Qiriness Le Body Wrap Hydra-Suprême

DSC_0256 De Le Body Wrap Hydra-Suprême is een lichaamsbalsem, ik heb dat nog nooit geprobeerd, en hou mezelf voor dat het niet anders is dan alle andere body lotions, butter enzovoort. Wellicht dat het me dan verrast.Vandaag review ik deze op mijn blog.

DSC_0258 (1)

Het eerste dat me opvalt is het roze tubetje, overigens is dit een sample size, je krijgt een iets grotere variant bij aankoop. De roze kleur, spreekt mij natuurlijk aan. De Qiriness lichaamsbalsem is hypoallergeen, en zonder parabenen.

DSC_0259

INGREDIËNTEN

De actieve bestandsdelen zijn, Hyaluronzuur, Trio van Sequoia, Blauwe Lotus en Argan, Mangoboter en Sheaboter( erg verzorgend voor de huid), Kukui-olie, Bamboe, Kokosolie, Duo van Rijstmelk en Granaatappel. Erg veel voedende bestandsdelen dus , erg fijn zo een lichaamsbalsem.

DSC_0266

SUBSTANTIE / MIJN ERVARING

Gevoelsmatig , een erg lekkere romige dikke crème, makkelijk uit smeerbaar, en een fijne textuur. Het feit dat er heel wat verzorgende bestandsdelen in zitten maakt mijn huid direct wat blijer, ik heb dat soms ook nodig nog een extra voedend product. Mijn huid voelt na gebruik gevoed en gelift aan, en heb echt het gevoel dat het wat doet voor me huid. Mijn huid voelt soepel aan, en ruikt ook erg aangenaam.

Voor de koude winterdagen is dit wel echt een product dat ik vaker wil gaan gebruiken. Je merk t ook verschil met voor en na gebruik. Aangezien mijn review een sample size bevat, verkopen ze deze lichaamsbalsem in tubes van 200 ml, voor €29,69. Geen zuinig prijsje maar het is het zeker wel waard.

DSC_0264

CONCLUSIE QIRINESS LE BODY WRAP HYDRA-SUPREME

Ik ben erg tevreden, het gebruik is mega fijn. Alhoewel ik terugdeins voor dikke crèmes, heeft dit echt een mooie balans. Het voelt fijn aan voor mijn huid, en ruikt ook heel subtiel waardoor ik het met plezier gebruik. Ik heb wel eens vaker gehad dat een product veel te overheersend naar parfum ruikt, en dat kan ik gewoon niet hebben. Qua ingrediënten en voedende bestandsdelen is dit product ook een dikke 8 waard. Nog een groot deel van de crème heeft als hoofdbestandsdeel water, maar wat erna komt maakt me dan weer erg blij.

Qiriness lichaamsbalm, word onder andere verkocht bij Iciparis, en Douglass.

Dit artikel bevat producten die zijn opgestuurd door een merk of bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet.

cropped-imagingservice-1.jpg

 

 

 

Een reactie plaatsen

13 reacties

  1. beautycreatures1

     /  19 oktober 2014

    Klinkt echt zo goed! 🙂

    Beantwoorden
  2. Monique

     /  19 oktober 2014

    Fijne review. Ken het merk Qiriness al een tijdje , ze hebben erg fijne producten

    Beantwoorden
  3. Dit zijn van die producten die je heel af en toe gebruikt, maar wat je dan echt zo’n wellness gevoel geeft. Heerlijk!

    Beantwoorden
  4. Lola

     /  19 oktober 2014

    Oeh dit product klinkt goed, niet echt budget maar als ik hem zie liggen ga ik zeker even kijken.

    Beantwoorden
  5. Lijkt me fijn. Love de kleur ook

    Beantwoorden
  6. Oohh dit klinkt wel echt als een fijn product! De prijs is zeker niet goedkoop, maar ik denk dat we met name in de winter niet kunnen bezuinigen op dit soort dingen!

    Beantwoorden
  7. Klinkt als een prima product! Ik ken Qiriness eigenlijk alleen nog bij naam, maar ik hoor er altijd goede dingen over! 😀

    Beantwoorden
  8. joliensecret

     /  19 oktober 2014

    Het ziet er echt een fijn product uit!

    Beantwoorden
  9. Klinkt als een heel fijn product! En de verpakking maakt het een extra leuke aankoop 😉

    Beantwoorden
  10. Ik heb er nooit eerder van gehoord. Ziet er wel uit als een fijne product.

    x

    Beantwoorden
  11. Het lijkt me een heel fijn product! Inderdaad erg fijn voor in de winter. Jammer dat ie niet zo goedkoop is 😉

    Beantwoorden
  12. Het beauty Archief

     /  19 oktober 2014

    ziet er goed uit! Wel wat aan de dure kant voor mij..

    Beantwoorden
  13. Een balsam klinkt alleen al heel fijn. Wel prijzig, voor mij iets te duur!

    Beantwoorden

Geef een reactie

