JANZEN Geurkaars

DSC_0461 Een tijd geleden schreef ik een review over het mooie oerhollandse merk JANZEN, en dit merk heeft ook geurkaarzen. En laat ik nou net super gek zijn op geurkaarsen, daarom review ik het vandaag op mijn blog.

DSC_0459

Ik heb de Orange 77, Getiteld een lange zomerdag , onweerstaanbaar, zinnenprikkelend. Het is dus naar mijn idee een echte zomergeur. Met heerlijke verrassende geuren. De herfstdagen mogen met deze geur kaars nog even wachten.

De Parfum Kaarsen van JANZEN zijn verkrijgbaar in 6 parfums en hebben tot 50 branduren. De geurkaarsen, en het design passen in elk interieur. De kaars zit in glas , en is erg stijlvol. Je doet zeker een tijdje met deze kaars.

geurenn

 

Ik heb de Orange 77, de beschrijving hiervan is bloemen, fruit en vanille. De hartstocht van mandarijn, roos en jasmijn. Met een vleugje kokosnoot bergamot, zonnige heliotroop (geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen) , en sandelhout. Klinkt erg lekker.

De kaars kost €9,95 per stuk.

DSC_0464

DE GEUR

Ik vind de kaars een subtiele en verfijnde geur hebben, bloemig maar ook fruitig. De bergamot en kokosnoot ruik ik hier amper in terug maar dat is denk ik ook de bedoeling. Het geheel is heel erg lekker. Ik vind het lekker omdat het niet heel erg kruidig ruikt maar het mijn zintuigen laat opleven door alle heerlijke geuren, zoals o.a. de mandarijn en vanille.

DSC_0484

CONCLUSIE JANZEN GEURKAARS

Het enige wat ik kan zeggen is wauw, super strak design. Ik hou van dat strakke , en daarom vind ik het ook prachtig staan in onze huiskamer.  Daarbij is de geur niet overheersend, lekker subtiel en erg aangenaam. Het doet me echt denken aan de geurkaarsen van Rituals alleen dan een stukje goedkoper, en met andere geuren. Al met al een echte aanrader, ik ben erg verrast over de veelzijdigheid die het merk JANZEN beschikt.

JANZEN is bij ruim 225 verkooppunten door heel Nederland verkrijgbaar (zowel verkrijgbaar bij DA, Dio en Pour Vous)

Dit artikel bevat producten die door een merk en of bedrijf zijn opgestuurd. Dit beïnvloed mijn mening niet.

ImagingService (1) (1)

Een reactie plaatsen

19 reacties

  1. Wat een mooie kaarsen. Ik houd ook wel van dat strakke design!

    Beantwoorden
  2. Wat een mooie kaars. Ik houd ook wel van dat strakke design!

    Beantwoorden
  3. Die geur lijkt me heerlijk! Ik vind het design ook mooi! Ik twijfel wel omdat ik ervan hou als een geur echt aanwezig echt… Ik hou ‘m wel in mijn achterhoofd!

    Beantwoorden
  4. Wat zien die kaarsen er mooi strak uit, zou perfect in mijn huis passen 🙂

    Beantwoorden
  5. Wat ziet het potje het hip en trendy uit! I like 🙂

    Beantwoorden
  6. Carima

     /  11 oktober 2014

    Lijkt me heerlijk!! Ik wilde nog even kwijt dat ik je blog nog niet zo lang geleden ontdekt heb en dat ik em elke dag nu wel ff check. Keep up the good work!!

    Beantwoorden
  7. De kaars ziet er enorm leuk uit, mooi strak en past in ieder interieur denk ik! Ik zou deze wel eens willen ruiken, want ik ben nog niet bekend met het merk.

    Beantwoorden
  8. De kaars ziet er mooi uit! Strak en lekker modern! De grey04 lijkt me ook erg lekker, ik ben gek op houterige geuren haha.

    Beantwoorden
  9. Hij ziet er mooi uit zeg! Lekker strak 😀

    Beantwoorden
  10. Mmm, lijkt me een heerlijke geurkaars! Hij ziet er ook nog eens super goed uit! 😀

    Beantwoorden
  11. Hmm hij lijkt me wel erg lekker qua geur! Het uiterlijk van de kaars vind ik ook wel heel mooi en strak!

    Beantwoorden
  12. Hij lijkt me super fijn!

    Beantwoorden
  13. Dit zijn heerlijke kaarsen. Ik heb de Grey 04 vorig jaar gehad.

    Beantwoorden
  14. Die zien er geweldig uit. Ik ben een echte geurkaarsenaddict dus lees graag dit soort dingen. 😍

    Beantwoorden
  15. ik ken dit merk helemaal niet. het ziet er wel heel mooi en luxe uit!

    Beantwoorden
  16. Ik kende het nog niet. Ziet er wel leuk uit 😀

    xoxo
    http://www.its-dash.com

    Beantwoorden
  17. dailycupofblablabla

     /  11 oktober 2014

    Het design is top! Super gaaf.
    Deze gaat mee als ik em tegen kom.

    Ik heb laatst de Primark geurkaarsjes ontdekt, ook fijn qua design en geur.

    Beantwoorden
  18. Wat leuk dat ze deze ook verkopen! Het design ziet er netjes uit. Strak en niet te opvallend. Daar hou ik wel van 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

