Baaldag? Dit zijn de ingrediënten om deze tegen te gaan.

large (16) bad day

Wie kent het niet, die ene dag dat je een ontzettende baaldag hebt, die dag dat alles misgaat of juist niet gaat zoals jij had verwacht dat het zou gaan, je ruzie hebt met je vriend, of juist met een vriendin. Of een laag cijfer hebt voor een toets, je weer naar de weegschaal kijkt om te denken dat je nog geen kilo bent afgevallen na al het zware werk dat je hebt gedaan. Hier een paar tips om je baaldag een beetje te overleven.

Hier wat tips voor jou, om je dag wat draagbaarder te maken.

♥ Bestel dat ene product wat je al een hele tijd wilt, maar net iets te duur was, je zult je lekker voelen om te weten dat het eraan komt! Mischien beurt dit je op.

♥ Probeer even je gedachten te verzetten door een film of je favoriete serie te kijken, of pak een boek en droom daarin heerlijk weg, even jou moment eventjes tot rust komen, en wie weet kan je er dan weer met frisse moed tegen aan!

large (17) (1)

♥Neem een heerlijk Bad, en kom tot rust of neem een ontspannende douche, en vergeet je favo doucheproduct niet. misschien is dit voor jou al voldoende. misschien heb je wel een baaldag omdat je jezelf veel te druk maakt en het dus eigenlijk allemaal wel mee valt, maar ja dat zal je zelf achteraf pas zien !

♥ Bel een vriendin, haar kijk op je problemen kan je misschien geruststellen; zo erg is het eigenlijk niet.

♥ Maak een grote bak vol fruit/een goed gevulde smoothie.

♥ Of pak het lekker ongezond aan , en schaf een lekkere bak chocolade ijs aan , of je favoriete chocolade reep of bonbons! Hmm, sugar.

large (19) (1)

♥ Mocht dit allemaal niet voor je werken, ga dan lekker met een fluffy denken op de bank liggen en een beker thee of koffie en relax, kijk wat leuks, netflix, gossip girl. En kom tot rust! Hopelijk is de dag zo over.

Good luck 

Bron beeld: weheartit,tumblr.

cropped-imagingservice-1.jpg

Een reactie plaatsen

12 reacties

  1. Fijne tips! Gelukkig heb ik niet zo vaak een baaldag, maar als het wel voorkomt dan sluit ik mezelf meestal op met chocola 🙂

    Beantwoorden
  2. The Beauty Magazine

     /  27 oktober 2014

    Wat een leuke tips! Chocola helpt mij altijd om me beter te voelen. Dus zo’n bak chocolade ijs vind ik een super goede tip. Haha

    Beantwoorden
  3. Leuke tips! Ik vind het altijd fijn om iets te bestellen waar ik al heel lang naar uitkijk :). Werkt gegarandeerd! En lekker ontspannen met een serie.

    Beantwoorden
  4. Geweldige tips! Weten dat je iets besteld hebt wat je al heel lang wil is een heerlijk gevoel inderdaad 🙂

    Beantwoorden
  5. Lola

     /  27 oktober 2014

    Fijne tips weer. Vooral toen je over chocolade begon

    Beantwoorden
  6. Lekker series kijken werkt bij mij vaak wel. Dingen kopen ook, maar dan koop ik altijd teveel. 😛

    Beantwoorden
  7. Jaaaa! Vooral de aanschaf van dát ene! Helpt heel erg goed!

    Beantwoorden
  8. Leuke tips! Bij mij helpt het vaak al om gewoon extra lang te douchen en producten te gebruiken die erg lekker ruiken; door te focussen op de geur ontspan ik dan vaak al wel. Verder helpt het bij mij ook goed om gewoon even niks te moeten van mijzelf en inderdaad dan een serie te kijken of bijvoorbeeld te gamen.

    Beantwoorden
  9. dailycupofblablabla

     /  27 oktober 2014

    Leuke post! Zin in popcorn nu. Dank je wel 😉

    Ik ga vaak een rondje hardlopen, helpt ook want de iPad van dochterlief stelen werkt niet….

    Beantwoorden
  10. Goede tips! 🙂

    Beantwoorden
  11. Goede tips, ik ga vaak gewoon lekker douchen, mezelf even verwennen en daarna met een filmpje op de bank kijken. Soms ook gewoon maar even een frisse neus halen en ik kan er weer tegen aan.

    Beantwoorden

Geef een reactie

