What i did this week. Kraamvisite, en voorbereiden op de herfst/winterdagen.

FullSizeRender (25) (1)
Deze week heb ik eingelijk niet super veel gedaan , alleen wel erg genoten van de meest lekkere dingen zoals hierboven tonys chocolade melk, met macrons. En nog veel meer calorierijke dingen waar je met plezier naar kijkt. Mijn what i did this week artikels zijn niet zo heel regelmatig, in de zin van op een bepaalde dag maar gewoon spontaan dat vind ik het leukste.

IMG_1059 (1)
Ik was onderweg samen met mijn man naar kraamvisite, paar dagen hiervoor liet ik al in een artikel zien dat ik een kraamcadeautje had gekocht, en die nam ik ook mee! Ik droeg me regenlaarzen want het weer was weer lekker afgestemd op het seizoen. Regen , en nog eens regen.
FullSizeRender (27) (1)
Eenmaal aangekomen , mocht ik de baby vasthouden. Wat een plaatje, en ik moest en zou een foto maken van die lieve baby voetjes. Geweldig, op dit soort momenten kan ik me echt niet voorstellen dat me dochter ooit zo klein is geweest. Kan je nagaan mijn dochter is nu bijna anderhalf.
FullSizeRender (31) (1)
De dag erna had ik ontzettend zin in een lekkere kop koffie, en als ik zeg ontzettend zin dan bedoel ik ook ja nou je snapt hem wel. Omdat we thuis nooit geen koffie drinken, gingen we even naar een espressobar. Waar ik een heerlijke kop kreeg voorgeschoteld, vergezelt met een grote cupcake ( die staat er niet op). Ik was afgeleid door deze mooie koffie art.
FullSizeRender (28) (1)
Mijn voorbereidingen op de koude dagen zijn mijn Yankee candle tarts, erg lekker. Ik kocht ze in een winkel in haarlem, waar ik woon en was zo blj dat ik ze gevonden had. Me man wist dat ik deze graag wou hebben en hij is met me mee gegaan om ze te halen. Ik moet zeggen beste geurkaarsjes tot nu toe ik heb de cinnamon stick pas aangehad en het is geweldig, me hele huis ruikt naar kaneel, zelfs als hij niet meer aanstaat is het nog goed te ruiken. Super aankopen dus, kan niet wachten om alle andere te proberen. Ik ben fan!
FullSizeRender (29) (1)
Die avond zat ik lekker met een mini tonys op de bank, heerlijk de gele is zeker een favoriet geworden. Het smaakt naar toblerone, geweldig! Heerlijk soap series kijken onder het genot van een stukje chocolade.
FullSizeRender (30) (1)
Zoals aangegeven branden ik mijn kaars van Yankee candle, oftewel een tart. Ik vind het super dingen!
FullSizeRender (32) (1)
Omdat ik ontzettend zin had om wat te gaan eten met mijn man, gingen we even langs een restaurant om daar onze lunch in jawel de open buitenlucht op te smikkelen. Ik had een heerlijk broodje zalm. Smullen, en genieten.
IMG_1045 (1)
Diezelfde dag ging ik in de avond op bezoek bij mijn schoonzus. Als toetje een heerlijk bakje m&m ijs, en omdat ik nog een stuk taart had meegenomen, kon ik die onder het genot van een grote beker thee oppeuzelen. Erg gezellig, en het was werkelijk heerlijk.

De rest van de week doe ik het eigenlijk zo rustig aan mogelijk, omdat ik verder deze maand nog wat leuke dingen op de planning heb staan, waar jullie later meer over zullen lezen. Ik heb in iedergeval een top week gehad. Ik hoop jullie ook! Bedankt voor het lezen.

cropped-imagingservice-1.jpg

 

Een reactie plaatsen

14 reacties

  1. Ik krijg er honger van, van al die plaatjes met lekker eten. Ik heb ook Yankee Candle tarts, ze zijn wat prijziger maar de kwaliteit is echt heel goed. De geur blijft lang hangen en je hebt gelijk meer sfeer in huis.

    Beantwoorden
  2. DreamerKirsten

     /  15 oktober 2014

    Leuke foto’s! Wat schattig, de babyvoetjes ^^

    Beantwoorden
  3. Lekker die Yankee Candle Tarts! Goed dat je ze bij je in Haarlem hebt gevonden. Ik ben daar trouwens één keer geweest, vind het echt een leuke stad. 😀

    Beantwoorden
  4. Ummie

     /  15 oktober 2014

    Salam alaykoum wa rahmatoeALlah wa barakatoho…

    Ik ben erg nieuwsgierig naar de ‘yankee tarts’ kan ik deze mss ergens online aankopen?

    Ps ik vind jouw tas (op de eerste foto ;)) onwijs leuk… Zoek wat soortgelijks als luiertas, mag ik weten waar je deze hebt aangekocht?

    Lieve groetjes, ps i like your blog ! Thumbs up…!

    Beantwoorden
    • Wa Alaykoum salaam. Erg bedankt voor je compliment. Yankee candle tarts kan je kopen bij o.a Sensationalhome home. (Online) en je kan zelfs zoeken voor verkooppunten bij jou in de buurt. Mijn tas komt van de h&m!

      Liefs x

      Beantwoorden
  5. Bo

     /  15 oktober 2014

    Jouw foto’s zien er altijd zo leuk en gezellig uit! Die Yankee Candle tarts zijn heerlijk, cinnamon stick is echt iets voor de herfst X

    Beantwoorden
  6. dailycupofblablabla

     /  15 oktober 2014

    Ik zie heel veel lekker voorbij komen! Ik zou zo in een van die babyvoetjes willen bijten! Zo lief en klein!! 😉

    Beantwoorden
  7. Oew broodje zalm! ❤

    Beantwoorden
  8. Ik zie lekkere hapjes, en ik moet nog lunchen hihi. Die Yankee Candle tarts zijn heerlijk, ik gebruik ze al jaren en ik vind niks lekkerder dan dat!

    Beantwoorden
  9. Wat een tof overzicht! Oh die lunch! Jammie! Wat een mooie rok (boven die regenlaarzen). Geweldige kleur!

    Beantwoorden
  10. Ik krijg super erge trek van jouw foto’s! Vooral dat broodje zalm ❤

    Beantwoorden
  11. i love geurkaarsen!

    Beantwoorden
  12. artisticstateofmind

     /  17 oktober 2014

    Oeh allemaal lekkere dingetjes!

    Beantwoorden

Geef een reactie

