Opgemaakte Bad / douche producten Zomer 14.

DSC_0293
Als er iets lang mee gaat bij mij dan zijn het bad/ douche producten, natuurlijk niet allemaal! Maar de meeste gaan wel een tijdje mee. Sommige heb ik nog niet langer dan 1,5 week gebruikt en de andere 2 maanden! Vandaag deel ik mijn opgemaakte bad / douche producten van deze zomer.

DSC_0298

Mijn eerste drie producten, waren de Burt’s en bees , The body shop Moringa shower gel , en de Nivea natural oil. Burt’s en bees ging als eerste op, ik was hier al razend enthousiast over en mijn review staat al een tijdje online en die kan je hier vinden. Ik heb eigenlijk nog nooit zo snel een douche product opgemaakt. Het is werkelijk waar een wonder dat ik deze binnen een paar douchebeurten erdoorheen heb gejaagd.

DSC_0301 (2)

De twee laatste producten zijn twee uit een hele collectie, namelijk de ene komt van het merk Treacle moon, en de andere is een shower mousse van Greenland. De showergel van Treacle moon had ik al een tijdje , super fijn! Niet super verzorgend maar wel erg fijn in gebruik, de andere varianten die ik in bezit heb zijn wel aan hun einde gekomen maar die behandel ik hopelijk een andere keer. De showermouse is ook waanzinnig snel gegaan! Te snel haha, ik heb van de Greenland shower mousse nog twee liggen, maar oh men, heerlijk!

Kort maar krachtig zou ik zeggen, dit waren mijn opgemaakte producten, wellicht volgt er nog eens zo een artikel.Ik heb niet overal een review vermeld, omdat niet alle artikelen diep in mijn archief te vinden zijn en nog best ”nieuw zijn” en sommige nog geen review plek op mijn blog hebben gekregen.

cropped-imagingservice-1.jpg

Een reactie plaatsen

10 reacties

  1. beautycreatures1

     /  17 oktober 2014

    Wat een mooie producten! Ze lijken me ook allemaal erg fijn ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  2. pinkitnl

     /  17 oktober 2014

    Die shower mousses van Greenland zijn lekker he? Heb er nu ook nog 1 op (binnen ander halve/ twee weken?) met de andere twee wil ik iets zuiniger aan gaan doen ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  3. Monique

     /  17 oktober 2014

    Zelf jaag ik mijn badproducten er ook zo door heen! Fijn artikel

    Beantwoorden
  4. writingmonique

     /  17 oktober 2014

    Wat een leuke producten, de douche/bad producten gaan bij mij ook altijd het snelste op! ๐Ÿ™‚ De melon fresca lijkt me fijn!

    Beantwoorden
  5. Die showergel van Treacle Moon heb ik sinds kort ook, vind hem erg lekker ruiken! ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  6. Mooie producten heb je opgemaakt! Ik ben erg benieuwd geworden naar de Burt’s en Bees scrub ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  7. Burt’s en bees spreekt me wel aan, ook al kende ik het merk nog niet. Treacle moon heeft ook ontzettend fijne producten! Liefs, Laura

    Beantwoorden
  8. Leuk artikel! Hahaha, dat je die Burt’s en Bees er zo snel doorheen gejaagd hebt! ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  9. Ben al tijdens benieuwd naar de douche producten van Treacle moon, die ga ik ook snel eens aanschaffen!

    Beantwoorden
  10. thinkprettynl

     /  18 oktober 2014

    Ben erg benieuwd naar Burt’s and bees!

    Beantwoorden

Geef een reactie

