Genomineerde producten van Zomer ’14

DSC_0312

Misschien een beetje laat in het seizoen maar ik wil het toch zeggen, een nieuwe rubriek is geboren. Iedereen heeft een maandelijkse favorieten artikel, maar ik heb een genomineerd artikel dat ik elk nieuw seizoen laat langskomen met de fijnste producten van dat seizoen. Deze maand zijn het er ook een paar en vertel ik precies waarom.

Ik doe dit in een Top manier, waardoor ik door middel van 1,2,3 laat zien welke mijn eerste tweede of derde plek is, aanvankelijk van hoeveel producten ik elke seizoen gebruikt heb. Mijn maximum is 5, en met uitzonderingen niet meer dan 10. Zodat het geen mega artikel word, en het goed duidelijk word welke producten mij het meest blij hebben gemaakt dit seizoen!

  1. BALM BALM ROSE GERANIUM FACE BALM

dsc_0167

Mijn eerste genomineerde product dit seizoen, wat een top creme. Lekker vettig, natuurlijke ingrediënten en heel erg fijn in gebruik. Ik vervang deze voor een dagcrème en gebruik hem nog steeds in mijn routine. Een product die mij bijblijft. Mijn review kan je hier vinden.

  2. RITUALS LOTUS SHIMMER BODY CREAM

dsc_0796

Ondanks de niet helemaal schone ingrediëntenlijst , heb ik deze luxe body crème met heel veel plezier gebruikt, de afgelopen tijd. De uitstraling is een en al luxe en de binnenkant is niet anders. Die mooie shimmers op mijn lichaam, maakte het geheel af. En als ik ooit iemand een fijne bodycreme aanraad, met deze extra’s dan is het wel deze. Mijn review staat hier

3. GREENLAND RASBERRY BODY BUTTER

dsc_1052

Een tijd lang was het een ware body butter invatie op mijn blog, ondanks dat kwam dit als een geschenk. Ik was super blij om zo een romige body butter te leren kennen, dat ik nu heel anders aankijk naar de wat dikkere crèmes, want dat is eigenlijk wat het is. Alhoewel de geur persoonsgebonden is ben ik hier super blij mee. Mijn review vind je hier.

4. PHILOSOPHY PURITY MADE SIMPLE ONE-STEP FACIAL CLEANSER

dsc_0935 (1)

De naam zegt het al een reiniger, en wat kan er nou niet missen in mijn routine een reinigingsproduct, tegen alle invloeden van buiten. En natuurlijk om al het overtollige make up verwijderen. Dit was dan ook wel echt een grote favoriet, onder al mijn reinigers. Ondanks dat er sulfaten in zitten zitten er ook maar liefst 12 oliën in, als deze op is kan ik hopelijk een grote flacon scoren.

Dit was mijn genomineerde producten artikel van de zomer 14, als je dit idee wil overnemen op je blog ga je gang maar laat wel een bronvermelding achter.

Laat me zeker weten wat jullie ervan vonden!

ImagingService (1)

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

14 reacties

  1. Wat een goed idee zo per seizoen! Super, nog niet eerder gezien. Die bovenste creme lijkt me ook heerlijk. Ik gebruik ook zo’n soort creme als vervanger van mijn dag/nachtcreme. Zeer tevreden over!

    Beantwoorden
  2. Lola

     /  21 oktober 2014

    Erg origineel! Mooie foto’s maak je toch altijd.

    Beantwoorden
  3. Wat een leuk nieuw artikel, tof om dit elk seizoen te doen! De balm creme wil ik ook heel graag proberen!

    Beantwoorden
  4. Wat een fijne producten, vooral die van Rituals!

    Beantwoorden
  5. Die Balm Balm dagcrème lijkt me héérlijk!

    Beantwoorden
  6. Wat een leuke artikelreeks! Die Greenland Body Butter lijkt mij heerlijk, ik ben gek op frambozen!

    Beantwoorden
  7. dailycupofblablabla

     /  21 oktober 2014

    Ah kijk aan op deze regenachtige dag is dit mijn zonnestraal. Leuke post!

    Beantwoorden
  8. Leuk om zo je favorieten van de afgelopen 3 maanden te zien! De facebalm lijkt me echt heerlijk, die wil ik zeker eens uitproberen 🙂

    Beantwoorden
  9. leuk gedaan! ik ben de laatste tijd ook steeds meer into bodybutters

    Beantwoorden
  10. Wat leuk om te zien! Vooral de body cream van Rituals lijkt me erg lekker 🙂

    Beantwoorden
  11. Heel leuk om te zien dit! De face balm zou ik nog wel willen proberen!

    Beantwoorden
  12. Die Purity Made Simple is echt geweldig, hè?!
    En ik kan je ook zeker de lippenbalsems van Greenland aanraden!

    Beantwoorden
  13. Lotus Shimmer is nog steeds een van m’n favorieten! Die geur is zo ontzettend lekker ❤

    Beantwoorden

Geef een reactie

