel dus met alle plezier dit mooie item met jullie.

DSC_0451

Je krijgt je ‘By Lou Lou’ portomonee in een mooi zakje. Met SLB erop. Wat betekent Smart little bag, het materiaal van de portemonnee is van echt  leer, in de kleur cognac. De luxe straalt iniedergeval van het merk af en dat is te zien.

DSC_0440

WAAROM NOEMT BY LOU LOU DIT EEN SMART LITTLE BAG ? 

“De Smart Little Bag van By LouLou is een musthave voor iedere vrouw met stijl (en een druk leven). Deze multifunctionele portemonnee kun je ook als clutch gebruiken dankzij het handige polsbandje, het voorvakje voor je telefoon en het spiegeltje. Dit model heeft een extra groot vak voor je smartphone en is ook geschikt voor een IPhone , en Samsung .” 

DSC_0434

Deze prachtige portomonee van By lou lou heeft twee kanten, eentje met klittenband en de andere met een rits. Het formaat is super vooral omdat ik heel veel portemonnees heb gehad die redelijk groot waren, wel erg handig maar ik merk dat ik dan super veel dingen in mijn portemonnee ga stoppen en dat resulteert in een overvolle portemonnee, dit is het perfecte formaat voor mij en leert mij hopelijk wat meer minimaliseren.

DSC_0438

 

Zoals je ziet zit er een super schattig klein spiegeltje in. Dit is de eerste portemonnee waar ik er een spiegeltje bij heb. Erg leuk extra voor mijn Petite portemonnee, de binnenkant is gestreept met donkere blauwe strepen. Aan deze kant zitten geen vakjes, hier bewaar ik mijn kleingeld in. Aan de andere kant bewaar ik mijn iphone 6 en pasjes, briefgeld etc. Ruimte genoeg.

DSC_0429DSC_0436

De details zijn ook niet weg te denken. Wat een super portemonnee ook zit er een koort aan om hem te dragen als een klein tasje , te handig. Die bewaar ik als ik hem nodig heb of niks meeneem want mijn telefoon past in het voorvakje. De By LouLou la petite xl is 49,95.

DSC_0453

CONCLUSIE BY LOU LOU LA PETITE XL COGNAC 

Wauw wat een pracht plaatje, mijn nieuwe bestevriend. Dit is zeker een van de beste portemonnees tot nu toe, afhankelijk van jou voorkeur is er natuurlijk ook een ruimschoots assortiment voor een grotere versie maar voor mij is deze Petite goed te doen, en helpt me minimaliseren. Ook is de kwaliteit van de portemonnee iets dat niets aan zijn verbeelding overlaat. Mooi materiaal, en de details maken deze By LouLou wallet af.

Dit artikel bevat producten die zijn opgestuurd door een merk of bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet.

De By lou lou portomonee’s zijn te koop bij ByLouLou, en onder andere Duifhuizen

cropped-imagingservice-1.jpg

 

 

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

10 reacties

  1. Dit is zeker een plaatje! Echt heel erg mooi! De kleur is ook perfect, zeker voor nu in de herfst.

    Beantwoorden
  2. RealEev

     /  30 oktober 2014

    Moooi! Heel chic ook. Dat spiegeltje lijkt me ideaal… zolang ‘ie schoon blijft! 😉

    Beantwoorden
  3. Ik heb ook een By Lou Lou portemonnee, alleen dan een witte waar mijn iPhone 4 inpast. Wanneer ik upgrade naar een iPhone 6, zal ik zeker ook zoiets aanschaffen. Dan sleep je niet van alles mee, wat ik toch wel geneigd ben om te doen.

    Beantwoorden
  4. Lola

     /  30 oktober 2014

    Wat een mooie portemonnee , erg mooi ook het koortje is een leuk extraatje en het spiegeltje.

    Beantwoorden
  5. writingmonique

     /  30 oktober 2014

    Prachtige portemonnee! Ik vind de bruine kleur heel mooi!

    Beantwoorden
  6. dailycupofblablabla

     /  30 oktober 2014

    Oh wow… Ook deze vind ik heel gaaf. Heel mooi kleurtje.

    Beantwoorden
  7. Wauw wat een mooierd zeg!

    Beantwoorden
  8. Wauw, prachtig product!

    Beantwoorden
  9. Bo

     /  5 november 2014

    Erg mooie portemonnee!

    Beantwoorden

Geef een reactie

