Natura / Little Siberica baby massage olie.

DSC_0455 Ik hou van gemaseerd worden, en zo ook mijn dochter. Ik doe het niet vaak maar als ik het doe neem ik er de tijd voor. Vooral in de eerste weken van de geboorte is het heel goed voor het contact met je baby. Ik review vandaag deze Massage olie voor jullie.

DSC_0454

Het Biologische merk Natura Sibercia heeft ook een baby lijn, waaronder deze baby massage olie ,de badschuim, luierzalf, vochtinbrengende lotion, gewone olie en baby poeder voor na het bad. Het is een lijn van 0 t/m 3, 3 t/m 5 , en ouder. Mijn dochter is nog geen 2 dus dat betekent dat ik kon kiezen tussen de lijn vanaf de geboorte tot 3 jaar.  De prijs van de Massage olie is €13.95 ( 200 ml ) een redelijk bedrag dus, we gaan zien of het het waard is.

DSC_0464 (1)

INGREDIËNTEN 

Het eerste ingrediënt is kokosolie,  heel wat verzorgende oliën 20% organische ingrediënten en 100% natuurlijke ingrediënten en dat is ook zeker te zijn. Geen parfum, Geen parabenen, siliconen , SLS of iets in die vorm erg baby proof , ook geen alcohol te vinden. Super!

DSC_0458

De geur is super fijn, erg subtiel een beetje fris en zeker niet te overheersend. De substantie is natuurlijk een olie, erg fijn te gebruiken en als je niet te veel gebruikt zal de huid niet te vet worden, en direct op het huidje van je kindje intrekken. Wel vet genoeg om het huidje te masseren, ik merk dat ik het zelf graag gebruik omdat het aangenaam ruikt, niet overheerst en het ook makkelijk maakt om de huid in te masseren.

DSC_0482

CONCLUSIE NATURA / LITTLE SIBERCIA BABY MASSAGE OLIE 

Ik ben overtuigd, ik heb veel baby merken gehad maar achteraf toch erop afgeknapt omdat ik de ingrediënten maar niks vond dit merk daar in tegen bevalt mij veel meer. Ik zou dit ook gebruiken als olie om mijn dochter haar huid in te smeren, want het is gewoon een fijne olie. Het is vrij van onnodige en vervelende ingrediënten en daarom ook €13.95, wat je moet willen betalen voor een beetje kwaliteit. They got me hooked.

Natura Little Sibercia baby massage olie, is deel van de baby lijn van Natura Sibercia en is hier vekrijgbaar

Dit artikel bevat producten die zijn opgestuurd door een merk of bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet.

cropped-imagingservice-1.jpg

Een reactie plaatsen

8 reacties

  1. Dit lijkt me een hele fijne olie! Ik ben blij dat de ingrediëntenlijst er zo goed uitziet, dat maakt me enthousiast :).

    Beantwoorden
  2. Lola

     /  29 oktober 2014

    Klinkt als een fijne massage olie. Erg leuk ik Kende het merk nog niet.

    Beantwoorden
  3. Klinkt goed! Ik kende deze nog niet, misschien toch eens proberen! Mooie blog heb je trouwens!

    Beantwoorden
  4. Lijkt me fijne olie

    Beantwoorden
  5. Goede review, deze olie lijkt me erg fijn.

    Beantwoorden
  6. Aaaww die verpakking vind alleen al superschattig! Zo fijn ook dat er geen nare en agressieve ingrediënten inzitten! Als ik een kindje zou hebben zou ik dit product denk ik wel kopen 🙂

    Beantwoorden
  7. Aah die verpakking is zo cute! Je betaalt er wat voor, maar volgens mij is dat het wel waard. 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

