Rock & Ruddle Hair brush

DSC_0316

Perfect haar heeft niet altijd alleen met verzorgingsproducten te maken, vaak is het ook super belangrijk voor je haar om een goede borstel te gebruiken, niet alle borstels zijn geschikt voor al het haartype, of bezitten genoeg skills om je haar goed en gezond te houden. Rock & Ruddle is een Engels merk, die speciale borstels heeft met veel interessante dingen waar ik je meer over ga vertellen.

DSC_0319

OVER ROCK & RUDDLE

Jackie Ruddle and Alexandra Rock ontmoetten elkaar op een feestje van gezamenlijke vrienden. Zij waren begin twintig en werkten alllebei in London. Kort daarna ging Jackie naar haar nieuwe baan bij L’Oreal en toen bleek dat Alexandra op dezelfde afdeling werkte. Sindsdien zijn ze goede vrienden.

Nadat Alexandra haar borstel verloren was, kwamen ze erachter dat het onmogelijk was een vervanging te vinden die niet alleen van hoge kwaliteit was, maar tegelijkertijd ook leuk om te zien. Daarom besloten ze zelf hun eigen borstels van topkwaliteit te gaan produceren, maar dan met leuke en hippe designs. Rock & Ruddle was geboren!

DSC_0320

ABOUT THE BRUSH!

“Rock & Ruddle borstels zijn van zeer hoge kwaliteit in felle kleuren met leuke designs. In de borstels wordt natuurlijk everzwijnhaar gebruikt. De nylon haar in het hart van ieder plukje everzwijnhaar zorgt ervoor dat klitten in zelfs het dikste haar ontrafeld worden. Met basis van hoogwaardig rubber. Hoe vaak je hem ook gebruikt, het design vervaagt niet.

De everzwijnharen zijn sterk en veerkrachtig, ze hebben microscopisch kleine schubbetjes die het natuurlijke talg van de hoofdhuid opnemen en daarna verspreiden door het haar; ze stimuleren de hoofdhuid, wat een gezonde haargroei bevordert

DESIGN

Het design is het meest leuke aan de borstel, ik bedoel ik gebruik mijn borstel vaak en wil zeker wel dat het er goed uit ziet, er is zelfs een optie om de borstel te personaliseren. Het doet me qua design wel veel aan de Mason Pearson denken, maar dan met een leuker uiterlijk.

DSC_0322

DSC_0326

MIJN ERVARING

Wat betreft het gebruik, geweldig. Ik zeg je ik heb wat moeilijker haar, en veel klitten. Ik merk dat deze borstel goed door me haar heen gaat, mijn haar voelt gestreken aan. Maar als je erdoorheen gaat heb je niet het gevoel dat het echt wat doet, als je klaar bent denk je daar wel anders over het is super glad, en voelt zijdezacht aan. Ik heb dit eerlijk gezegd nog nooit ervaren met een borstel!  De prijzen voor een Rock & Ruddle borstel zitten tussen de klein rond de €32-, en groot rond de €45-,.

DSC_0332

CONCLUSIE ROCK & RUDDLE HAIRBRUSH.

Wat ik kan zeggen is dat ik helemaal verliefd ben op mijn nieuwe borstel. Ik vind het gebruik erg aangenaam, veel beter dan een goedkopere borstel. Kwaliteit staat hier voorop, en de looks zijn er niet minder op geworden. De schattige printjes, en kleuren spreken mij erg aan. En ook mijn haar verliest minder haar, mijn klitten zijn als sneeuw voor de zon verdwenen. Geweldige haarborstel! Ik wil niets anders meer.

Rock & Ruddle borstels zijn onder andere te koop bij Skins Cosmetics en de webshop van John Beerens.

Dit artikel bevat producten die zijn opgestuurd door Rock & Ruddle zelf.Dit beïnvloed mijn mening niet.

cropped-imagingservice-1.jpg

Een reactie plaatsen

15 reacties

  1. beautycreatures1

     /  20 oktober 2014

    Lijkt me een fijne haarborstel 🙂

    Beantwoorden
  2. Ik vind het design met die leuke vrolijke plaatjes te gek! Ik gebruik zelf nooit een borstel. Altijd alleen een grove kam.

    Beantwoorden
  3. pinkitnl

     /  20 oktober 2014

    Nog nooit van het merk gehoord maar qua uiterlijk vind ik de borstel al helemaal super x

    Beantwoorden
  4. Wauw, dit is écht iets voor mij! Ik heb dringend zo’n nieuwe borstel nodig. Wat is-ie supercute!

    Beantwoorden
  5. Wat een lieve borstel

    Beantwoorden
  6. Ik kende het merk nog niet. Wat ziet hij er leuk uit (:

    Beantwoorden
  7. Wel redelijk duur, maar wel echt heel erg cute!

    Beantwoorden
  8. Deze borstels vind ik er zoo leuk uitzien! Er staat er dan ook echt nog eentje op mijn wishlist 🙂

    Beantwoorden
  9. Wat een leuke en fijne borstel! 🙂 Wat fijn dat het je haar zacht maakt! Jammer van de prijs! Die vind ik aan de dure kant!

    Beantwoorden
  10. dailycupofblablabla

     /  20 oktober 2014

    Het ziet er zo snoezig uit. Het lijkt mij een heel cadeau dat Sinterklaas voor mij en mijn dochter moet kopen.

    Beantwoorden
  11. Wat een schattig borstel om te zien! Fijn ook dat hij zo goed werkt! Ik heb zelf ook best snel last van klitten in mijn haar, dus misschien is dit ook wel wat voor mij!

    Beantwoorden
  12. Lijkt me een fijne borstel!

    Beantwoorden
  13. Lijkt me heel fijn en wat ziet ie leuk uit ook!

    Beantwoorden
  14. Alleen al om het uiterlijk is het een musthave hihi.

    Beantwoorden
  15. Wat een vrolijke borstel! En een dikke plus als hij je haar mooi zacht maakt. De prijs volgens mij zeker waard!

    Beantwoorden

Geef een reactie

