Love it / Tony´s chocolade Zeezout met karamel.

DSC_0273 Sinds een paar weken eet ik niets anders meer dan Tony´s chocolade, gewoon omdat ik dan chocolade zonder schuldgevoel kan eten, weet dat de cacao boeren normaal zijn betaald, en kinderarbeid uitgesloten is. Maar vooral omdat dit de enige Tony´s is die ik nog niet heb uitgeprobeerd. De Zeezout met karamel variant.

DSC_0276 (1)

De tony´s chocolade komt in een oranje verpakking, niet alle Tony´s zijn oranje, maar dit verschilt per smaak. Mijn verwachtingen zijn nooit erg hoog ik verwacht meestal gewoon op normale chocolade met een beetje pit. Bij zeezout zou je denken , is dat lekker maar ik waag het erop. Alle andere smaken vond ik ook super lekker. So here we go!

DSC_0283

DE REEP

De reep heeft een bekend brandmerk , namelijk de gesloopde kettingen van de slavernij. Je word meteen herinnert aan de vrije kinderen , ook staat er Tony´s in gegraveerd. Toen ik mijn eerste Tony´s openmaakte had ik zo een wauw gevoel. Helemaal niet alledaags, en de dikte van de reep is ook dik wat ik persoonlijk erg lekker vind.

DSC_0286

SMAAK TEST!

Oh my hemels. Geweldige smaak, het doet me super denken aan daim voor diegene die niet weten wat het is kunnen het hier vinden. Het is een niet overheersende karamel smaak die erg lekker is. Als  je van daim chocolade houd dan vind je dit ongetwijfeld lekker.Het heeft echt een lekkere bite, het is natuurlijk maar net wat je lekker vind. Maar ik vind het geweldige chocolade. Dit is overigens ook de favoriet van Tony´s zelf.

DSC_0284

CONCLUSIE TONY´S ZEEZOUT MET KARAMEL

Het is persoonsgebonden welke smaken je lekker vind, maar deze samen met de gele tonys ( melk nogga) is mijn favoriet. Ik vind het fijn dat zelfs met de wat uniekere chocolade er meer is dan alleen melk chocolade. Dat er keuze is , en dat maakt het merk het merk. Waardoor ik en onder andere meerdere zich aangetrokken voelen tot dit merk. Maar terug naar de conclusie dit is mijn favoriet geworden. De smaak is super lekker, en bijna verslavend.

Tony’s is o.a. verkrijgbaar bij de albertheijn, en AHXL 

Heb jij wel eens kennis gemaakt met Tony’s?

cropped-imagingservice-1.jpg

 

Een reactie plaatsen

29 reacties

  1. Hij lijkt me echt super lekker!!

    Beantwoorden
  2. zeezout met karamel… rare combinatie maar ben wel benieuwd

    Beantwoorden
  3. Ah deze is heerlijk<3!

    Beantwoorden
  4. Hij lijkt me lekker, ik heb hem nog nooit geproefd. ^^

    Beantwoorden
  5. The Beauty Magazine

     /  16 oktober 2014

    Ik heb deze ook een keer gehad en vond hem heel lekker! Hij is wel even wennen, maar ik vind de combinatie heel goed bedacht!

    Beantwoorden
  6. Ik heb laatst voor het eerst een reep gekocht. Veel te lekker. Binnen twee dagen was hij op. Toch wil ik deze echt nog een keer proberen. De combi is zo bijzonder.

    Beantwoorden
  7. Ik heb nog nooit zoiets geproefd maar hij lijkt me onwijs lekker! Ik vind de reep zelf ook heel creatief bedacht, met het brandmerk 🙂

    Beantwoorden
  8. zeezout en caramel is écht een topcombo!! mmmm ziet er weer zo heerlijk uit

    Beantwoorden
  9. Ziet er lekker uit

    Beantwoorden
  10. Jaaa Tony’s Chocolonely! Ik ben gek op dit merk, en laat zeezout en caramel nou net mijn favoriete combi zijn! 😀

    Beantwoorden
  11. Ik zie de laatste tijd vaker Tony’s langskomen op Instagram en vroeg mij al af wat ik miste haha. Heb het zelf nog niet geprobeerd maar ben nu wel heel nieuwsgierig!

    Beantwoorden
  12. dailycupofblablabla

     /  16 oktober 2014

    En of ik Tony ken 😉 Ik date met Tony.

    Een mini nadeel, als je de reep in één keer op eet (net als ik) dan word je wel misselijk. Maar daar zetten we ons gewoon overheen, zo zijn we dan ook wel weer.

    Beantwoorden
  13. Hmmm ik ben hier ondertussen toch wel erg benieuwd naar. Heb wisselende verhalen over deze smaak gehoord; de een vind het niks en de ander heerlijk haha. Maar deze lijkt mij toch lekkerder dan de variant met drop (daar las ik gister over op de blog van Justine). Hoe dan ook, daim chocolaatjes vind ik erg lekker; dus misschien ga ik deze dan toch ook proberen!

    Beantwoorden
  14. Ibtissam

     /  16 oktober 2014

    Dit was mijn aller eerste Tony’s reep. Het zout bleef achter op mijn tong wat ik zelf niet zo lekker vond, maar chocola en karamel :love:

    Beantwoorden
  15. Dit lijkt me echt een heerlijke combinatie! Ik eet zelf geen melkchocolade, maar misschien moet ik deze eens voor mijn vriend meenemen!

    Beantwoorden
  16. Rose

     /  16 oktober 2014

    Ik zag deze ook laatst in de schappen haha! Gonna´ try it! x

    Beantwoorden
  17. Ik heb ‘m vorig jaar een keer geprobeerd, maar was er niet zo kapot van. Ik vond het niet vies ofzo, maar ik werd er na 2 of 3 blokjes ontzettend misselijk van en een Milka-reep ofzo vind ik toch een stuk lekkerder.

    Beantwoorden
  18. haia

     /  17 oktober 2014

    Tony’s chocolade nog niet tegen gekomen in de winkelrekken hier in België. Wel razend benieuwd, op vele blogs al over gelezen.

    Beantwoorden
  19. Ummie

     /  17 oktober 2014

    Salam alaykoum wa rahmatoeALlah wa barakatoho

    Ik vraag mij af of ze deze beauty’s ook verkopen in de AH hier in België…

    Grappig maar heb hier dus afgelopen nacht over gedroomd, ha ha hoezo ik moet deze reepjes achter de kiezen hebben??!

    Beantwoorden
  20. artisticstateofmind

     /  17 oktober 2014

    Deze is écht zoooo lekker! Omnomnom!

    Beantwoorden
  21. wow deze reep lijkt mij heerlijkkk. ik had m gister bijna gekocht, maar wist me in te houden anders had ik die hele reep opgegeten 😛 ik hou van (bijna) alles met karamel. vooral sunday karamel van macdonalds heb ik een tijdje (te)veel gegeten. en stroopwafels en stroopwafel mcflurry en zo kan ik nog heel lang doorgaan over karamel haha

    Beantwoorden
  22. Ahh ik mis chocolade zo erg! Ik ben er achtergekomen dat ik een lactose intolerantie heb, dus mag helaas geen melkproducten meer. Misschien dat ik het wel nog eens voor mijn vriendje ga halen, die is er gek op! (a)

    Beantwoorden
  23. Ik heb net nog 2 gehaald bij Albert Heijn, omdat ze in de aanbieding waren.
    Ze zijn heerlijk!

    Beantwoorden
  24. Dit is de enige die ik heb geproefd van Tony’s. De rest van de smaken spreken me niet zo aan. Maar dit is een gouden combi. Heerlijk!

    Beantwoorden
  25. Nog nooit gehad helaas, maar ik denk dat ik deze combi erg lekker zal vinden!

    Beantwoorden
  26. Hij is enorm lekker inderdaad!

    Beantwoorden

Geef een reactie

