What i did this week. Samen Pizza maken, Pumpkin spice late

IMG_1785 (1)

Afgelopen week heb ik weer mijn dagjes bij gehouden. Niet in de diepste details maar wel een paar dagen, ik vond het leuk om te delen. Heb niet super veel gedaan, maar wel waardig genoeg om over te bloggen.

FullSizeRender (34)

Ik ontving afgelopen weekend het meest lieve cadeautje van een vriendin, waarvoor ik een logo had gemaakt. Ze heeft toevallig een cupcake bedrijf,en ze stuurde me oorbellen in de vorm van cupakes op voor me dochter  ,zo lief!

IMG_1233

Al een tijdje zocht ik een Agenda, maar ik zocht wel eentje waar ik alles in kon bij houden, toen ik echt op zoektocht ging vond ik deze bij de boekhandel. Een home agenda, met leuke home ideeën bij elke week, of maand. In iedergeval veel home ideeën, super lief in het roze en veel ruimte voor andere dingen.

IMG_1270

Ik brandde een paar kaarsjes in dit mooie, ja hoe noem je het eigenlijk? Met de quote Life is a wonderfull journey erop.

IMG_1294 (1)

Ik en me dochter , hadden onze vans toevallig op dezelfde dag aangetrokken, we waren ons aan het klaarmaken om op bezoek te gaan, en ik maakte er een foto van, deze zag je ook al een paar artikelen terug voorbij komen in mijn ” wat ik leuk vind aan mama zijn” artikel.

IMG_1330

Mijn pas bevallen vriendin, had helemaal haar best gedaan. Alhoewel de combinatie een beetje gek was, vond ik het super lief. Toevallig had ik ook enorme trek in zalm! IMG_1348

So this happend, ik en me vriendin bestelde heerlijk sushi. Omdat we er zin in hadden, gewoon omdat het heerlijk is haha. En we genoten, en keken heerlijk soaps.

IMG_1391Ik scoorde nog wat blond goodies, de volgende dag bij de v&d. Wat vond ik het toch weer heerlijk in de Blond schappen, ik haalde ook nog een cadeautje voor mijn man met . Beste papa erop , namens Feerozah.

IMG_1512

Mijn lieve man!!!  Jaaa ik ben nu aan het opscheppen haha, heeft een heerlijke Mcflurry voor mij gehaald , onder het genot van Andy & Melissa, i know guilty pleasure.

IMG_1305
Onderweg naar me moeder een heerlijke pumpkin spice late. Geweldige smaak, dit is voor herhaling vatbaar. Je moet wel van zoete drankjes houden. Voor mensen denken huh Aya? Ja Aya, is mijn islamitische roepnaam. Mijn geboortenaam is en blijft Yudeska. Maar voor het gemak bij de starbucks Aya, zo kunnen ze zich ook niet vergissen ^^.

IMG_1304

Ik maakte het even open omdat ik nieuwsgierig was, ik had al gulstig heel veel gedronken. Its so yummy!

IMG_1626

De wind had onderweg naar mijn vader niet zoveel te maken met mijn lange kleding. Huppakee, rok net als een broek, whoeps.

IMG_1632

Aangekomen bij me vader, hadden ze opeens konijntjes. Een heleboel, ik vond deze het allermooiste. Ben helemaal gek op dieren de laatste tijd, als we een groter huis hadden, had ik hem wel meegenomen. Lief ding!

IMG_1667Heerlijk gegeten bij mijn vader, mijn stiefmoeder had Surinaamse roti gemaakt. Gevarieerd met spitskool! Yum, daarna een heerlijk toetje, wat een verwennerij :)!

IMG_1687 (1)

Onderweg naar huis, kwamen we toevallig uit op schiphol. Waardoor we sneller de bus naar huis konden nemen. Ik snuffelde nog even shiphol rond, en kwam langs mijn lievelings cupcake winkeltje. Ik mocht er dan ook eentje uitzoeken, en thuis smikkelde ik hem heerlijk op, alsof het toetje van die avond nog niet genoeg was. Maar t was heerlijk!

IMG_1765Om nog verder te gaan op de dag erna hadden me man en ik in de avond zin in iets lekkers. maar wisten niet precies wat, ik wou het wat uitdagender maken dan normaal gesproken , dus maakte we samen pizza met gesneden groente, mozerella , rode ui, paprika en kaas. Genieten. IMG_1844 (1)

De volgende dag kreeg ik mijn prachtige Fab. Smartphone wallet binnen, ik was direct verliefd. Eerste keer dat ik een artikel zo snel online heb gezet, maar ik was helemaal verliefd op deze portemonnee.

Dit was alweer mijn what i did this week artikel, er komt nog veel leuks aan, hopelijk kan ik dit ook met jullie delen. Ik ga proberen, om ook wat meer rust te nemen omdat ik merk dat ik echt elke dag heel erg moe ben. Met een peuter, is dat natuurlijk helemaal begrijpelijk maar toch. Een kleine reminder voor mezelf. Bedankt voor het lezen

cropped-imagingservice-1.jpg

 

 

Vorige bericht
Volgende bericht
Een reactie plaatsen

15 reacties

  1. Wauw, wat is dat ding met die kaarsjes erin mooi!!! Prachtig! Mag ik vragen waar die gekocht is? Wat schattig dat konijntje! Je hebt er weer een leuk overzicht van gemaakt!

    Beantwoorden
  2. writingmonique

     /  23 oktober 2014

    Hele leuke foto’s! Ik vind de foto van de VANS van jou en je dochtertje zo geweldig!

    Beantwoorden
  3. Lola

     /  23 oktober 2014

    Wat een super week. Ziet er weer gezellig uit!

    Beantwoorden
  4. Wauw, wat een heerlijke – en vooral lekkere – week heb jij gehad! Xx

    Beantwoorden
  5. Leuke week heb je gehad

    Beantwoorden
  6. Ik hou van je logjes aya! Ze herinneren me er elke x weer aan véél beter voor mezelf te zorgen en meer geniet momentjes/dingetjes in te plannen.

    Love it en je fotografeert ook mooi!

    Dikke knuffel

    Beantwoorden
  7. Ik hou van jouw logjes! Ze herinneren me er elke x weer aan véél beter voor mezelf te zorgen en meer geluksmomentjes/dingetjes te maken. Je fotografeert ook mooi.

    Love it!
    Dikke knuffel

    Beantwoorden
  8. Oh wat zijn je schoenen supercute! Ik houd van de pumpkin spice latte, nu veel zin in haha :p

    Beantwoorden
  9. Wat een heerlijk eten komt er voorbij! Nu heb ik zin in een Mac Flurry haha! 🙂 En wat een ontzettend schattig konijntje! Ziet eruit als een leuke week!

    Beantwoorden
  10. Leuke foto’s! En zo lekker dat jullie pizza hebben gemaakt als snack, krijg er spontaan trek van!

    Beantwoorden
  11. je hebt weer een hoop lekkernijen voorbij laten komen 😉

    Beantwoorden
  12. Aahw dat konijntje!! Zo cute! ❤

    Beantwoorden
  13. artisticstateofmind

     /  24 oktober 2014

    Wat een super leuke agenda!

    Beantwoorden

Geef een reactie

