FAB smartphone wallet

DSC_0346 (1)

Sinds een tijdje heb ik een nieuwe telefoon, maar daarbij mag een mooi accessoires niet ontbreken. Toevallig spotte ik deze FAB smartphone wallet, en ik kon het niet weerstaan om deze niet te nemen. FAB is zoiezo een merk dat mij erg aantrekt, mijn grote smartphone paste erin. En vandaag vertel ik hier een beetje meer over.

DSC_0341

De Fab smartphone wallet , komt in een prachtige zwarte doos. Je zou als je hem cadeau doet zo kunnen laten zonder hem in te pakken, dat is al gedaan zonder dat je er om hebt gevraagd, je hebt echt het gevoel dat je een cadeautje uitpakt als je hem uitpakt!

DSC_0356

De achterkant van de verpakking maakt het nog aantrekkelijker. De FAB. smartphone wallet is gemaakt van een zachtroze, stevig materiaal (geen leder) . Op het voorvakje en aan de achterkant van de wallet bevinden zich goud achtige hartjes, het heeft zeker iets schattigs, maar maakt het stoer door de studs.

DSC_0358 (1)

THE FAB WALLET ITSELF

De Fab. Wallet combineert het beste van twee werelden Het gemak van een ruime portemonnee waar plek is voor geld, pasjes, visitekaartjes, bonnetjes, etc. en de beschermende eigenschappen van een betrouwbare telefoonhoes. Door beide met elkaar te combineren kun je voortaan nog maar één ding vergeten als je van huis gaat: de Fab. Wallet. De Wallet is geschikt voor vrijwel alle smartphones met een maximale schermdiagonaal van 5,4 inch en daarmee geschikt voor alle iPhone modellen. ( Dus ook de Iphone 6)

DSC_0360 DSC_0362

MIJN MENING

Ik ben helemaal verliefd op deze portomonee, het uiterlijk, de details, maar toch zo simpel , de rits is makkelijk te openen, en ik kom goed bij de vakjes in de portomonee, ook heeft het voor de telefoon een apart vakje. Precies in het midden zodat als je geld wilt pakken je er niet langs hoeft te komen. Het is geen mega portomonee, Fab heeft wel portemonnees die groot zijn, maar dit is prima genoeg voor je telefoon , pasjes, en je geld.

DSC_0364

ITS ALL ABOUT THE DETAILS

Het allerleukste aan deze portemonnee, en het merk vind ik de details, hier staat op de rits nog redelijk groot Fab. geschreven, op de achterkant van de doos staat leuke info , en de hartjes die eruitzien als studs maken de portemonnee een mooi geheel.

DSC_0370IT FITS MY PHONE!!!

Oh my, de binnenkant is goud goud goud. Mijn Iphone is ook goud. Match! Ik ben verknocht , ik had helemaal niet verwacht dat mijn Iphone 6 erin zou passen omdat het een hele nieuwe telefoon is die net uit is. Ik den dat als je een grote Samgung of Iphone 6 plus hebt, je dit beter kan skippen. Want mijn Telefoon past er prima in , maar groter word hem niet. Wat ik helemaal niet had verwacht is dat de binnenkant dezelfde kleur heeft als mijn Iphone. Love it!

DSC_0366 (2)

CONCLUSIE FAB SMARTPHONE WALLET.

Ik ga het denk ik niet lang maken maar , wat een geweldige mooie portemonnee, fijn in gebruik. Mooi verpakt, beschikt heel veel details , en is niet te druk maar ook niet te simpel. Het matcht mijn Iphone, en past er prima in. Genoeg ruimte voor mijn pasjes, en geld. De prijzen van deze smartphone wallet zijn €49,95 en zijn verkrijgbaar in het zwart en zalm roze.

De Fab smartphone is onder andere hier verkrijgbaar.

Dit artikel bevat producten die zijn opgestuurd door een merk of bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet.

ImagingService (1) (1)

 

 

 

 

Een reactie plaatsen

19 reacties

  1. Echt pretty! Als het ook verkrijgbaar zou zijn in echt leer zou het helemaal mooi zijn hihi.

    Beantwoorden
  2. beautycreatures1

     /  22 oktober 2014

    Wauw, wat is deze prachtig! 🙂

    Beantwoorden
  3. Ik heb zelf ook een portemonnee met vak voor smartphone van By Loulou, maar daar past helaas de iphone 6 die ik nu op het oog heb niet in. Maar ik blijf hem toch gebruiken, want hij is van prachtig leer.

    Beantwoorden
  4. pinkitnl

     /  22 oktober 2014

    Vind deze heel mooi eruit zien x

    Beantwoorden
  5. Hij is mooi, he?!?! Ik heb er eentje gewonnen bij een winactie. Ik heb ‘m nog, dus ik moet nog even geduld hebben. Heel leuk om dit artikel te lezen alvast!

    Beantwoorden
  6. Ik vind deze portemonnee zo leuk, mooi ding!

    Beantwoorden
  7. Ik heb hem zo vaak voorbij zien komen, ik wil hem ooooohoook!

    Beantwoorden
  8. Wat een prachtige smartphone wallet! 🙂 De kleur vind ik heel mooi! En de details spreken me ook aan! Fijn dat je mobiel er goed inpast!

    Beantwoorden
  9. De wallet is zo pretty ❤ Gebruik hem zelf ook dagelijks met veel liefde en plezier!

    Beantwoorden
  10. omg een iphone 6

    Beantwoorden
  11. dailycupofblablabla

     /  22 oktober 2014

    Tot suprised dat er een iPhone 6 in past! Heel leuk artikel. Must have NOW.

    Beantwoorden
  12. Wat is ie mooi! Mooie chique uitstraling en lekker girlie!

    Beantwoorden
  13. Heel erg leuk!

    Beantwoorden
  14. Het beauty Archief

     /  22 oktober 2014

    Wauw hij is heel erg mooi!

    Beantwoorden

Geef een reactie

