Nieuwe smaken- Arizona Iced tea

DSC_0219 (1) Al een tijdje trekt Arizona mensen met hun mooie flessen Iced tea, sinds kort zijn er nu nieuwe smaken van dit merk Namelijk Half & Half Iced tea, en Green tea zero. Hiermee maakte Arizona mij natuurlijk erg enthousiast, en ik heb tot nu toe nog maar een klein assortiment gezien, dus dit trok zeker mijn aandacht.

DSC_0225

Arizona bekend om zijn vrolijke flessen introduceert twee nieuwe smaken! De half & half is een typische Iced tea met de typische smaken, en de Green Tea Zero is juist een hele andere variant op die van de half & half, zacht van smaak, en heel anders ingevuld.  Ook het uiterlijk maakt het er niet minder op, en zoals bekend gebruiken vele het ook als een vaas, en in het interieur.

DSC_0231 (1)

MULTIFUNCTIONELE FLESSEN

Het begon in 1971 met de verkoop vanuit de kofferbak van een oud Volkswagenbusje. Inmiddels is AriZona de meest gedronken ijsthee in de Verenigde Staten. 100% natuurlijke ijsthee zonder kunstmatige smaakstoffen, kleurstoffen en conserveringsmiddelen, duidelijk herkenbaar aan de unieke flessen. Het design van de flessen is zelfs zo populair dat het een bron van inspiratie is voor kleding, telefoonhoesjes en DIY projectjes om er sieraden en huisdecoraties van te maken.

DSC_0246

ARIZONA GREEN TEA ZERO ICED TEA

Allereerst begin ik met de meest onbekende smaak namelijk de groene thee variant, ik moet zeggen ook direct de minst lekkere smaak. Er is hieraan geen suiker toegevoegd, maar honing & ginseng. De milde en flauwe smaak vallen me erg tegen, en daarom vind ik het ook het minst lekkere maar ik moet zeggen wel de meest vrolijke fles met de bekendste Arizona Iced tea.

DSC_0253

ARIZONA HALF & HALF ICED TEA

Oh ja hier ben ik eigenlijk vanaf het begin al enthousiast over, eigenlijk ben ik zoiezo al een Iced tea fan! Dus als je hier van houd dan is dit echt een aanrader, vol van smaak en helemaal mijn ding. Een geel opvallende fles, en de fris zuur en zoete smaak van Iced tea top! Ik drink het het allerliefste koud met ijsblokjes, en een schijfje citroen. Maar zelfs niet gekoeld is hij heerlijk, ik heb mijn favoriet wel gevonden.

Arizona iced tea : 50cl varianten € 1,09 150cl varianten € 1,99
DSC_0230

CONCLUSIE NIEUWE SMAKEN ARIZONA ICED TEA 

Oh yum, de Half & Half variant heeft me echt verrast, ik denk dat ik als ik hem zie staan ik hem zeker zou meenemen. Daarbij was de Green Tea Zero niet zo mijn ding maar wel veel een variant die gezonder is dan de half & half, en dat werkt in zijn voordeel voor vele. Het is natuurlijk persoonsgebonden maar ik hou echt van de originele Iced tea smaak, en hier maakt Arizona mij erg blij mee!

Arizona iced tea is bij diverse supermarkten o.a. Albert Heijn, diverse tankstations en diverse horeca verkrijgbaar.

Dit artikel bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd. Dit beïnvloed mijn mening niet.

cropped-imagingservice-1.jpg

Vorige bericht
Een reactie plaatsen

16 reacties

  1. Ik vind Ijsthee van dit merk zo lekker! De half & half variant koop ik zeker als ik weer eens bij de Ah ben 🙂

    Beantwoorden
  2. Mama van jente

     /  12 oktober 2014

    Erg lekker ik haal ze ook wel eens, hopelijk kom ik deze ook tegen

    Beantwoorden
  3. writingmonique

     /  12 oktober 2014

    Klinkt lekker! Ik vind de verpakking in elk geval geweldig!

    Beantwoorden
  4. Dit zijn echt lekkere drankjes! De half&half variant lijkt mij erg lekker!

    Beantwoorden
  5. The Beauty Magazine

     /  12 oktober 2014

    Ik heb Arizona een paar keer gehad en vind het erg lekker! Deze smaken lijken me ook heel lekker en ook de flesjes zijn weer geweldig!

    Beantwoorden
  6. De gewone green tea vind ik al lekker, dus misschien vind ik de Zero variant ook wel lekker. Ze hebben inderdaad prachtige verpakkingen!

    Beantwoorden
  7. Ik ben al bijna 5 jaar verslaafd aan Arizona. Ik loop altijd met een flesje Arizona rond.

    Beantwoorden
  8. Arizona is zoooo lekker! Ik heb echt alle smaakjes graag

    X Sara

    Beantwoorden
  9. RealEev

     /  12 oktober 2014

    Ik zie heel veel mensen ermee rondlopen. Nooit geweten dat het iced tea is! Hahaha. Toch maar eens proberen dan

    Beantwoorden
  10. Deze ijsthee is zó lekker!
    De nieuwe smaken lijken me ook lekker,
    van de week even naar op zoek!

    Beantwoorden
  11. Oehhh ben benieuwd naar deze smaken!

    Beantwoorden
  12. Ze lijken me super lekker! Ik hou van ijsthee 😀

    Beantwoorden
  13. Ze lijken me best lekker allebei!

    Beantwoorden
  14. Die half & half lijkt mij heel erg lekker!

    Beantwoorden
  15. Kim

     /  12 oktober 2014

    Ik kende de half & half variant niet

    Beantwoorden
  16. I love Arizona

    Beantwoorden

Geef een reactie

