Lush Yog Nog zeep

DSC_0382 Lang heb ik geen stap gezet in de lush, ik ben er simpelweg niet aan toe gekomen en had ook niet echt behoefte om te gaan,maar met de nieuwe winter en Halloween collectie kon ik het niet laten. Ik vier geen kerst , en halloween maar de heerlijke zeepjes, gelly´s en bruisballen sla ik daarom niet over. Ik koos voor een heerlijke zeep! De Yog nog zeep.

YogNog-500x500

 

Dit is het geheel van de zeep.


 

OVER DE ZEEP YOG NOG

Eggnog is in Canada en Amerika het meest populaire drankje tijdens de kerstperiode. Wij maken onze variant in een heerlijke zeep voor onder de douche. Vol sojayoghurt en een vleugje kruidnagel en ylang ylang. Om het af te maken strooien we er ook nog echte cacaopoeder overheen.

DSC_0385 (1)

De zeep heeft een gele kleur, met een beetje cacao aan de bovenkant.  De geur is heerlijk warm, en heeft een toffee/karamel geur. Werkelijk heerlijk, als je van zepen houd en warme geuren dan is dit zeker iets voor jou. De Yog Nog zeep is €5,95 per 100 gram. Niet super goedkoop maar je doet er wel eventjes mee, ik had me voorgenomen om een goed stuk zeep ( in blokjes te gebruiken), maar ik moest toegeven dat ik nog niet eens de helft van 1/4 heb gebruikt. Lekker zuinig.

DSC_0383

INGREDIËNTEN

Helaas was er geen ingrediëntenlijst op de verpakking dus heb ik het even voor je op een rijtje. De producten zijn niet op dieren getest.

Water (Aqua), Glycerine (Glycerine), Raapzaadolie en kokosolie (Brassica napus and Cocos nucifera), Sorbitol, soya yoghurt, Parfum (Perfume), Kruidnagel essentiële olie van (Eugenia caryopyllus), Ylang Ylang olie (Cananga odorata), Gardenia extract (Gardenia jasminoides), Titanium dioxide, Natrium Chloride (Sodium Chloride), EDTA (EDTA), Tetrasodium Etidronaat (Tetrasodium Etidronate), Natrium Hydroxide (Sodium Hydroxide), *Eugenol (*Eugenol), *Linalool (*Linalool), Cacao poeder (Theobroma cacao), Nootmuskaatpoeder (Myristica Fragrans)

Het meeste is natuurlijk , van de ingrediënten. Jammer van de parfum, maar er zit wel lekkere soya yoghurt in, en ylang ylang olie.

DSC_0390

 MIJN MENING

Een erg lekkere geur, vooral zoet en warm iets dat helemaal naar mijn smaak is. Super zeep gek ben ik niet maar, dit was toch wel een echte verwennerij in de douche. Het gebruik was wat lastiger, vooral als je ze verdeelt in kleine stukjes.  volgende keer laat ik die lekker heel, maar wat een heerlijk aroma komt er van de zeep af, mijn huid voelde zacht aan na gebruik. En mijn hele douche geurde naar toffee, en karamel.

DSC_0381

CONCLUSIE LUSH YOG NOG ZEEP

Wat ik zeggen kan is dat ik het een super zeep vind, erg fijn in gebruik ( als je het niet in blokjes snijd). Heerlijke geur, echt ik bedoel ik hou van zoet maar nog meer van karamel en toffee, ik wou zelfs een hapje nemen. ^_^, maar dat heb ik maar even niet gedaan. De ingrediënten zien er op een paar dingen na prima uit, en het design van de zeep is gewoon super. Ik ben enthousiast, en dit is onmisbaar in mijn badkamer ( voor zo lang ik ervan mag genieten).

Lush is online verkrijgbaar en in alle Lush filialen.

Heb jij al iets van de Lush winter en halloween collectie?

cropped-imagingservice-1.jpg

Een reactie plaatsen

12 reacties

  1. Lola

     /  24 oktober 2014

    Ik ben hier wel benieuwd naar vooral naar de geur!

    Beantwoorden
  2. Leuk dat de zeep zo bevalt en de verpakking ziet er ook prachtig uit. Alleen houd ik zelf niet zo van de hele zoete geuren. Ik was ook al tijden niet in de LUSH geweest en ging toch maar naar binnen om de nieuwe collectie te bekijken. Helaas kon ik niks vinden dat mij beviel of dat ik niet al had uitgeprobeerd.

    Beantwoorden
  3. Ik vind de Lush spulletjes er altijd zo leuk uit zien! Dit ziet er ook weer super leuk uit.

    Beantwoorden
  4. Klinkt supergoed! De geur lijkt me perfect voor de koude maanden 🙂

    Beantwoorden
  5. Het ziet er altijd heel erg leuk uit. Toch trekt het me nog steeds niet om een stuk zeep te gebruiken. Kies toch altijd weer voor de douchegels.

    Beantwoorden
  6. Dit lijkt me ook een heerlijk product! Ik ben altijd dol op de Snow Fairy douchegel en de Snowcake zeep uit de kerstcollectie. Binnenkort ga ik Lush kerstinkopen doen en ga ik ook zeker even aan deze zeep snuffelen 🙂

    Beantwoorden
  7. Ik ben wel benieuwd, ik koop altijd de zoete kleuren maar misschien vind ik dit ook wel erg lekker.

    Beantwoorden
  8. artisticstateofmind

     /  24 oktober 2014

    Ik heb nog niks van lush, ik kan maar 1 hand gebruiken en ja, dan zijn veel van die items niet handig! En de gehypte Snow Fairy douchegel vind ik echt ieeh, te zoet haha! Misschien dat ik ooit nog iets koop, maar ik twijfel altijd teveel!

    Beantwoorden
  9. Wat ziet dit er PRACHTIG uit :-O Ben ook een grote Lush fan.

    Beantwoorden
  10. Ik heb nog nooit iets van Lush geprobeerd. Dit product lijkt mij erg fijn!

    Beantwoorden
  11. De hele zeep vind ik er echt super schattig uitzien! Ik wil deze nog wel eens ruiken in de winkel 😀

    Beantwoorden
  12. Ik lees egg nog en denk dat ik dat echt eens wil maken, alcoholvrij ofcourse hihi. Deze zeep lijkt me heerlijk ruiken. Love Lush!

    Beantwoorden

Geef een reactie

