Human + kind Handcream elbow, foot cream.

DSC_0393
Human + Kind, het merk dat je wellicht nog niet zult kennen ,  heeft een hand, elleboog & voetencrème in hun assortiment. De combinatie vind ik erg opmerkelijk en uniek dus ik wil er vandaag graag meer over vertellen. In het perfecte meeneem formaat, en dat is natuurlijk altijd mooi meegenomen.

human+kind

IETS OVER HUMAN + KIND!

Multi-Tasking:
Als je moe bent van het verspillen van tijd en geld aan een vlaag van huidverzorgingsproducten , gaat Human + Kind je leven veranderen.
Natuurlijk:
We kozen de  vriendelijkste ingrediënten van Moeder Natuur ,vermengd met tijdloze schoonheidsgeheimen uit de hele wereld. Zo krijg je al de mooie voordelen met geen van de ‘engerds.’
Prijsbewust : vriendelijk voor uw portemonnee.
The Ultimate in Kindness:
Met onze levendige verpakking en natuurlijke huidverzorgingswijsheid waar we nu beroemd om zijn, is Human + Kind een traktatie elke keer weer.

DSC_0396

INGREDIENTEN

Direct over naar de ingrediënten, wauw! Er zit heel wat in deze handcrème en er valt dus ook redelijk wat over te zeggen, hier houd ik van. De meest actieve ingrediënten zijn ALOE BARBADENSIS EXTRACT ( Aloë Vera )  : Verzorgd , kalmeert, hydrateerd, heeft een verzachtende werking op brandwonden, verbeterd de toon en de kleur van de huid en verminderd roodheid.

Calendula Officinalis Flower (Goudsbloem) Olie : Het is ideaal voor hardnekkige wonden, zweren, acne, doorliggen, spataderen, blauwe plekken, huiduitslag, eczeem enz.

Persea Gratissima (Avocado Oil): Heeft een overvloed aan vitamine, perfect voor droge huid en plekken waar je veel jeuk ervaart, en is hoog in sterolins die helpen om ouderdomsvlekken verminderen. Ook bij exceem een fijn actief ingrediënt.

Naamloos

Oke er is veel meer, maar laat ik het hierbij houden voor een probleemhuid, jeuk exceem etc, is dit een super product, en als ik goed kijk geen parfum! Yeah. Tot nu toe de beste handcrème qua ingrediënten.

DSC_0405

DSC_0406

MIJN MENING 

De geur vind ik persoonlijk erg lekker, het is redelijk aanwezig maar past echt wel bij de wat koudere seizoenen.  Het doet me denken aan pepermunt en ecalyptus, of dat er in zit weet ik dan weer niet, maar het is een aanwezige minty geur. Wel voelt de crème heerlijk aan een super zachte en subtiele crème die niet te dun of te dik is en erg fijn smeert. Het maakt mijn handen erg zacht. Ik gebruik het het liefste voor mijn handen, maar is ook te gebruiken voor je ellebogen ( super gekke plek) en je voeten. De tube bevat 50 ml, en kost € 7,95.  ( Goed betaalbaar)

DSC_0402 (1)

CONCLUSIE HUMAN + KIND HAND, ELBOW, FOOTCREAM

Over de combinatie van de handcrème valt nog wat te zeggen een handcrème, een crème voor je ellebogen en je voeten in een is nogal uniek. Maar wel handig want zo kan je het voor meer lichaamsdelen gebruiken en is het dus multifunctioneel! Voor mij werkt het het beste voor mijn handen, ik ben dol op handcrèmes zeker tijdens de herfst/winterdagen en helemaal met zo een heerlijke frisse geur, en fijne ingrediënten. Ik ben nu al dol op het merk, en hoef niet eens naar iets te zoeken om ervan te houden, het uiterlijk is fleurig en de prijs is super. Tja wat wil je nog meer!

Human + Kind is nog niet overal verkrijgbaar, het word op dit moment bij de ICI Paris XL verkocht, maar ook bij de Cosmania.

Dit artikel bevat producten die zijn opgestuurd door een merk of bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet.

ImagingService (1) (1)

Een reactie plaatsen

7 reacties

  1. Ik heb al meerdere goede dingen gelezen over dit merk. Het lijkt me een hele fijne handcreme.

    Beantwoorden
  2. Ik zie het steeds vaker voorbij komen, erg leuk!

    Beantwoorden
  3. Ik wil echt eens wat van dit merk gaan proberen, ik lees er zoveel goeds over! Deze handcrème klinkt ook al zo fijn!

    Beantwoorden
  4. Me too. Al veel over gelezen. Alleen maar positieve dingen!

    Beantwoorden
  5. Lijkt me een fijn product! Ik kende het nog helemaal niet..

    Beantwoorden
  6. Ik heb hem ook, vind hem erg fijn en lekker verzorgend!

    Beantwoorden
  7. Vind alleen de verpakking al geweldig! Lijkt me heerlijk!

    Beantwoorden

Geef een reactie

